return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 
ILTA Monthly Awards - What Do You Say?
View this Thread in Original format
Glenn-Holmes
אוקיי
אז מה לעשות הראש שלי לא מפסיק לקדוח
ואתם תעבדו קשה כנראה בימים הקרובים בניסיון לעקוב אחרי טרד אחר טרד שעוסקים במוזיקה האלקטרונית שכולנו חיים ונושמים:D

אז ככה... הרעיון פשוט בתאריך שנסכים עליו ונבחר אותו אחת לחודש ייפתח טרד סיכום לחודש שנגמר (נגיד סתם לדוגמה עכשיו אפשר לסכם את ספטמבר) הסיכום יכלול כמה קטגוריות אפשריות שכל אחד יכתוב את הבחירה שלו בכל קטגוריה

דוגמאות לקטגוריות:
לייבל המצטיין באותו חודש לדעתכם

קטע החודש

הקטע המאכזב של החודש

וכו' וגם 2-3 קטגוריות הווי של הפורום כמו:
יציאת החודש

וכל מיני דברים שיכולים לעלות בדעתכם ואתם מוזמנים להציע או לחילופין
להחליט מראש שכל הרעיון הזה שהעלתי בטרד הוא מטופש לחלוטין


שימו לב: טרד הזה אינו טרד סיכום חודש ספטמבר אלא טרד שבו נדון אם בכלל אתם חושבים שכדי לפתוח טרדים שכאלה החל מעכשיו ובעתיד...עד שלא נקבל קצת חוות דעת של אנשים אני לא יפתח טרד שכזה
TTman
נשמע סבבה, אבל...

זה יהיה עוד טרד של וויכוחים וריבים

כמו כל טרד בפורום

והכל בגלל כמה אנשים מסכנים
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by TTman
נשמע סבבה, אבל...

זה יהיה עוד טרד של וויכוחים וריבים

כמו כל טרד בפורום

והכל בגלל כמה אנשים מסכנים


אולי כן ואולי לא...

אני חושב שהשילוב בין בחירות שקשורות נטו למוזיקה לבין בחירות שקשורות להוואי הפורום יפוגגו את הרוח הרצינית של הויכוחים ויכניסו את משצריך בפורום הזה כדי שדיונים יעברו בשלום

בוא נקווה שאני לא נאיבי
Segev
לפי דעתי זה רעיון מצויין..
אין פה שום סיבה לוויכוחים אפשר לעשות את זה באצבעה..

ואני רוצה להוסיף קטגוריה אירוע החודש יכול להיות נחמד אבל אין הרבה אירועים אז זה בעייה...
KrazyDJs
השאלה הגדולה היא - על איזה סיגנון מתמקדים ,אם בכלל?

מצב הכי פשוט שיכול להראות לך כמה זה בעייתי..
אם אני מציע את קטע X
קטע שהוא למשל טרייבל האוס
ובמקרה 2-3 אנשים נוספים שמעו עליו בכלל...
אין שום מצב שהוא ייבחר לקטע החודש
לעומת כל קטע אפליפטינג אחר ש50% מהאנשים שפעילים כאן שמעו אותו...
coby
כן אבל זה קטע החודש לפי דעתו של כל אחד, אין פה בחירה סופית כל אחד רושם סיכום לפי דעתו לא משנה אם מסכימים איתך או לא..


לפי דעתי רעיון ממש טוב
Glenn-Holmes
אליאור
כשעלה לי הרעיון בראש באמת שאפתי ליצור כאן כביכול את "הבחירה של הפורום"
ואז חשבתי עליך
על מוש על הבחור שאוהב הארדסטייל וברח לי שמו
והרעיון הוא פשוט
כמו במגזין חודשי שכל אחד נותן את נקודת המבט שלו דרך הסגנונות שהוא אוהב
כל אחד מאיתנו יהפוך לעיתונאי קטן לצורך העניין וייתן את הסיכום שלו לחודש שעבר
ליאור גם אני חשבתי על אירוע החודש אבל כמו שאמרת אין הרבה כאלה
וגם על הסט הטוב ביותר של החודש...אבל כמה סטים בן אדם אחד כבר מספיק לשמוע כל חודש?
KrazyDJs
quote:
Originally posted by coby
כן אבל זה קטע החודש לפי דעתו של כל אחד, אין פה בחירה סופית כל אחד רושם סיכום לפי דעתו לא משנה אם מסכימים איתך או לא..


לפי דעתי רעיון ממש טוב


quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
אליאור
כשעלה לי הרעיון בראש באמת שאפתי ליצור כאן כביכול את "הבחירה של הפורום"
ואז חשבתי עליך
על מוש על הבחור שאוהב הארדסטייל וברח לי שמו
והרעיון הוא פשוט
כמו במגזין חודשי שכל אחד נותן את נקודת המבט שלו דרך הסגנונות שהוא אוהב
כל אחד מאיתנו יהפוך לעיתונאי קטן לצורך העניין וייתן את הסיכום שלו לחודש שעבר
ליאור גם אני חשבתי על אירוע החודש אבל כמו שאמרת אין הרבה כאלה
וגם על הסט הטוב ביותר של החודש...אבל כמה סטים בן אדם אחד כבר מספיק לשמוע כל חודש?


כנראה שפיספסתי את הנק' בהתחלה אבל עכשיו הכל מובן..
כמו שאמרתי, אחלה רעיון :)
אני בעד...
yaman
רעיון מצוין

אם יש מצב אפילו שיהפכו אותו לסטיקי כי התכלית שלו זה להיות פעיל במשך כל השנה
TTman
נתחיל
ספטמבר
September

:קטע החודש שלי הוא
Markus Schulz Feat Departure - Without You Near

§chop¥
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
ליאור גם אני חשבתי על אירוע החודש אבל כמו שאמרת אין הרבה כאלה
וגם על הסט הטוב ביותר של החודש...אבל כמה סטים בן אדם אחד כבר מספיק לשמוע כל חודש?


לא מסכים,
יש מלא מסיבות ומלא סטים או אלבומים חדשים כל חודש.
ואני חושב שזה סבבה אם נגיד יוחלט על סט החודש אז אנשים שלא מכירים את האומן או את הסגנון יוכלו להיות בטוחים שמה שהם ישמעו זה איכותי וככה להרחיב האופקים שלהם במוזיקה האלקטרונית.
Glenn-Holmes
יודע מה...סט החודש למשיש משהו באמת טוב לתת מוזמן אני חושב שזה גם יכול לעבוד

וגל...אני חושב שלאור התגובות נפתח טרד חדש שבו כל אחד יכתוב כבר את הסיכום שלו לספטמבר
לגבי קטע החודש אין ממש חוקים ואפשר אפילו לחלק לשתיים
קטע החודש שיצא החודש וגל הביא דוגמא לקטע שיצא החודש
וקטע החודש מבין הקטעים שמסתובבים כעת בין הדי גיים הגדולים של אותו סגנון

לגבי הרעיונות אני רואה שיש לנו פה כמה קטגוריות בולטות
קטע החודש
סט החודש (אם יש)
אני אטרח ואמליץ גם על לייבל החודש עבורי (שכאן זה חד משמעית הלייבל שהרקורד שלו נכון לחודש המדובר הוא המרשים ביותר..אני אתמקד על אפליפטינג ופרוגרסיב )
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement