return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 
Check die Films!!! - Part VII (pg. 4)
View this Thread in Original format
Glaniskanis
onder andere laatste tijd gezien:
-A History Of Violence.... vond ik wel oke... niet super. Viggo Mortensen speelt wel weer top. Maria Bello vind ik ook altijd wel fijn om naar te kijken :) Soort film ligt me denk ik niet zo
-Serenity... geweldig!
-Flightplan... half goed half kut
-The Brothers Grimm... opzich vond ik dit wel een geinige film... niet echt veel nadenken. Leuk gedaan
-The Transporter 2... heerlijke verstand op 0 film weer net als deel 1... alleen jammer dat die franse politieagent er zo weinig in voor komt
-40 Year Old Virgin... in tijden niet zo hard gelachen
-Two For The Money... halfbakken... wel weer Pacino, maar echt redden kannie het niet
-Domino.... Keira Knightley *kwijl* als bounty hunter :) Wel oke biografisch actie-drama


verder staat Saw 2 vanavond of morgen in de planning
Ben benieuwd :)
Cosmic
quote:
Originally posted by Glaniskanis

-40 Year Old Virgin... in tijden niet zo hard gelachen


Likt me ok wel lachen:D

Vanavond Red Eye gezien. Ik had er meer van verwacht, echt standaard Hollywood dingen kwamen erin (geen bereik telefoon, miraculueze redding, happy end etc)
TimeportE
gisteren Sin City voor het eerst gezien, geniaal!
en gisternacht ook shouf shouf habibi, ook erg leuk om te kijken..

serenity ga ik pas kijken als hij in de bios is, want ik als diehard firefly fan moet dat geowon op een huge ass screen zien! :)
Glaniskanis
quote:
Originally posted by TimeportE
serenity ga ik pas kijken als hij in de bios is, want ik als diehard firefly fan moet dat geowon op een huge ass screen zien! :)

het is het w88 waard

Saw 2 staat nog steeds op de planning... denk vanavond en dan plak ik er The Exorcism Of Emily Rose ook gelijk achteraan
ff avondje bankhangen kan geen kwaad :D
HBtje
vanavond lekker scream 2 op tv, zie ik die ook eindelijk ns :nervous:
moogwai
quote:
Originally posted by Glaniskanis
-The Brothers Grimm... opzich vond ik dit wel een geinige film... niet echt veel nadenken. Leuk gedaan
-The Transporter 2... heerlijke verstand op 0 film weer net als deel 1... alleen jammer dat die franse politieagent er zo weinig in voor komt


T2 is idd verstand op nul en dan is het een vette actie film.
Brothers Grimm vond ik niet veel aan, ondanks dat ik best een Fantasy fan ben. Wel leuke beelden, maar het verhaal kon mij totaal niet boeien.
De rest heb ik nog niet gezien.
ahp2002
The Brothers Grimm - SLECHTE FILM, niet grappig, slaapverwekkend en rommelig
Charly & The Chocolate Factory - Wel OK, niet zo, vond Johnny Depps rol beetje tegenvallen.

Vanavond SAW 2 :nervous:
New Wave
Ben een hele strot BBC docus aan het binnen trekken.
Vandaag komt Auschwitz, The nazis and the final solution binnen rollen.
AirPole
Zag in de COR een link naar een teaser trailer van X-Men 3. Niet echt films die ik SUPERvet vind ofzo, maar dit deel is ook wel weer geinig hoor. Nieuwe rollen zijn in dit deel o.a. weggelegd voor Juggernaut en zelfs Beast!! Hoe vet! :D

Jammer is wel dat er nog steeds geen Gambit te bespeuren is....



Cosmic
Gister 4 Brothers gezien. Best een leuke film.

eXos
Lord Of War




imdb 7.4/10 (4,228 votes)

Echt een aanrader.

Nicolas Cage & zijn broer Jared Leto leven een simpel leven in de VS en worden de grootste Wapenhandelaars op onze aardkloot.

an regisseur Andrew Niccol, die ook S1m0ne met Al Pacino (niet zo goed) en Gattaca met Ethan en Uma (wel zo goed... trivia: ze trouwden na deze film) maakte. Met Nicolas Cage als wapenhandelaar in deze Action / Crime / Drama / Thriller.
AirPole
quote:
Originally posted by eXos
Lord Of War

imdb 7.4/10 (4,228 votes)

Echt een aanrader.

Nicolas Cage & zijn broer Jared Leto leven een simpel leven in de VS en worden de grootste Wapenhandelaars op onze aardkloot.

an regisseur Andrew Niccol, die ook S1m0ne met Al Pacino (niet zo goed) en Gattaca met Ethan en Uma (wel zo goed... trivia: ze trouwden na deze film) maakte. Met Nicolas Cage als wapenhandelaar in deze Action / Crime / Drama / Thriller.


Zeer vette film inderdaad! In de bios gezien :)

Verwacht geen vette actiefilm dames en heren, maar een film met een goed verhaal overgoten met een documentairesausje.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Privacy Statement