|
BeTA ID Contest 10 - XXL (deadline 21-10) (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Belgian Bonzai |
| Het mag wel gezegd, je smaak is GEWELDIG hoor ei. Jaja, TOR gaat flippen als hij dit te horen krijgt. Freezel maakt ook veeeel kans imo. Ik herken er toch ruim de helft van zulle, maar [cliché] op de namen komen hé [/cliché] |
|
|
| Bunz |
tis een heel fijne contest :)
men eerste inzending is net verstuurd ma kmoet er nog een heel deel benoemen |
|
|
| eieregooie |
Confirmed:
1. Freezel
2. TOR
3. Jasperovitsj
4. Bunz
5. Push2005
Nutteloze statistieken:
Ruim 2/3e van alle plaatjes zijn al geraden. Er wordt sterk gevarieerd tussen wat mensen weten te IDen...
PS: Ik heb besloten voor TEVEEL info een halve punt af te trekken. Het is al meerdere malen voorgekomen dat er een remix staat terwijl het om een originele versie gaat. Ook blijft van kracht dat voor sommige bijna goede antwoorden een halve punt wordt toegekend. |
|
|
| mellow_head |
[Al Bundy]
Let's Rock!
[/Al Bundy] |
|
|
| Bertn |
| damn, hopen platen die ik wel ken, maar waarvan ik geen titel ken:o |
|
|
| TOR |
| damn you Freezel :whip: ;) |
|
|
| Hydra |
| quote: | Originally posted by TOR
damn you Freezel :whip: ;) |
+1 |
|
|
| Icone |
| Da wordt serieus alles ondersteboven halen vrees ik :-) |
|
|
| eieregooie |
| Dat mag ook wel eens :D |
|
|
| Icone |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Dat mag ook wel eens :D |
Zeker! De onbekende uitstekende plaatjes die ge dan trug ontdekt... :) |
|
|
| eieregooie |
1. Freezel
2. TOR
3. Zehra
4. Jasperovitsj
5. Icone
6. Bunz
7. Push2005
Nutteloze stats:
26 plaatjes zijn nog helemaal niet geraden. 2 mensen schelen maar een half puntje met elkaar, en hebben slechts 1 plaatje hetzelfde geraden. Dat is dan weer niet zo gek, want dat ene plaatje is de enige die tot nu toe iedereen, in ieder geval deels, heeft geraden.
Ondaks dat TOR al even vast staat op plaats 2, komt hij wel steeds dichter bij Freezel in de buurt. En Zehra is ook gelijk aardig in de achtervolging gegaan. |
|
|
| Bertn |
| die wedstrijdcommentaar is wel spannend:D |
|
|
|
|