|
[09-12-2005] Roger Sanchez, Paard Van Troje (+ Luke Fair!!)
|
View this Thread in Original format
| Glaniskanis |
WOEHOEEEEEE
Checkte net ff GrooveCollection en daar stond dit heuglijke nieuws... denk dat het nog niet gepost was. Maar zo te zien hadden Sido, Snuggle en Tijs dit ook al gezien :)
Niet alleen Roger Sanchez dus maar ook nog is Luke Fair!!! :eyes: :crazy: :eyespop: :tongue3
Vrijdag 9 december dus van 23:00 tot 05:00 in de beste club van Nederland :D
Kaartjes zijn 22 euro in de vvk en verkrijgbaar bij Ticketbox / Beep en wat voorverkoopadressen
Grote Zaal:
Roger Sanchez
Tom de Neef
Kleine Zaal:
Luke Fair
Stef Vrolijk
Gaan we zeker in de planning gooien dus... Roger Sanchez is enorm vet.. Luke Fair nog nooit gezien maar ik weet zeker dat hij ook helemaal mijn pan gaat rocken. Hopen dat de kleine zaal ook Luke Fair een beetje goed tot zn recht laat komen want eerlijk gezegd hadden ze Luke beter kunnen omwisselen met Tom de Neef lijkt me
Tenzij Tom maar een uurtje draait ofzo natuurlijk |
|
|
| Yarnie |
| Ik wil hier zeker naar toe, wanneer gaat die voorverkoop precies in? want ik kom op ticketbox niks vinden(of ik kijk erover heen:rolleyes: ) |
|
|
| Roger |
| dit lijkt me een goede gelegenheid om het paard eens te gaan verkennen:D |
|
|
| Bouma-Bros |
100% aanwezig.
Luke Fair & Sanchez. :crazy: |
|
|
| Djeebie |
Ik ga hier denk ik ook wel heen. Sanchez nog nooit live gezien dus dat wil ik wel eens meemaken. Z'n sets zijn over het algemeen erg goed.
Luke Fair zal trouwens wel in de kleine zaal staan, omdat Tom de Neef qua muziekstijl beter aansluit bij Roger Sanchez. |
|
|
| SnuggLe |
| Ik ga hier alleen al zeker heen omdat anderen (lees: Tijs Onno en Sido) zo positief waren over Sanchez op Ibiza. Daarom MOET ik het natuurlijk zo dicht bij huis even met mijn eigen ogen aanschouwen. |
|
|
| DJ_Siesta |
| wel grappig dat iedereen sanchez nu the bomb vind:) |
|
|
| Djeebie |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
wel grappig dat iedereen sanchez nu the bomb vind:) |
De platen die hij nu draait liggen qua stijl ook wat dichter tegen de prog aan dan een aantal jaar terug denk ik. |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by Djeebie
De platen die hij nu draait liggen qua stijl ook wat dichter tegen de prog aan dan een aantal jaar terug denk ik. |
Mwah dat vind ik wel meevallen eerlijk gezegd :)
Je ziet dat veel meer mensen op dit forum naar House luisteren. Spul van Ingrosso, Angello, Prydz, Axwell ed. komt hier sinds een tijdje ook steeds vaker langs in de progthread terwijl dit in mijn ogen niks met progressive te maken heeft, valt gewoon onder house. Denk eerder dat de prog mensen hun horizon hebben verbreed ;) |
|
|
| Djeebie |
Klopt ook :) Maar Sanchez draait ook zeker meer een ander soort platen dan die hele zoete vocal house die hij ook draait, maar vooral draaide.
En daarnaast luisteren mensen veel breder ja, daar heb je gelijk in. |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by Djeebie
Klopt ook :) Maar Sanchez draait ook zeker meer een ander soort platen dan die hele zoete vocal house die hij ook draait, maar vooral draaide.
En daarnaast luisteren mensen veel breder ja, daar heb je gelijk in. |
Kijk, er worden eindelijk weer boeiende dingen gemeld hier :p ;)
Mijn smaak is inderdaad erg verbreed... zeker na 2 weken Ibiza! De sfeer die je daar meekrijgt van alle housy dingen die je hoort vergroot dat zomerse gevoel gewoon enorm! Sanchez is dan ook na die vakantie onze grote ontdekking/held!
Als ik een set luister van Roger van vroeger en van nu zit er toch wel een ontwikkeling in richting prog. Maar zo ook heeft prog een slag gemaakt richting housy :p
Ga hier dus ook 100% aanwezig zijn, eindelijk weer een super feest om naar uit te kijken :tongue3 |
|
|
|
|