|
Loveparade 2005 Israel (21.10.2005) (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Scorchio |
אני לא שם (אלא אם כן יסדרו לי לנגן על משאית - אלי?), בכל מקרה מאכזב מאוד מה שרואים פה ועוד אחרי שהתחזיות היו אחרות לגמרי.
לפחות קרייג ריצ'ארדס באומן... |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Scorchio
אני לא שם (אלא אם כן יסדרו לי לנגן על משאית - אלי?), בכל מקרה מאכזב מאוד מה שרואים פה ועוד אחרי שהתחזיות היו אחרות לגמרי.
לפחות קרייג ריצ'ארדס באומן... |
נו מהה נהיית כבד עכשיו תהיה מוזיקה בת זונה שם
שנה שעברה היה סוף הדרך
תבוא בשביל הבנות שיש שם |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
| שנה שעברה באתי עם צח ואחרי שעה שחיפשנו את עצמנו שם פרשנו הבייתה! |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by THE_BLUE_DRAGON
שנה שעברה באתי עם צח ואחרי שעה שחיפשנו את עצמנו שם פרשנו הבייתה! |
לא יודע נשארתי עד הסוף
הייתי במשאיות של הווקס והפורום הכי הרבה
ופה ושם עברנו |
|
|
| MASTERsplinter |
כ-ו-ס-י-ו-ת-!-!-!
+1
טיול על משאית מישו? |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
טוב חברים כולנו בוכים על המצעד ובצדק רב ביותר!!!!!!!!!!!!!!!
אבל לא עושים כלום כדי לשנות.
אז יאללה אני השנה מתכנן להסתובב עם:
טייפ
+
נגן MP3
+
רמקול
עם מוסיקה טובה!

אז מה אני מזיין פה את השכל?
אז ככה המרכיב העיקרי חסר לי!
טייפ עם חיבות של
LINE-IN
לחבר נגן או דיסקמן אליו של
MP3
ושיהיה על בטריות
ושיהיה לו חיבור לרמקול
(גם בלי חיבור לרמקול אני אסתדר)
זהו אז זה המבצע שלי ומי שיכול לעזור לי עם הטייפ מוזמן ליצור איתי קשר
phone: 0545258607
e-mail+msnm: [email protected]
icq: 66892942
אז כן אולי בקושי רק אני אשמע את מה שיצא ממנו אבל על הזין שלי!
אז מי שיכול לעזור שיצור איתי קשר בבקשה!
תודה! |
|
|
| Shahar |
| חחחחחחחחחחחחח גילללל חזקקקקקק |
|
|
| omergunr |
| :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: |
|
|
| YoraY |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח גיל תדלוק!
זה כמו המוזיקה השחורה שהייתה מופצת עם איזה איש רחוב וטייפ בשנות ה80 |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
שאין ברירה אז אין ברירה!
:D |
|
|
| cluBBer |
| :stongue: :stongue: :stongue: |
|
|
| omergunr |
| אני בא.. רק להופע של אינפקד כאנרה :) |
|
|
|
|