|
BeTA ID Contest 10 - XXL (deadline 21-10) (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
| Go Zehra, go Zehra, go Zehra!! :toothless |
|
|
| Icone |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Hij heeft bovendien weer 2 plaatjes ge ID'd die nog niemand had. |
Krijg ik dan niet wat bonuspunten? ;) |
|
|
| eieregooie |
Als we Icone idd bonuspunten zouden geven voor plaatjes die hij als enige raad, dan zou ie t weleens kunnen winnen, want hij heeft er WEER een als enige geraden...
Vooralsnog moiet hij het echter doen met de 2e plaats...
1. Freezel
2. Icone
3. Zehra
4. TOR
5. Bertn
6. Jasperovitsj
7. Bunz
8. Push2005
Ook push heeft nog wat meer geID'd, maar nog niet genoeg om van de laatste plaats te verdwijnen...
Nog 18,5 uur te gaan en we hebben dus een nieuwe nummer 2, en ongetwijfeld twee mensen die niet blij zijn dat ze een plaats gezakt zijn :p |
|
|
| eieregooie |
1. Freezel
2. Zehra
3. Icone
4. TOR
5. Bertn
6. Jasperovitsj
7. Bunz
8. Push2005
Zehra kan ook was Icone kan... De 2e plaats weer pakken en een nieuw plaatje raden |
|
|
| Jasperovitsj |
| Kan Zehra Freezel nog inhalen? |
|
|
| eieregooie |
| Als ze nog twee maal het aantal punten weet binnen te sprokkelen dat ze bij de laatste update had, is ze er voorbij. |
|
|
| eieregooie |
Het verschil tussen de nummers 5 t/m 8 is steeds zo'n zes punten.
Het verschil tussen plaats 5 en 4 is meer dan het totale aantal punten van plaats 5
Tussen de plaatsen 4 t/m 2 is het verschil steeds ongeveer 5
Er zijn nog 20 plaatjes niet geraden. Van sommige verbaasd dat me wel... |
|
|
| Icone |
Er zitten er zoveel ver weg in m'n geheugen, of die wat op andere plaatjes trekken, dat ik eigenlijk niet weet waar te beginnen zoeken :)
Zehra: elaba! :p |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Ook push heeft nog wat meer geID'd, maar nog niet genoeg om van de laatste plaats te verdwijnen...
|
Haha; 'k zal er niemeer van weggeraken vrees ik... kzal nog eens een uurtje zoeken en dan geef ik op :p |
|
|
| Bunz |
ah,
khad op kot een heel deel geID't ma nog nie doorgestuurd
probleem: op de moment zitk thuis :) |
|
|
| TOR |
ik heb inmiddels al lang opgegeven :p
nee, gewoon geen tijd gehad om er serieus mee bezig te zijn de laatste twee weken.. en nu is het al wat laat, hehe. benieuwd naar de antwoorden |
|
|
|
|