|
Armin op TMF , dinsdag t/m vrijdag (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| ahp2002 |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
tyf es op met je kansloze reacties, als het een of andere graftombe progressive dj was dan was het supergaaf geweest.... :o |
lol :D |
|
|
| DjRV |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
tyf es op met je kansloze reacties, als het een of andere graftombe progressive dj was dan was het supergaaf geweest.... :o |
:stongue: :haha: :stongue: :haha: |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
tyf es op met je kansloze reacties, als het een of andere graftombe progressive dj was dan was het supergaaf geweest.... :o |
idd dit is wel vet ja...
http://www.filteredtools.com/video/...eFutureVilnius.[TangoTV_rip_by_Weax].DivX6.avi |
|
|
| DJ_Siesta |
| zo waardeloos dat ie niet eens werkt :haha: :) |
|
|
| magrec |
Klopt ta board kan niet omgaan met links waar een [] in zit blijkbaar
PHP:
|
|
|
| Dj_Day-V |
| quote: | Originally posted by magrec
Klopt ta board kan niet omgaan met links waar een [] in zit blijkbaar
PHP:
|
Ik zie Sasha in de link :o Wat moet dat hier ? :toothless
ff kijken of ik het op DVD kan opnemen en dan ff een hoge kwaliteit kan uploaden ;) |
|
|
| Glaniskanis |
....
natuurlijk kan je het niet hogere kwaliteit uploaden :conf:
dat is hetzelfde idee als een 64kbps stream rippen naar wav en dan de uitkomst naar 192kbps mp3 encoden en dan zeggen dat het hogere kwaliteit is |
|
|
| Dj_Day-V |
| quote: | Originally posted by Glaniskanis
....
natuurlijk kan je het niet hogere kwaliteit uploaden :conf:
dat is hetzelfde idee als een 64kbps stream rippen naar wav en dan de uitkomst naar 192kbps mp3 encoden en dan zeggen dat het hogere kwaliteit is |
Uhm.. ik bedoel gewoon betere beeld kwaliteit :nervous: |
|
|
| moogwai |
Thanks! Leuk filmpje. |
|
|
| Glaniskanis |
| quote: | Originally posted by Dj_Day-V
Uhm.. ik bedoel gewoon betere beeld kwaliteit :nervous: |
dat leg ik net uit... dat KAN dus niet |
|
|
|
|