return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 
Wat is de beste nederlandse plaat van 2001?
View this Thread in Original format
moogwai
Oke.. het jaar is bijna afgelopen.. en ik dacht zal ik maar es een polleke maken, want ik wil graag weten wat wij de de beste nederlandse (trance) plaat van dit jaar vinden.

Ik heb het hier over 100% nederlandse producties.. dus geen remix van een buitenlands nummer ofzo.... bij Rank 1 - Such is Life hoort ook de de Marco V remix.. en bij Barthezz dus niet de Dumonde remix... simpel toch.. :)

En nu allemaal voten.. ik vind trouwens Perpetuous Dreamer - The Sound of Goodbye het beste nummer.

Oh ja.. als jouw favouriete plaat er niet bij staat kies gewoon de beste plaat van deze nummers... ik kan niet iedereen tevreden stellen :D
DJ_Massive
De Poemas met Zij maakt het verschil natuurlijk!!! d0000hh!! :rolleyes: :p

hm ok ik hebt gestemd voor rank 1 - such is life, zal wel weer over afgezeikz0rd worde maar dat maak nie uit,, RANK 1 ROELZZ!!!!

sj0!
Optimus Trance
flight 643:D:D:D
Henkie_henk
mmm ik ga aan het eind wel met de populistische mening mee..

ff w8e nog dus .. :o
moogwai
quote:
Originally posted by Henkie_henk
mmm ik ga aan het eind wel met de populistische mening mee..

ff w8e nog dus .. :o


stick 'm dan maar ff.. dan kun je er nog lang over nadenken... :D
Little Theseus
mijn faafje dit jaar is definetly Katana - fancy fair!
Gewoon de plaat voor mij van het afgelopen jaar; als ik m over 30 jaar weer hoor dan denk ik: oja dat was 2001 :)
Ruben_Dubbink
Ik heb op Barthezz gestemt :D :D , j/k! :p

Voor mij ehm......Tiesto of Rank 1, ik ben er nog niet uit....

GreetZ RubDub
serialkillah
fancy fairs, zonder twijfels:)
HiGH_NrG
Keb ff op Simulated gestemd! TOPPLAAT!! :eyes:

Maar Exhale was een goeie 2e...
Dj Lex
Voor mij Silverblue - Step back. Vind dat zo'n lekker nummer. Maar ja zijn eigenlijk allemaal toppertjes. Heel moeilijk kiezen uit zoveel goede platen.
Hele leuke poll trouwens

Flippe
IK zat te denken aan barthezz ( hij woont tenslotte nog steeds in de same place als mij ) maare toch maar Tiesto of Rank 1

lastige keuze
Biohazard
ik heb op ralphie B - Massive gestemd

een van de beste platen ooit! :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement