|
BeTA ID Contest 10 - XXL (deadline 21-10) (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| Icone |
| Wanneer komt de nieuwe Freezel? Altijd best een leuke ontspanning :) |
|
|
| Freezel |
| Sorry duurt allemaal lang, ik weet het. Heb net een flinke griep achter de rug, nog steeds verkouden en op het werk is het ook allemaal beredruk en ben zeer weinig achter de pc te vinden. Dus als een vrijwilliger zich aanbiedt, is deze welkom om de contest te maken :) |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Freezel
Sorry duurt allemaal lang, ik weet het. Heb net een flinke griep achter de rug, nog steeds verkouden en op het werk is het ook allemaal beredruk en ben zeer weinig achter de pc te vinden. Dus als een vrijwilliger zich aanbiedt, is deze welkom om de contest te maken :) |
Hoe gaan we dit oplossen :p
Ik ben wel volunteer maar er zullen er nog zijn zeker ;)
This is my once in a lifetime opportunity; anders kom ik er nooit :D |
|
|
| Jasperovitsj |
| Laat de nummer 2 het dan doen :) |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Laat de nummer 2 het dan doen :) |
Ook goed :p |
|
|
| Bertn |
allez hup zehra, maak maar een contest!
maar ni te moeilijk he:p |
|
|
| Zehra |
allè dan, alst echt moet :p
if everyone's ok with it, met plezier :) |
|
|
| TOR |
| voor mij geen probleem.. hoewel een nieuwe contest niet per se nu al hoeft. |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by TOR
voor mij geen probleem.. hoewel een nieuwe contest niet per se nu al hoeft. |
Toch wel :p
Contests zijn fun :) |
|
|
| Bertn |
| ik heb er ook wel zin in:) |
|
|
|
|