return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 
המשקפי שמש החדשות שלי (pg. 3)
View this Thread in Original format
Shahar
quote:
Originally posted by zhrje
wooooww
שחר! אתה מגניב ואנחנו לא


Rising
תתחדש אחי!!!!

וכוס אמא של סוואמפר שלא מפסיק להציף עם ההודעות האלה. עד מתי???
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Rising
תתחדש אחי!!!!

וכוס אמא של סוואמפר שלא מפסיק להציף עם ההודעות האלה. עד מתי???


כן אהה?

בואו נקלל את סוואמפר חסר הבושה שממשיך להציק לנו עם המצעד הזה שבוחר את הדי גיי הכי טוב של השנה

מי יתן וירבו הצפות בסגנון של חברה כוסית משקפי שמש חדשים סתם טרדים תמוהים וכו'

סוואמפר צריך גם לפתוח טרדים כאלה!
Rising
אחח אילן... :rolleyes:
Sm0keMachine
האמת אני גם רוצה לקנות משקפי שמש יקרות אבל קשה לי להוציא כזה סכום על משקפי שמש :wtf:

נראה מה אני יכול למצוא ב500-600 ש"ח...
Shahar
quote:
Originally posted by Sm0keMachine
האמת אני גם רוצה לקנות משקפי שמש יקרות אבל קשה לי להוציא כזה סכום על משקפי שמש :wtf:

נראה מה אני יכול למצוא ב500-600 ש"ח...


ב500-600 תיכול למצוא ים דגמים אחי
זה מספיק כסף
YoraY
1400....




אחי... זה משקפיים לא מערכת סטיראו





בחיים לא הייתי משקיע סכום כזה גם אם היה לי מיליון בכיס....


בכל אופן תתחדש הן יפות אחושרמוטה
Shahar
quote:
Originally posted by YoraY
1400....




אחי... זה משקפיים לא מערכת סטיראו





בחיים לא הייתי משקיע סכום כזה גם אם היה לי מיליון בכיס....


בכל אופן תתחדש הן יפות אחושרמוטה


שמע אחי בשביל איכות צריך לשלם
זה לא עשה שתהרוס לך תעיניים
ולא ציפוי שיתקלף..זה כסף אמיתי

ושמע נכון אתה גם משלם בשביל השם....
אבל תכלס משקפיים יפות שקשה למצוא כאלה בהרבה יותר זול
הקודמות שלי עלו גם בסביבות ה1000 כמו שאמרתי פה
אבל אתה יודע שיש לך משקפיים יפות להרבה שנים
m0sh
quote:
Originally posted by Shahar
לא ביזבוז


זה הכל דעה

אתה תוציא 1400 שקל על משקפיים
בעוד שאני יעדיף להוציא את זה על משהו אחר
כמו שביזבזתי 1100 על צניחה חופשית
זה שווה את הכסף? תלוי למי

אני ב1400 הייתי כבר קונה המון סמים נשבע לך
:P


המשקפי ארמני המסריחות האלו (שלי) היו הטעות הכי גדולה בחיים שלי וגם במילא נגמר הקיץ אז זה לא משנה
Shahar
quote:
Originally posted by m0sh
זה הכל דעה

אתה תוציא 1400 שקל על משקפיים
בעוד שאני יעדיף להוציא את זה על משהו אחר
כמו שביזבזתי 1100 על צניחה חופשית
זה שווה את הכסף? תלוי למי

אני ב1400 הייתי כבר קונה המון סמים נשבע לך
:P


המשקפי ארמני המסריחות האלו (שלי) היו הטעות הכי גדולה בחיים שלי וגם במילא נגמר הקיץ אז זה לא משנה


קודם כל ההורים שלי הביאו לי תכסף
דבר שני מה קשור נגמר הקיץ הולכים איתם חופשי גם לפוזה

TTman
quote:
Originally posted by Shahar
לפוזה



פה אמרת את הכל

אתה פוזאיסט, זה מה שאתה.

כל הזין בקיץ הבא המשקפיים האלה לא יהיו באופנה
:happy2: :haha:
Shahar
quote:
Originally posted by TTman
פה אמרת את הכל

אתה פוזאיסט, זה מה שאתה.

כל הזין בקיץ הבא המשקפיים האלה לא יהיו באופנה
:happy2: :haha:


אם היית מבין באופנה היית יודע שזה דגם קלאסי שתמיד יהיה
זה לא דגם שיבוא וילך
ובינתיים כל דבר שקשור לאופנה שקניתי תמיד היה לי הרבה לפני שכולם התחילו לחרוש אז אנלא דואג
כן כמו המשקפי טייסים לפני שנתיים
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement