return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 
Check die Films!!! - Part VII (pg. 3)
View this Thread in Original format
basd
Hmm.. Laat die dan maar zitten, vond deel 1 eigenlijk al matig.
Opti
Vanavond Paradise Now kijken... Gaat over twee Palestijnen die een zelfmoordaanslag in Tel Aviv gaan plegen...
ZZandirt
....triest....
@win
quote:
Originally posted by Opti
Vanavond Paradise Now kijken... Gaat over twee Palestijnen die een zelfmoordaanslag in Tel Aviv gaan plegen...


Is een nederlandse film toch? Ik zag zelfs in Rome er allemaal posters van hangen :)
Opti
Is een (deels) Nederlandse productie, ja:) O.a. gefinancierd door het Nederlands Fonds voor de Film:)


quote:
Originally posted by ZZandirt
....triest....


:o
New Wave
quote:
Originally posted by Opti
Is een (deels) Nederlandse productie, ja:) O.a. gefinancierd door het Nederlands Fonds voor de Film:)




:o


Tis fully geproduceerd door producent Bero Beyer van Augustus Film.
Regisseur is ook nederlander.
Opti
Rest is toch niet-Nederlands ofzo? Ach ja, niet zo belangrijk, ben heel erg benieuwd naar die film:)
TimeportE
Na een lan party gehad te hebben staat me HD weer stampes vol met allemaal films: saw,40yov,4brothers,cinderallaman,madagascar,kingdomofheaven, etc etc etc etc... btw heb nu ook wallace and grommit op me comp staan + een van de kortere films die een oscar had gewonnen dus ik moet nog veeeeeeeeeeeeeeeeel kijken!
Donna
Saw & 4 brothers vond ik wel aardige films,niet echt veel te checken trouwens de laatste tijd..
TimeportE
quote:
Originally posted by Donna
Saw & 4 brothers vond ik wel aardige films,niet echt veel te checken trouwens de laatste tijd..

quiet before the storm (kerstmis) ... :)

Yarnie
Afgelopen week in de sneak gezien: Lord of war http://www.imdb.com/title/tt0399295/
Vond dit een van de betere films die ik de laatste tijd heb gezien...voor de pauze dacht ik nog een beetje waar gaat dit heen maar het was echt een hele goede film.

De week ervoor Goal! gezien...ik vond het opzich nog wel een leuke film maar ik was geloof ik de enige wat de rest van me vrienden vond het helemaal niks...beetje van die hollywood achtige eindes zitten erbij :)
Cosmic
Mijn watchlist:

Ring 2
KOH
Madagascar
March of the Pinguins (lijkt me zeer leuk)
The Island.
House of Wax

Iemand deze al gezien toevallig?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 
Privacy Statement