|
נשבע לך לא בוגד (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| YuVaL |
בטוח שאתה היחיד
רוב מי ששומע פה מוסיקה.. ובכלל גיליתי שרוב מי ששומע מוסיקה אלקטרונית בכלל שומעים המון סגנונות אחרים של מוסיקות..
לדוגמא אני.. חוץ מאלקטרונית שומע גם מוסיקה ישראלית... שומע גם הרבה מוסיקה קלאסית.. שזה ה-דבר =) |
|
|
| Segev |
אני לא שומע שום דבר אחר חוץ ממזוקיה אלקטורית..
אבל אני חייב להגיד שאני חייב למצוא משהו בנוסף כי נימאסים לי השירים מהר לאלה ואין הרבה דברים חדשים אני מחכה לתוכנית של ארמין כל שבוע בשבל לשמוע דברים חדשים |
|
|
| Flotser |
וואי איזה טרד כייפי,
נעשה את זה בנוסח ההגדה של פסח
הרבי תמיר גל, מה הוא אומר:
אחי דמעה של גבר היא דמעה... יותר כבדהההההה
מהאישהההה עם לב של אבן ששברה כך את ליבך
הרבי יוסי עדן, מה הוא אומר:
רוצה לבכות אליך
אדון עולם
תסתכל עליי
לא הכל מושלם,
מביט על החיים... שמאחורי,
עוד לא עשיתי כלום וחלפו חייי
הרבי אלי קפקא, מה הוא אומר:
,אני בוכה אדון עולם
מתחנן לחסדדדך,
רק שמע תפילת אדם, הלא אני עבדתך
ואין אושר לימי,
וקח את העצבות
פתח את השמיים אני רוצה למות
הרבי משה כהן מה הוא אומר:
אבא אתה עושה שטויווות,
אתה משחק בכוביווות
רואה אותך שתוי ברחובות,
ובעיני זולגות דמעות
מתי תבין את החיים,
אבא לך יש ילדים
כולם קוראים לך שיכווווור
הבית ריק ואין בו אווווור
אתה בזבזת את השנים,
על יין מר ועל נשים |
|
|
| Glenn-Holmes |
הרבי גלן הולמס מה הוא אומר?
:nervous: :nervous: :nervous: |
|
|
| YuVaL |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
הרבי גלן הולמס מה הוא אומר?
:nervous: :nervous: :nervous: |
מתגעגעעעעעעעעעעעע
ולא מביןןןןן לאן הלב שלי נוסע... |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by YuVaL
מתגעגעעעעעעעעעעעע
ולא מביןןןןן לאן הלב שלי נוסע... |
מילא לא מבין לאן הלב שלך נוסע
אבל למה לדרוס בדרך את מעט השכל שעוד היה לך? :rolleyes: |
|
|
| sh33p |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
תגידו אני היחיד בפורום הזה ששומע רק אבל רק אלקטרוני???
לא רוק, לא מיזרחית, לא פופ, לא שחורע, ולא כל חרא אחר?
שאלה חשובה שאני דורש מענה עליה בזמן הקרוב
תודה. |
אתה לא היחידי
לא מסוגל לשמוע משהו חוץ מאלקטרוני |
|
|
| m0sh |
can you take me higherrrrrrrrrrr
to a place a blind man see |
|
|
| YuVaL |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
מילא לא מבין לאן הלב שלך נוסע
אבל למה לדרוס בדרך את מעט השכל שעוד היה לך? :rolleyes: |
אילן תעשה לי טובה תפסיק עם הקיצות המטומטמות שלך וכל הקטע הזה שאתה בוכה כל היום על מה שהולך בפורום
אני בד"כ לא בנאדם שטותניק.. אבל לפעמים סתם בא להשתגע פעם בירח מלא ולעשות משו חדש
אז תעשה לי טובה ותפסיק את המשחק
Big Shot
הזה שאתה יוצר פה.. לפחות מהרושם שלי
אני מכיר אותך ויודע שאתה בנאדם טוב.. אבל כל הקטע הזה של הפוסטים המיותרים האלה.. סתם חבל אחי... |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by YuVaL
אילן תעשה לי טובה תפסיק עם הקיצות המטומטמות שלך וכל הקטע הזה שאתה בוכה כל היום על מה שהולך בפורום
אני בד"כ לא בנאדם שטותניק.. אבל לפעמים סתם בא להשתגע פעם בירח מלא ולעשות משו חדש
אז תעשה לי טובה ותפסיק את המשחק
Big Shot
הזה שאתה יוצר פה.. לפחות מהרושם שלי
אני מכיר אותך ויודע שאתה בנאדם טוב.. אבל כל הקטע הזה של הפוסטים המיותרים האלה.. סתם חבל אחי... |
חבל שבזמן שלעצמך אתה מרשה להשתטות אתה לא מרשה לי להגדיל אם הפוסטים הציניים המשעשעיחם שלי
"לא מבין לאן הלב נוסע "
"למה לדרוס את השכל "
אותי זה הצחיק...:rolleyes: |
|
|
| YuVaL |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
חבל שבזמן שלעצמך אתה מרשה להשתטות אתה לא מרשה לי להגדיל אם הפוסטים הציניים המשעשעיחם שלי
"לא מבין לאן הלב נוסע "
"למה לדרוס את השכל "
אותי זה הצחיק...:rolleyes: |
אויששששששש גרועעעעעע
LOL |
|
|
|
|