return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 
[14-10-2005] Desyn Masiello @ earth - Melkweg
View this Thread in Original format
nimo
de meeste van jullie zullen het al weten maar nu toch nog even de info.

earth
Melkweg Amsterdam, friday 14/10/05

Djs: Desyn Masiello (Bedrock), Per, ONNO
+ MC P-Pholl

22.30 5.00 / 17,-
http://www.earth-link.nl

Desyn's nieuwe Balance cd is helemaal top, beloofd dus veel goeds
Original
Hier ga ik toch zeer zeker proberen bij te zijn.:toocool: Het is dat ik nooit een agenda gebruik anders zou hij er met hoofdletters in staan. :wtf: :tongue2
Tim81
Present!
Disney
Als het nou iets dichterbij en op een zaterdag was geweest dan was ik er zeker bij. Nu twijfel ik nog...
Glaniskanis
Ik hoop iedereen dan weer lekker onder de oksel te kunnen kietelen... want Desyn is toch wel een held!
Heb alleen geen zin om weer te moeten rijden :whip: dus is ff kijken of ik wat vrienden kan charteren
Heb hem iig in de planning staan dus hopelijk lukt het allemaal :)
magrec
ben erbij bij bij :D
Bouma-Bros
Kijk hier al tijden naar uit, dus 100% present! :happy2:
tijs08
quote:
Originally posted by Bouma-Bros
100% present! :happy2:

Me 2!! Eerst ff een feestje vieren in Londen en dan rollen we gelijk door, Panama in :p :crazy:
HiGH_NrG
quote:
Originally posted by tijs08
Me 2!! Eerst ff een feestje vieren in Londen en dan rollen we gelijk door, Panama in :p :crazy:

Melkweg, juist ja... ;)

Ik ben er denk ik ook wel bij. Ik kan natuurlijk niet verstek laten gaan...
Tim81
Je gaat toch niet weer eerder weg om te flyeren he (net als bij Hernan...)! Dan mag je wel gratis naar binnen, maar mis je nog het einde/hoogtepunt...

SaBi
Tot hoe laat is de melkweg eigenlijk geopend ? Meestal begin ik eigenlijk pas een beetje warm te draaien zo rond 04.00 uur of zo :stongue: .
magrec
5:00
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement