|
המשקפי שמש החדשות שלי (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Shahar |
| quote: | Originally posted by zhrje
wooooww
שחר! אתה מגניב ואנחנו לא |
 |
|
|
| Rising |
תתחדש אחי!!!!
וכוס אמא של סוואמפר שלא מפסיק להציף עם ההודעות האלה. עד מתי??? |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Rising
תתחדש אחי!!!!
וכוס אמא של סוואמפר שלא מפסיק להציף עם ההודעות האלה. עד מתי??? |
כן אהה?
בואו נקלל את סוואמפר חסר הבושה שממשיך להציק לנו עם המצעד הזה שבוחר את הדי גיי הכי טוב של השנה
מי יתן וירבו הצפות בסגנון של חברה כוסית משקפי שמש חדשים סתם טרדים תמוהים וכו'
סוואמפר צריך גם לפתוח טרדים כאלה! |
|
|
| Rising |
| אחח אילן... :rolleyes: |
|
|
| Sm0keMachine |
האמת אני גם רוצה לקנות משקפי שמש יקרות אבל קשה לי להוציא כזה סכום על משקפי שמש :wtf:
נראה מה אני יכול למצוא ב500-600 ש"ח... |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
האמת אני גם רוצה לקנות משקפי שמש יקרות אבל קשה לי להוציא כזה סכום על משקפי שמש :wtf:
נראה מה אני יכול למצוא ב500-600 ש"ח... |
ב500-600 תיכול למצוא ים דגמים אחי
זה מספיק כסף |
|
|
| YoraY |
1400....
אחי... זה משקפיים לא מערכת סטיראו
בחיים לא הייתי משקיע סכום כזה גם אם היה לי מיליון בכיס....
בכל אופן תתחדש הן יפות אחושרמוטה |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by YoraY
1400....
אחי... זה משקפיים לא מערכת סטיראו
בחיים לא הייתי משקיע סכום כזה גם אם היה לי מיליון בכיס....
בכל אופן תתחדש הן יפות אחושרמוטה |
שמע אחי בשביל איכות צריך לשלם
זה לא עשה שתהרוס לך תעיניים
ולא ציפוי שיתקלף..זה כסף אמיתי
ושמע נכון אתה גם משלם בשביל השם....
אבל תכלס משקפיים יפות שקשה למצוא כאלה בהרבה יותר זול
הקודמות שלי עלו גם בסביבות ה1000 כמו שאמרתי פה
אבל אתה יודע שיש לך משקפיים יפות להרבה שנים |
|
|
| m0sh |
| quote: | Originally posted by Shahar
לא ביזבוז
|
זה הכל דעה
אתה תוציא 1400 שקל על משקפיים
בעוד שאני יעדיף להוציא את זה על משהו אחר
כמו שביזבזתי 1100 על צניחה חופשית
זה שווה את הכסף? תלוי למי
אני ב1400 הייתי כבר קונה המון סמים נשבע לך
:P
המשקפי ארמני המסריחות האלו (שלי) היו הטעות הכי גדולה בחיים שלי וגם במילא נגמר הקיץ אז זה לא משנה |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by m0sh
זה הכל דעה
אתה תוציא 1400 שקל על משקפיים
בעוד שאני יעדיף להוציא את זה על משהו אחר
כמו שביזבזתי 1100 על צניחה חופשית
זה שווה את הכסף? תלוי למי
אני ב1400 הייתי כבר קונה המון סמים נשבע לך
:P
המשקפי ארמני המסריחות האלו (שלי) היו הטעות הכי גדולה בחיים שלי וגם במילא נגמר הקיץ אז זה לא משנה |
קודם כל ההורים שלי הביאו לי תכסף
דבר שני מה קשור נגמר הקיץ הולכים איתם חופשי גם לפוזה |
|
|
| TTman |
| quote: | Originally posted by Shahar
לפוזה |
פה אמרת את הכל
אתה פוזאיסט, זה מה שאתה.
כל הזין בקיץ הבא המשקפיים האלה לא יהיו באופנה
:happy2: :haha: |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by TTman
פה אמרת את הכל
אתה פוזאיסט, זה מה שאתה.
כל הזין בקיץ הבא המשקפיים האלה לא יהיו באופנה
:happy2: :haha: |
אם היית מבין באופנה היית יודע שזה דגם קלאסי שתמיד יהיה
זה לא דגם שיבוא וילך
ובינתיים כל דבר שקשור לאופנה שקניתי תמיד היה לי הרבה לפני שכולם התחילו לחרוש אז אנלא דואג
כן כמו המשקפי טייסים לפני שנתיים |
|
|
|
|