return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
Loveparade 2005 Israel (21.10.2005) (pg. 5)
View this Thread in Original format
Shahar
יש מצב דחו את המצעד?
omergunr
למה שידחו? בגלל הגשם?
Shahar
לא יודע אמרו לי אולי דוחים
Meltdown
לפי מה שאני הבנתי, לא אמור לרדת גשם, אני מקווה שיהיה הרבה פחות חם, ממה שהיה בשנה שעברה
Shahar
אני בתיכנון לבוא עם חברים וידידות
כל מי שהתלבט אם ידידות שלי נראות טוב יכול להחליט מה דעתו עכשיו :D
Shahar
המצעד נדחה
DvJ
quote:
Originally posted by Shahar
המצעד נדחה



מה למה ???
איך תיודע?
Shahar
quote:
Originally posted by DvJ
מה למה ???
איך תיודע?


מקורות :D
Sm0keMachine
אם המצעד היה נדחה אני מאמין שהיו מפרסמים את זה באתר הרשמי של מצעד האהבה
ROBERTO
יום שישי לא אמור להיות בכלל גשם...רק שמש

אין מצב דוחים אותו...

Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by ROBERTO
יום שישי לא אמור להיות בכלל גשם...רק שמש

אין מצב דוחים אותו...


let's all pray for a sunny friday
i know i will
Shahar
לא דוחים

זה היה טעות שלי סורי
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
Privacy Statement