return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 
המשקפי שמש החדשות שלי (pg. 2)
View this Thread in Original format
Shahar
quote:
Originally posted by OREN
מה זה איפה אתה גר בצפון ת"א?????


היא בכלל גרה ליד הבקום בקריית אונו
OREN
אתה משרת בצריפין
מכיר אנשים מראשון?
Shahar
quote:
Originally posted by OREN
אתה משרת בצריפין
מכיר אנשים מראשון?


כן..רוב החברים שלי מהבסיס מסביבות ראשון רמלה לוד
פשוט לא יודע בדיוק מאיפה כל אחד
מכיר את מוטי שויקה?
OREN
כןןןןן חח אוהד הפועל ת"א שרוף לפחות לשעבר
יש לו הונדה סיויק גר בשכונה שלי
Shahar
quote:
Originally posted by OREN
כןןןןן חח אוהד הפועל ת"א שרוף לפחות לשעבר
יש לו הונדה סיויק גר בשכונה שלי


כןןן השמנמן

שירז מוזס תמכיר?
אחת שווה
DjChook
קחו את זה לאייסיקיו, ושחר אמרתי לך שאתה טחון ;)

תחתדש
cluBBer
תתחדש על המשקפיים
ימפוצץ!!!
Shahar
quote:
Originally posted by DjChook
קחו את זה לאייסיקיו, ושחר אמרתי לך שאתה טחון ;)

תחתדש


אמר בנאדם עני ומסכן :haha:

quote:
Originally posted by cluBBer
תתחדש על המשקפיים
ימפוצץ!!!


תודה אחי
אני מלא זמן כבר לא מצליח לכתוב לך באייסי לא יודע מה קרה לך שם
שנה טובה גבר
m0sh
תתחדש
כסף לא חסר
אני חושב שזה ביזבוז
יש לי גם ארמני וזה היה טעות
870 שקל שנהרסות ברגע
Segev
אני אישית לא אוהב משקפיים אבל שיהיה לך בכיף תתחדש

Shahar
quote:
Originally posted by m0sh
תתחדש
כסף לא חסר
אני חושב שזה ביזבוז
יש לי גם ארמני וזה היה טעות
870 שקל שנהרסות ברגע


לא ביזבוז
הדגם הכי יפה של ארמני של סתיו 2006 לדעתי
הקודמות שלי היו
rayban
שגם גירדו את ה 1000
רק שאני קניתי אותם בכיתה יב' הרבה לפני שכולם התחילו עם המשקפי טייסים..כשרק מי שבאמת ידע מה הולך היה קונה אותם ובאמת הייתי מיוחד
היום..שנתיים אחרי..אנשים מתחילים ללבוש תמשקפיים האלה ולחוש סטייליסטים
בגלל זה כל הקיץ לא לבשתי תמשקפיים ההם פעם אחת
מגעיל לראות שחברות כמו
TNT
מוציאות משקפיים כאלה
וכל ילד היום חושב שהוא סטייליסט כי הוא לובש משקפיים שאני לבשתי לפני שנתיים והתלהבתי מהם
זה גם למה עכשיו קניתי משקפיים מיוחדות וקלאסיות ולא משקפי טייסים שד"א כל מי שקנה אותם יכול לשכוח מהם בקיץ 2006 כי זה פאסה..

עד כן העידכון :D
zhrje
wooooww
שחר! אתה מגניב ואנחנו לא
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement