|
Armin op TMF , dinsdag t/m vrijdag (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Original |
| quote: | Originally posted by Glaniskanis
dat leg ik net uit... dat KAN dus niet |
je wil toch niet zeggen dat je die l33t -100DAY software waarmee dat dus wel kan nog niet hebt hé. Gooide er vanmiddag zon filmpje van mijn telefoon in en hoppa net de nieuwe High-Defenition versie af.. denk dat ik op die blue-ray discs moet wachten tot ik em kan branden.:gsmile: |
|
|
| dj_spare |
| quote: | Originally posted by Glaniskanis
....
natuurlijk kan je het niet hogere kwaliteit uploaden :conf:
dat is hetzelfde idee als een 64kbps stream rippen naar wav en dan de uitkomst naar 192kbps mp3 encoden en dan zeggen dat het hogere kwaliteit is |
haha glannie erbovenop met zijn mp3 speak :D
dood aan de re-encoders! :p |
|
|
| serialkillah |
| quote: | Originally posted by Glaniskanis
dat leg ik net uit... dat KAN dus niet |
volgens mij wil ie hem opnieuw opnemen van TV en dan zelf rippen van z'n dvd en uploaden....
denk ik |
|
|
| Dj_Day-V |
| quote: | Originally posted by serialkillah
volgens mij wil ie hem opnieuw opnemen van TV en dan zelf rippen van z'n dvd en uploaden....
denk ik |
Ja maar de DVD speler was bezet, dus vanavond ff proberen... |
|
|
| Glaniskanis |
| quote: | Originally posted by serialkillah
volgens mij wil ie hem opnieuw opnemen van TV en dan zelf rippen van z'n dvd en uploaden....
denk ik |
en dat is dus precies hetzelfde idee... je speelt hem af (iets wat al encoded is)
dan neem je het op (in dit geval wordt het dus nogmaals encoded) en dan rip je het om het te encoden en te uppen
lekker simpel dus
hoeveel kwaliteitsverlies wil je nou |
|
|
| ZZandirt |
ik weet niet hoeveel b/sec de digitale televisie erdoorjast, maar het lijkt mij dat je met hedendaagse s/w geen of nauwelijks qualityloss hebt. Correct me when wrong, word graag wijzer.:D
in het andere (trieste) geval kun je natuurlijk niet 20 frame/sec opeens upgraden naar het dubbele aantal beeldjes per sec. (kan wel, maar dan krijg je dus 2 frames identiek achtre elkaar.... is ook dubbel.:D) sorry jongens, maar hoe goed je s/w ook is, door en (of de-) cod'en krijg je geen (echte) kwaliteitsverbetering. wel theoretische. (is ook mooi...:D:D) |
|
|
| Joost |
| Ze noemen alles tegenwoordig een "special" bij TMF... Ik dacht, "Hey, vet.. eindelijk iets leuks" dus ik ga er lekker voor zitten met een biertje. Voordat ik goed en wel zit is het alweer afgelopen :whip: |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by dj_spare
maar wtf moet gijs staverman nou zeggen over trance... |
Misschien houd hij er wel van. Waarom zou een bekende nederlander geen trance appricieren? Stijverman is zelf ook DJ en zal het wereldje heus wel in de gate houden. Trance is niet alleen voor de jeugd, TAers en onbekende mensen. |
|
|
| ZZandirt |
| quote: | Originally posted by New Wave
Misschien houd hij er wel van. Waarom zou een bekende nederlander geen trance appricieren? Stijverman is zelf ook DJ en zal het wereldje heus wel in de gate houden. Trance is niet alleen voor de jeugd, TAers en onbekende mensen. |
zag eens iets met staverman en Gielen.... was best leuk om naar te kijken...
maar wat ik ECHT NIET SNAP is dat alles tegenwoordig 4 x wordt uitgezonden:
zondagavond een abominabel programma op RTL 4 wordt 2 x herhaald op andere zenders en dan nog een keer op 4 in één week.... het enige wat er verschillend aan is is de reclame (is maar goed ook want vaak is dat het leeuwendeel)
lang leve net 1/2/3, de belg, BBC en TV5 (om heel eerlijk te zijn heb ik the box, tmf (the motherf*cking channel) en MTV niet eens geprogrammeerd staan. |
|
|
| dj_spare |
| quote: | Originally posted by New Wave
Misschien houd hij er wel van. Waarom zou een bekende nederlander geen trance appricieren? Stijverman is zelf ook DJ en zal het wereldje heus wel in de gate houden. Trance is niet alleen voor de jeugd, TAers en onbekende mensen. |
wie zegt dat Gijs geen trance apprecieert (mooi woord)... maar alsof ik op zijn mening over trance zit te wachten op TV. Niet dat hij er geen leuk babbeltje bij hield, maar ik hecht er totaal geen waarde aan. |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by ZZandirt
MTV niet eens geprogrammeerd staan |
Dan mis je wel Pimp my ride, Pimp my room, Pimp my fahrrad and Pimp my girlfriend |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by jp
Dan mis je wel Pimp my ride, Pimp my room, Pimp my fahrrad and Pimp my girlfriend |
wtf is dat dan weer?wat doen ze dan? |
|
|
|
|