|
Loveparade 2005 Israel (21.10.2005) (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Shahar |
יאללה גיל תכין לנו רשימה של מי שמגיע :D
+1 |
|
|
| DjChook |
DjChook = not :(
צינור מזדין |
|
|
| markfeldman |
| מעניין מי יופיע על המשאית של 99 |
|
|
| Glenn-Holmes |
מארק תעדכן תרשימה שלך
חצי מהם כבר על ויינילים |
|
|
| Shahar |
מישו יכול לסדר לעלות על אחת המשאיות??
| quote: | Originally posted by markfeldman
מעניין מי יופיע על המשאית של 99 |
בטח ספייקס ורוברט גיטלמן ועידן גוטמן.. |
|
|
| §chop¥ |
+1
תגידו, איך זה שבסוף עם אינפקטד ינגן עופר ניסים ה...ולא גיטלמן ? |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by §chop¥
+1
תגידו, איך זה שבסוף עם אינפקטד ינגן עופר ניסים ה...ולא גיטלמן ? |
עדיף עופר ניסים |
|
|
| Sm0keMachine |
וואו דווקא אין שם טראנס אבל זה אחלה ליין אפ!!!
סעמק הייתי טס אם לא הצבא...:whip:
בכל מקרה
לא נראה לי אני ילך השנה למצעד..
כבר זה נהיה מגעיל שם..
שנה שעברה היו שם 90% ילדים
והמוזיקה רק נהיית יותר גרועה בבמה המרכזית.. עופר ניסים אפילו לא מנגן שם ניו יורק האוס אלא קטעים מסחריים וחרושים (כמו "לאב קומס אגיין" של טיאסטו שהוא ניגן שנה שעברה)
אחחחח איפה הימים שאלה גוטמן ניגנה ונתנה בראש עם קטעים של דיג'יי סקוט פרוג'קט!? :eek: |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
והמוזיקה רק נהיית יותר גרועה בבמה המרכזית.. עופר ניסים אפילו לא מנגן שם ניו יורק האוס אלא קטעים מסחריים וחרושים (כמו "לאב קומס אגיין" של טיאסטו שהוא ניגן שנה שעברה) |
אם הוא היה מנגן אותו בביפיאם נורמלי הכל היה טוב!!
הוא הוריד לו תביפיאם אחושרמוטה
הרס תאמאמא של הקטע |
|
|
| TTman |
| quote: | Originally posted by DjChook
DjChook = not :(
צינור מזדין |
סליחה על הבורות
אבל על איזה צינור מדובר |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by TTman
סליחה על הבורות
אבל על איזה צינור מדובר |
תיקח את יד ימין
תשלח אותה בין הרגליים שלך
תחזיק את משיש לך שם
תלך להשתין
הכל עובד חלק?
לא אצל כולם מסתבר...:rolleyes: |
|
|
|
|