|
Armin op TMF , dinsdag t/m vrijdag (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| serialkillah |
| quote: | Originally posted by WorlTrance
Well,i understand dutch. Maar ik kan het niet goed spreken :/ |
:stongue: |
|
|
| WorlTrance |
| quote: | Originally posted by serialkillah
:stongue: |
What's so funny now? :toothless |
|
|
| WorlTrance |
Thnx Freezel! At least someone who can help ... :D :p |
|
|
| magrec |
| Armin probeert nog wat zieltjes te winnen bij het tmf publiek...voor de dj mag :rolleyes: |
|
|
| Creamfields23 |
Kom op ik vind het wel een tof filmpje.
Toch niets dan respect en toch wel een beetje trots op deze kerel. |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by magrec
Armin probeert nog wat zieltjes te winnen bij het tmf publiek...voor de dj mag :rolleyes: |
tyf es op met je kansloze reacties, als het een of andere graftombe progressive dj was dan was het supergaaf geweest.... :o |
|
|
| franzelare |
| eens kijken of ik ff tijd heb om hem te zien |
|
|
| ZZandirt |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
tyf es op met je kansloze reacties, als het een of andere graftombe progressive dj was dan was het supergaaf geweest.... :o |
typh........
als je dan toch met ziektes moet smijten......:o :o :clown: |
|
|
| HardKiller |
| Vond het best een aardig filmpje, zag mezelf ook nog even voorbijkomen bij d-dance :p |
|
|
| nz-fan |
Cool, Thanks!!
Lol, funny to see some friends on ! *gg*
Hopefully the archive all the episodes on Armada!
greetings
:) |
|
|
|
|