return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
נשבע לך לא בוגד (pg. 2)
View this Thread in Original format
m0sh
וואי יובל בסאטלה טובה

מתי אני בא לשבת איתך?
איזה כלייי
:P
Sm0keMachine
כולכם מוזמנים לשבת אצלי עוד 5 חודשים.... :rolleyes:
coby
צריך באמת לעשות איזה מפגש
Dj Alex (ISR)
quote:
Originally posted by coby
צריך באמת לעשות איזה מפגש

+1
Shahar
quote:
Originally posted by Sm0keMachine
כולכם מוזמנים לשבת אצלי עוד 5 חודשים.... :rolleyes:


חחחחח מניאק
יאללה שיעבור לך מהר
TTman
שחר, נראה לי אלו שירים שמדברים אליך, לא?
DJ-Kreing^^
הגיע שעתך "לשחק" אה אחשלי הסטלן?
חחח

:tongue2 :crazy: :tongue2
YuVaL
quote:
Originally posted by DJ-Kreing^^
הגיע שעתך "לשחק" אה אחשלי הסטלן?
חחח

:tongue2 :crazy: :tongue2


LOLOLOLOL

:p :p :haha: :haha: :haha: :haha: :haha:
Sm0keMachine
טוב חבר'ה לא להשתולל יותר מידי שבמקרה לא יכנס לפורום איזה משת"פ ! :nervous:
Shahar
quote:
Originally posted by TTman
שחר, נראה לי אלו שירים שמדברים אליך, לא?


וואלה כן אבל דיכאון יותר הולך

אם כבר אנחנו במוזה ים תיכונית
לאא תוכל אדם לדעתתתת ולא לחזותתת
ואל תבקש ללמוד את סודדדד המזלותתתת
כל מה שנותר לךךךך הואאאא
רק לצפותתת
שבעתיד הלוואיייי תתגשמנה התקוותתתתתת

TTman
גועל נפש
:nervous:
Sm0keMachine
תגידו אני היחיד בפורום הזה ששומע רק אבל רק אלקטרוני???

לא רוק, לא מיזרחית, לא פופ, לא שחורע, ולא כל חרא אחר?

שאלה חשובה שאני דורש מענה עליה בזמן הקרוב

תודה.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
Privacy Statement