|
נשבע לך לא בוגד (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| m0sh |
וואי יובל בסאטלה טובה
מתי אני בא לשבת איתך?
איזה כלייי
:P |
|
|
| Sm0keMachine |
| כולכם מוזמנים לשבת אצלי עוד 5 חודשים.... :rolleyes: |
|
|
| coby |
| צריך באמת לעשות איזה מפגש |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| quote: | Originally posted by coby
צריך באמת לעשות איזה מפגש |
+1 |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
כולכם מוזמנים לשבת אצלי עוד 5 חודשים.... :rolleyes: |
חחחחח מניאק
יאללה שיעבור לך מהר |
|
|
| TTman |
| שחר, נראה לי אלו שירים שמדברים אליך, לא? |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
הגיע שעתך "לשחק" אה אחשלי הסטלן?
חחח
:tongue2 :crazy: :tongue2 |
|
|
| YuVaL |
| quote: | Originally posted by DJ-Kreing^^
הגיע שעתך "לשחק" אה אחשלי הסטלן?
חחח
:tongue2 :crazy: :tongue2 |
LOLOLOLOL
:p :p :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: |
|
|
| Sm0keMachine |
| טוב חבר'ה לא להשתולל יותר מידי שבמקרה לא יכנס לפורום איזה משת"פ ! :nervous: |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by TTman
שחר, נראה לי אלו שירים שמדברים אליך, לא? |
וואלה כן אבל דיכאון יותר הולך
אם כבר אנחנו במוזה ים תיכונית
לאא תוכל אדם לדעתתתת ולא לחזותתת
ואל תבקש ללמוד את סודדדד המזלותתתת
כל מה שנותר לךךךך הואאאא
רק לצפותתת
שבעתיד הלוואיייי תתגשמנה התקוותתתתתת |
|
|
| Sm0keMachine |
תגידו אני היחיד בפורום הזה ששומע רק אבל רק אלקטרוני???
לא רוק, לא מיזרחית, לא פופ, לא שחורע, ולא כל חרא אחר?
שאלה חשובה שאני דורש מענה עליה בזמן הקרוב
תודה. |
|
|
|
|