|
[14-10-2005] Desyn Masiello @ earth - Melkweg
|
View this Thread in Original format
| nimo |
de meeste van jullie zullen het al weten maar nu toch nog even de info.
earth
Melkweg Amsterdam, friday 14/10/05
Dj’s: Desyn Masiello (Bedrock), Per, ONNO
+ MC P-Pholl
22.30 – 5.00 / € 17,-
http://www.earth-link.nl
Desyn's nieuwe Balance cd is helemaal top, beloofd dus veel goeds |
|
|
| Original |
| Hier ga ik toch zeer zeker proberen bij te zijn.:toocool: Het is dat ik nooit een agenda gebruik anders zou hij er met hoofdletters in staan. :wtf: :tongue2 |
|
|
| Disney |
| Als het nou iets dichterbij en op een zaterdag was geweest dan was ik er zeker bij. Nu twijfel ik nog... |
|
|
| Glaniskanis |
Ik hoop iedereen dan weer lekker onder de oksel te kunnen kietelen... want Desyn is toch wel een held!
Heb alleen geen zin om weer te moeten rijden :whip: dus is ff kijken of ik wat vrienden kan charteren
Heb hem iig in de planning staan dus hopelijk lukt het allemaal :) |
|
|
| magrec |
| ben erbij bij bij :D |
|
|
| Bouma-Bros |
| Kijk hier al tijden naar uit, dus 100% present! :happy2: |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by Bouma-Bros
100% present! :happy2: |
Me 2!! Eerst ff een feestje vieren in Londen en dan rollen we gelijk door, Panama in :p :crazy: |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by tijs08
Me 2!! Eerst ff een feestje vieren in Londen en dan rollen we gelijk door, Panama in :p :crazy: |
Melkweg, juist ja... ;)
Ik ben er denk ik ook wel bij. Ik kan natuurlijk niet verstek laten gaan... |
|
|
| Tim81 |
| Je gaat toch niet weer eerder weg om te flyeren he (net als bij Hernan...)! Dan mag je wel gratis naar binnen, maar mis je nog het einde/hoogtepunt... |
|
|
| SaBi |
| Tot hoe laat is de melkweg eigenlijk geopend ? Meestal begin ik eigenlijk pas een beetje warm te draaien zo rond 04.00 uur of zo :stongue: . |
|
|
|
|