|
המשקפי שמש החדשות שלי
|
View this Thread in Original format
| Shahar |
סוףסוף אחרי כל החיפושים מצאתי משקפי שמש חדשות של ארמני
הם נראות ככה אבל אצלי העדשה ורודה קצת שקופה
 |
|
|
| TTman |
המממ, יש יותר יפות של ארמני.
כמה עלו לך? |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by TTman
המממ, יש יותר יפות של ארמני.
כמה עלו לך? |
לא ראיתי יותר יפות
והסתכלתי אפילו בסימולציה של החנות שלו באיטליה כי בהתחלה חשבתי להזמין מחו"ל אם יש משו שאין בארץ
זה הדגם הכי יפה שיש
ראיתי אותו באתר והלכתי ישר לראות בחנות
1400 ש"ח |
|
|
| yaman |
ואללה יפות שחר תתחדש
מה המפקד אמר עליהם?;) |
|
|
| Shahar |
תודה נשמות :D
| quote: | Originally posted by yaman
ואללה יפות שחר תתחדש
מה המפקד אמר עליהם?;) |
נראה ביום חמישי
זה בטח יהיה "תן תן לי תטלפון של אבא שך אני חייב לשאול למה הוא מבזבז עליך תכסף הזה" חחחח |
|
|
| Flotser |
תתחדש שחר ושנה טובה!
חשוב מאוד לשמור על העיניים
:p |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Flotser
תתחדש שחר ושנה טובה!
חשוב מאוד לשמור על העיניים
:p |
תודה אחי :D |
|
|
| OREN |
תתחדש כפרה
1400 +שקל על משקפיים פשש אתה מבוסס
אבל אם יש למה לא .. בכיף! |
|
|
| Meltdown |
| שחר, אתה יכול להלוות 10 אלפים שקל, יא טחון שכמותך? |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by OREN
תתחדש כפרה
1400 +שקל על משקפיים פשש אתה מבוסס
אבל אם יש למה לא .. בכיף! |
תודה לאל אומרים..
מה תגיד על ידידה שלי שחונה לה מרצדס חדשה בחניה
הלוואי שכולנו נוכל לקנות לילדים שלנו כאלה דברים
| quote: | Originally posted by Meltdown
שחר, אתה יכול להלוות 10 אלפים שקל, יא טחון שכמותך? |
אנלא טחון אמרתי כבר.. |
|
|
| OREN |
| מה זה איפה אתה גר בצפון ת"א????? |
|
|
|
|