|
טראק שאתם הכי אוהבים\רוצים לשמוע במסיבה..
|
View this Thread in Original format
| DJ-Energy |
אני אישית מחכה לשמוע את
Marco V - godd (dub mix)
ו
twister silence - listen to me mama (dj scot project mix)
מה שלכם??. |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by DJ-Energy
אני אישית מחכה לשמוע את
Marco V - godd (dub mix)
ו
twister silence - listen to me mama (dj scot project mix)
מה שלכם??. |
עוד לפני שנכנסתי לט'רד רק לפי השם
זה הטראקים שחשבתי עליהם.... |
|
|
| Agent-Fire |
| quote: | Originally posted by Dj Moriano
עוד לפני שנכנסתי לט'רד רק לפי השם
זה הטראקים שחשבתי עליהם.... |
חחחח
זה שקוף
גם אני חשבתי על גוד דאב מיקס
אבל ת'שני אני לא מכיר.... רץ להוריד... |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by DJ-Energy
אני אישית מחכה לשמוע את
Marco V - godd (dub mix)
ו
twister silence - listen to me mama (dj scot project mix)
|
זה אשכרה שקוף ששני אלה יהיו בט'רד הזה ;)
אבל חוץ מהם אני מחכה ל:
[Thomas Trouble]- Echoes (Michael Fusseder Rmx)
[medicine man]- wake up (jungle fever)
[Cosmic Gate]- Back to Earth (S.H.O.K.K. Remix)
וחלילה לא לשכוח
[Don Diablo]- Kick the flow :)
ואחד קצת ישן אבל אני פשוט לא יכול לגמור מסיבה בלעדיו
[Cloud 5]- Fresh |
|
|
| MoSH_MaN |
קצת טופיק נדוש אבל....
השיר שבא לי לשמוע זה שיר חזק מתוחכם עם עלייה,אין משהו מיוחד רק שיהיה חזק
עכשיו עלה לי...
השיר הענק ביותר עם ריקוד הנוכלים
Essential DJ Team - Ong Diggi Dong [Essential Hardhouse Rmx]
אין מילים!
LISTEN AS WE KICK TO FLOW!
יש הרבה מאד...
ת'אמת את גוד לא הייתי רוצה לשמוע הייתי רוצה ללכת למסיבה של רק שירים חזקים...גוד ק'יצי מידי... |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
קצת טופיק נדוש אבל....
השיר שבא לי לשמוע זה שיר חזק מתוחכם עם עלייה,אין משהו מיוחד רק שיהיה חזק
עכשיו עלה לי...
השיר הענק ביותר עם ריקוד הנוכלים
Essential DJ Team - Ong Diggi Dong [Essential Hardhouse Rmx]
אין מילים!
LISTEN AS WE KICK TO FLOW!
יש הרבה מאד...
ת'אמת את גוד לא הייתי רוצה לשמוע הייתי רוצה ללכת למסיבה של רק שירים חזקים...גוד ק'יצי מידי... |
אחי... כל כל דבר יש לך מה להגיד??.. פתחתי טרד כדי שלא יהיה יבש!!.. |
|
|
| MoSH_MaN |
הקטע יותר מידי טופקים כאלה על אותו עיקרון
ודוחפים מלא שירים וממש לא יבש כאן...
אני לא עומד בקצב של הפוסטים כאן... |
|
|
| nesher |
For Me, Defenetly Flutlicht - Icarus(Daedalus Mix)!!!!!!!
אני פשוט חולה עליוווו
ואולי גם את
Foggy - Come Into My Dream(Goldschmitz Remix)
ענקקקקקקק |
|
|
| Dj Moriano |
אני מאוה הייתי רוצה לשמוע את
M.U.T.E. - Missed Beat (Dumonde Remix)
לא יודע אני פשוט אוהב אותו....
הוא טראק דיי מקפיץ |
|
|
| dj alonzo |
Marco V - Godd (כל גרסה)
ועוד טראק בןןןן זווונננה
Black Spider - Save Your Life (scot project remix) |
|
|
| Dj-2TaLL |
טוב מוש אחי אין לי מילים בקשר אליך...
אני כמעט איבדתי כל תקווה בקשר אליך...
:D :D :D
אחווש הייתי רוצה לשמוע את גוד או סימיולייטד או כל שיר או רימיקס אחר מאת "הגדול" ידוע גם בשם מרקו וי...
הייתי גם שמח לשם שינוי לשמוע במסיבה איזה סט של פרוגרסיב יפה חזק ועמוק...
אני פשוט יגנב!!!
אני הייתי במצעד האהבה ואלה גוטמן ניגנה פרוגרסיב יותר "הרד"יש שזה פחות לטעמי אבל היה פצצות עדיין ואז בא איזה הומו אחד ומתחיל לשים לי ברייק ביט!!!
מה זה אמור להיות!?!?!?
:mad: |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by Dj Moriano
אני מאוה הייתי רוצה לשמוע את
M.U.T.E. - Missed Beat (Dumonde Remix)
לא יודע אני פשוט אוהב אותו....
הוא טראק דיי מקפיץ |
וואלה אחי גם אני הייתי מאוד רוצה לשמוע את הטראק המקפיץ הזה במסיבה!!
שמעתי את
dumonde
משמיע אותו בסט
אכן טראק ענק |
|
|
|
|