|
Loveparade 2005 Israel (21.10.2005) (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Shahar |
| יש מצב דחו את המצעד? |
|
|
| omergunr |
| למה שידחו? בגלל הגשם? |
|
|
| Shahar |
| לא יודע אמרו לי אולי דוחים |
|
|
| Meltdown |
| לפי מה שאני הבנתי, לא אמור לרדת גשם, אני מקווה שיהיה הרבה פחות חם, ממה שהיה בשנה שעברה |
|
|
| Shahar |
אני בתיכנון לבוא עם חברים וידידות
כל מי שהתלבט אם ידידות שלי נראות טוב יכול להחליט מה דעתו עכשיו :D |
|
|
| DvJ |
| quote: | Originally posted by Shahar
המצעד נדחה |
מה למה ???
איך תיודע? |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by DvJ
מה למה ???
איך תיודע? |
מקורות :D |
|
|
| ROBERTO |
יום שישי לא אמור להיות בכלל גשם...רק שמש
אין מצב דוחים אותו... |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by ROBERTO
יום שישי לא אמור להיות בכלל גשם...רק שמש
אין מצב דוחים אותו... |
let's all pray for a sunny friday
i know i will |
|
|
| Shahar |
לא דוחים
זה היה טעות שלי סורי |
|
|
|
|