return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
נשבע לך לא בוגד (pg. 5)
View this Thread in Original format
YuVaL
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
לא רוצה לגלוש למקומות נוספים שלפי ההגדרה של "מתקלט בכל חור" הוא יכול לתת סט...:rolleyes:


אבל למה אתה תמיד עושה את הסמיילי הזה של הרולאייז
זה סתם מעצבן.. אנשים יחשבו שאתה סנוב

קיצר

Gunigugu
DjChook
אבל הוא באמת עושה אותו בהתנשאות
:rolleyes:
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by DjChook
אבל הוא באמת עושה אותו בהתנשאות
:rolleyes:


יובל וחן
על מה אתם מדברים? :rolleyes:
DjChook
על ההתנשאות שלך
m0sh
כל הכבוד

ואם כבר אפשר שנייה לשאול שאלה


קוראים לך אילן או יגאל

אחת ולתמיד

מה שרשום בת.ז
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by m0sh
כל הכבוד

ואם כבר אפשר שנייה לשאול שאלה


קוראים לך אילן או יגאל

אחת ולתמיד

מה שרשום בת.ז


אתה מהותיקים פה שאמור לזכור טרדים ישנים

באמת מוש
אתה אמור לדעת :rolleyes:
Shahar
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
אתה מהותיקים פה שאמור לזכור טרדים ישנים

באמת מוש
אתה אמור לדעת :rolleyes:


LOOOOOOLLLLLLLLL
:stongue: :haha: :eyespop: :nervous: :eyes: :crazy: :eyes: :eyespop: :nervous: :happy2: :crazy: :eyes: :haha: :haha:
skelz
ברגעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעע
אתת נעלמתתתתת
בליי מיליםםםםםםםםםםםםם
לי מילההה.... לאא לחשתתתתת
וכךך אותייי שכחתתתתתתתת

טוטוטוטוטו

תשיר הבא אני רוצה לשירר לכםםםםםםם
על הכיפאקקקקקקקק!!!!!

אונאונאונאואנואנאונאונאונאואנאנאאנונאואנואאונאונואנאונאונאונ
עוץ עוץע עוץת קצק צקצקצק

חכו יש עוד אחד!

כשעצובב ולאאאא הולךךךך
כשעצוב ומסתבךךךך
אני באה אלייכםםםם
האוטו שט על פני הכבישש כנראה גם הוא מרגיששששש
אנייי באהה אליכםםםםםם
אני באה אליייכםםםםםם

לא יודע מה איתכם.. בשבילי מירי מסיקה כרגע היא
Justine Suissa הישראלית :)
Shahar
מירי מסיקה לפניםםםם
יש לה שירים טובים רצח
Sm0keMachine
תגידו איך מבטאים את השם
Justine Suissa
?

זה כמו סוויסה בעברית ?

אם כן אז יש לה שם של פרחה:rolleyes:

Glenn-Holmes
כן ירון ככה מבטאים את זה...

ולגבי מירי מסיקה..לא יודע אני חלש במוזיקה ישראלית שמעתי כמה שירים חמודים בעברית אצל דידי הררי שאני בטוח שאחד מהם לפחות של גברת מסיקה...

"לשם"
יש סיכוי שאשכרה זכרתי נכון שזאת היא שרה?
Shahar
quote:
Originally posted by Sm0keMachine
תגידו איך מבטאים את השם
Justine Suissa
?

זה כמו סוויסה בעברית ?

אם כן אז יש לה שם של פרחה:rolleyes:


כן מבטאים ככה
ויש לי ידידה אריאן סויסה והיא אחת השוווות...אם יש לי ברכה לברך אותך לשנה החדשה זה שתתברך בהרבה "פרחות כמוהה" (אם כבר דברנו פה על בנות באיזה טרד) ח
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
Privacy Statement