return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 
המשקפי שמש החדשות שלי
View this Thread in Original format
Shahar
סוףסוף אחרי כל החיפושים מצאתי משקפי שמש חדשות של ארמני
הם נראות ככה אבל אצלי העדשה ורודה קצת שקופה

omergunr
חחחח תתחדש
TTman
המממ, יש יותר יפות של ארמני.

כמה עלו לך?
Shahar
quote:
Originally posted by TTman
המממ, יש יותר יפות של ארמני.

כמה עלו לך?


לא ראיתי יותר יפות
והסתכלתי אפילו בסימולציה של החנות שלו באיטליה כי בהתחלה חשבתי להזמין מחו"ל אם יש משו שאין בארץ
זה הדגם הכי יפה שיש
ראיתי אותו באתר והלכתי ישר לראות בחנות

1400 ש"ח
yaman
ואללה יפות שחר תתחדש

מה המפקד אמר עליהם?;)
Shahar
תודה נשמות :D

quote:
Originally posted by yaman
ואללה יפות שחר תתחדש

מה המפקד אמר עליהם?;)


נראה ביום חמישי
זה בטח יהיה "תן תן לי תטלפון של אבא שך אני חייב לשאול למה הוא מבזבז עליך תכסף הזה" חחחח
Flotser
תתחדש שחר ושנה טובה!

חשוב מאוד לשמור על העיניים
:p
Shahar
quote:
Originally posted by Flotser
תתחדש שחר ושנה טובה!

חשוב מאוד לשמור על העיניים
:p


תודה אחי :D
OREN
תתחדש כפרה
1400 +שקל על משקפיים פשש אתה מבוסס
אבל אם יש למה לא .. בכיף!
Meltdown
שחר, אתה יכול להלוות 10 אלפים שקל, יא טחון שכמותך?

Shahar
quote:
Originally posted by OREN
תתחדש כפרה
1400 +שקל על משקפיים פשש אתה מבוסס
אבל אם יש למה לא .. בכיף!


תודה לאל אומרים..
מה תגיד על ידידה שלי שחונה לה מרצדס חדשה בחניה
הלוואי שכולנו נוכל לקנות לילדים שלנו כאלה דברים

quote:
Originally posted by Meltdown
שחר, אתה יכול להלוות 10 אלפים שקל, יא טחון שכמותך?


אנלא טחון אמרתי כבר..
OREN
מה זה איפה אתה גר בצפון ת"א?????
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement