return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 [3] 4 5 
Highlite (pg. 3)
View this Thread in Original format
Moondust
nog een eventuele optie uit holland dj danjo & rob styles...???
Wildfir3
tiesto!
Pheatus
quote:
Originally posted by Moondust
nog een eventuele optie uit holland dj danjo & rob styles...???


great idea!!!
Xilver
Zien da er nog plaats overblijft voor ons he ;)

Ik blijf bij mijn originele voorstellen: Fred Baker en Estuera. Beide zijn gekend in het trance-milieu, en Fred Baker heeft ook wel 'n andere stijl dat het Kortrijkse publiek kan aanspreken. Elof misschien ja, maar persoonlijk vind ik Fred en Jonas toch een betere optie.
djcresto
Georges kan veel succes hebben over de Franse grens en bij de mensen uit Wallonië. En hij draait supervette progressive.

Ook al gedacht aan Mr Sam?
Antony
Trance : Ronald van gelderen (was zalig op 18 years illusion)
Techno : Marco Bailey (was goed op AIB outdoor, nadat zijn geluid hersteld werd)

hoeveel kosten de tickets? of is er al een site ofzo met informatie... kortrijk ligt nogal ver, enige probleem
Phortastic
quote:
Originally posted by Wildfir3
tiesto!


:clown:
Xilver
Ik hoop zo op Estuera he. Z'n producties zijn echt stuk voor stuk pareltjes. Als hij zou komen, mag hij veel eigen werk draaien :)
Moondust
http://www.estuera.com/

ziet er super vet uit!!!

site komt nog on-line maar ze zijn nog bezig met line-up enzo...
line-up begint stillaan vorm te krijgen maar we hebben zwijgplicht gekregen :D
1 ding kan ik wel al zeggen het gaat SuPéR VET worden!!!

jullie meningen zijn nog steeds welkom
Hydra
Tickets zijn gewoonlijk rond de 8 euro.
Kortrijk ligt voor veel mensen wel ver, maar het is echt heel makkelijk te bereiken, en Pottelberg ligt heel dicht bij de autosnelweg. Iedereen komen dus!

Xilver
Denk niet dat het dit jaar in de Pottelberg gaat zijn, maar terug in de PIH zelf.
speentje
lijkt me een leuk feest te gaan worden ;) kans dat ik afzak met een leuke lineup

ps weet iemand hoe die track noemt die afspeelt op estuera z'n site, zo'n zalig nummer mmm :eyes:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 
Privacy Statement