return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 
Check die Films!!! - Part VII (pg. 2)
View this Thread in Original format
basd
quote:
Originally posted by ahp2002
Ik heb Blade Runner geleend, das nou echt een sci-fi waar ik voor wil gaan zitten! Ik word toch niet teleurgesteld he?

Absoluut niet.

Binnenkort Wallace & Gromit maar eens kijken :)
TimeportE
quote:
Originally posted by basd
Absoluut niet.

Binnenkort Wallace & Gromit maar eens kijken :)

idd bladerunner de beste sf movie all time, naast misschien star wars..
en wallace en gromit MOET ik ook zien :p ..

en deze moet ik ook zien, ik was altijd al firefly fan maar de film schijnt ook rete goed te zijn (8.6 na 15000 votes op imdb), serinity!
moogwai
Vet Hard gezien.

Erg goede foute Nederlandse komedie/actiefilm. Heb me goed vermaakt :p
Cosmic
Suspect Zero. Had er meer van verwacht.
BaRTeZ
Gisteravond Unleashed/Danny The Dog gekeken. Leuke mix tussen actie & drama :)
basd
Wallace & Gromit is behoorlijk leuk. Helaas voor hen wordt de show nogal gestolen door het briljante voorfilmpje van de Madagascar pinguins.
Cosmic
The Skeleton Key gezien. Zit een leuke twist in, maar vond m niet zo.
En waarom moet het ALTIJD regenen/onweren in dit soort mysterieuze thrillers:whip:
serialkillah
Ik heb Four Brothers net gekeken, was wel een goede film
New Wave
quote:
Originally posted by Cosmic
The Skeleton Key gezien. Zit een leuke twist in, maar vond m niet zo.
En waarom moet het ALTIJD regenen/onweren in dit soort mysterieuze thrillers:whip:


Omdat de zon geen spannend effect heeft. Dan denkt iedereen: lag ik maar aan het strand met het zweeds bikini team.
AirPole
Heb vorige week ook 'Crash' gezien in de bioscoop en ik was best onder de indruk toen ik de bioscoop verliet. Goed verhaal, goede cast en het verhaal heeft soms echt van die schok-momentjes. Het enige wat me misschien wel tegen de borst stuitte was dat in het begin van de film zoveel te doen is over racisme, constant. Soms kan je er echt even zat van worden, maar dan moet je ff doorbijten. Voor de rest echt een supervette film. Aangrijpend ook, in a way.

eXos
quote:
Originally posted by AirPole
Heb vorige week ook 'Crash' gezien in de bioscoop en ik was best onder de indruk toen ik de bioscoop verliet. Goed verhaal, goede cast en het verhaal heeft soms echt van die schok-momentjes. Het enige wat me misschien wel tegen de borst stuitte was dat in het begin van de film zoveel te doen is over racisme, constant. Soms kan je er echt even zat van worden, maar dan moet je ff doorbijten. Voor de rest echt een supervette film. Aangrijpend ook, in a way.


Helemaal mee eens. Deze film is al meer dan een jaar oud, maar NL loopt zoals gewoonlijk weer eens lekker achter :)

Verder 40 Year Old Virgin gezien. Leuke comedie die lekker weg kijkt :)

En Flightplan, ze raakt d'r kind kwijt in t vliegtuig en iedereen beweert ook nog eens dat t kind nooit op t vliegtuig zat. Rara, hoe kan dat :clown:
ahp2002
Saw II is uit in Amerika deze week.

eerste reacties zijn wisselend, ik denk dat deel 1 niet meer overtroffen kan worden. Er zitten nu veel meer mensen vast, wat me minder spannend lijkt. Krijg je beetje Cube effect.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Privacy Statement