return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 
טראק שאתם הכי אוהבים\רוצים לשמוע במסיבה..
View this Thread in Original format
DJ-Energy
אני אישית מחכה לשמוע את
Marco V - godd (dub mix)
ו
twister silence - listen to me mama (dj scot project mix)

מה שלכם??.
Dj Moriano
quote:
Originally posted by DJ-Energy
אני אישית מחכה לשמוע את
Marco V - godd (dub mix)
ו
twister silence - listen to me mama (dj scot project mix)

מה שלכם??.


עוד לפני שנכנסתי לט'רד רק לפי השם
זה הטראקים שחשבתי עליהם....
Agent-Fire
quote:
Originally posted by Dj Moriano


עוד לפני שנכנסתי לט'רד רק לפי השם
זה הטראקים שחשבתי עליהם....


חחחח
זה שקוף
גם אני חשבתי על גוד דאב מיקס
אבל ת'שני אני לא מכיר.... רץ להוריד...
eXeTik
quote:
Originally posted by DJ-Energy
אני אישית מחכה לשמוע את
Marco V - godd (dub mix)
ו
twister silence - listen to me mama (dj scot project mix)


זה אשכרה שקוף ששני אלה יהיו בט'רד הזה ;)
אבל חוץ מהם אני מחכה ל:

[Thomas Trouble]- Echoes (Michael Fusseder Rmx)
[medicine man]- wake up (jungle fever)
[Cosmic Gate]- Back to Earth (S.H.O.K.K. Remix)

וחלילה לא לשכוח
[Don Diablo]- Kick the flow :)

ואחד קצת ישן אבל אני פשוט לא יכול לגמור מסיבה בלעדיו
[Cloud 5]- Fresh
MoSH_MaN
קצת טופיק נדוש אבל....

השיר שבא לי לשמוע זה שיר חזק מתוחכם עם עלייה,אין משהו מיוחד רק שיהיה חזק

עכשיו עלה לי...
השיר הענק ביותר עם ריקוד הנוכלים

Essential DJ Team - Ong Diggi Dong [Essential Hardhouse Rmx]
אין מילים!
LISTEN AS WE KICK TO FLOW!
יש הרבה מאד...

ת'אמת את גוד לא הייתי רוצה לשמוע הייתי רוצה ללכת למסיבה של רק שירים חזקים...גוד ק'יצי מידי...
DJ-Energy
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
קצת טופיק נדוש אבל....

השיר שבא לי לשמוע זה שיר חזק מתוחכם עם עלייה,אין משהו מיוחד רק שיהיה חזק

עכשיו עלה לי...
השיר הענק ביותר עם ריקוד הנוכלים

Essential DJ Team - Ong Diggi Dong [Essential Hardhouse Rmx]
אין מילים!
LISTEN AS WE KICK TO FLOW!
יש הרבה מאד...

ת'אמת את גוד לא הייתי רוצה לשמוע הייתי רוצה ללכת למסיבה של רק שירים חזקים...גוד ק'יצי מידי...


אחי... כל כל דבר יש לך מה להגיד??.. פתחתי טרד כדי שלא יהיה יבש!!..
MoSH_MaN
הקטע יותר מידי טופקים כאלה על אותו עיקרון

ודוחפים מלא שירים וממש לא יבש כאן...

אני לא עומד בקצב של הפוסטים כאן...
nesher
For Me, Defenetly Flutlicht - Icarus(Daedalus Mix)!!!!!!!
אני פשוט חולה עליוווו
ואולי גם את
Foggy - Come Into My Dream(Goldschmitz Remix)
ענקקקקקקק
Dj Moriano
אני מאוה הייתי רוצה לשמוע את
M.U.T.E. - Missed Beat (Dumonde Remix)

לא יודע אני פשוט אוהב אותו....
הוא טראק דיי מקפיץ
dj alonzo
Marco V - Godd (כל גרסה)
ועוד טראק בןןןן זווונננה
Black Spider - Save Your Life (scot project remix)

Dj-2TaLL
טוב מוש אחי אין לי מילים בקשר אליך...
אני כמעט איבדתי כל תקווה בקשר אליך...
:D :D :D

אחווש הייתי רוצה לשמוע את גוד או סימיולייטד או כל שיר או רימיקס אחר מאת "הגדול" ידוע גם בשם מרקו וי...

הייתי גם שמח לשם שינוי לשמוע במסיבה איזה סט של פרוגרסיב יפה חזק ועמוק...
אני פשוט יגנב!!!
אני הייתי במצעד האהבה ואלה גוטמן ניגנה פרוגרסיב יותר "הרד"יש שזה פחות לטעמי אבל היה פצצות עדיין ואז בא איזה הומו אחד ומתחיל לשים לי ברייק ביט!!!
מה זה אמור להיות!?!?!?
:mad:
DJ-Energy
quote:
Originally posted by Dj Moriano
אני מאוה הייתי רוצה לשמוע את
M.U.T.E. - Missed Beat (Dumonde Remix)

לא יודע אני פשוט אוהב אותו....
הוא טראק דיי מקפיץ


וואלה אחי גם אני הייתי מאוד רוצה לשמוע את הטראק המקפיץ הזה במסיבה!!
שמעתי את
dumonde
משמיע אותו בסט
אכן טראק ענק
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement