return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 
Loveparade 2005 Israel (21.10.2005) (pg. 4)
View this Thread in Original format
Scorchio
אני לא שם (אלא אם כן יסדרו לי לנגן על משאית - אלי?), בכל מקרה מאכזב מאוד מה שרואים פה ועוד אחרי שהתחזיות היו אחרות לגמרי.

לפחות קרייג ריצ'ארדס באומן...
Shahar
quote:
Originally posted by Scorchio
אני לא שם (אלא אם כן יסדרו לי לנגן על משאית - אלי?), בכל מקרה מאכזב מאוד מה שרואים פה ועוד אחרי שהתחזיות היו אחרות לגמרי.

לפחות קרייג ריצ'ארדס באומן...


נו מהה נהיית כבד עכשיו תהיה מוזיקה בת זונה שם
שנה שעברה היה סוף הדרך
תבוא בשביל הבנות שיש שם
THE_BLUE_DRAGON
שנה שעברה באתי עם צח ואחרי שעה שחיפשנו את עצמנו שם פרשנו הבייתה!
Shahar
quote:
Originally posted by THE_BLUE_DRAGON
שנה שעברה באתי עם צח ואחרי שעה שחיפשנו את עצמנו שם פרשנו הבייתה!


לא יודע נשארתי עד הסוף
הייתי במשאיות של הווקס והפורום הכי הרבה
ופה ושם עברנו
MASTERsplinter
כ-ו-ס-י-ו-ת-!-!-!


+1

טיול על משאית מישו?
THE_BLUE_DRAGON
טוב חברים כולנו בוכים על המצעד ובצדק רב ביותר!!!!!!!!!!!!!!!

אבל לא עושים כלום כדי לשנות.
אז יאללה אני השנה מתכנן להסתובב עם:
טייפ
+
נגן MP3
+
רמקול

עם מוסיקה טובה!


אז מה אני מזיין פה את השכל?
אז ככה המרכיב העיקרי חסר לי!

טייפ עם חיבות של
LINE-IN
לחבר נגן או דיסקמן אליו של
MP3
ושיהיה על בטריות
ושיהיה לו חיבור לרמקול
(גם בלי חיבור לרמקול אני אסתדר)

זהו אז זה המבצע שלי ומי שיכול לעזור לי עם הטייפ מוזמן ליצור איתי קשר
phone: 0545258607
e-mail+msnm: [email protected]
icq: 66892942

אז כן אולי בקושי רק אני אשמע את מה שיצא ממנו אבל על הזין שלי!

אז מי שיכול לעזור שיצור איתי קשר בבקשה!
תודה!
Shahar
חחחחחחחחחחחחח גילללל חזקקקקקק
omergunr
:wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf:
YoraY
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח גיל תדלוק!


זה כמו המוזיקה השחורה שהייתה מופצת עם איזה איש רחוב וטייפ בשנות ה80
THE_BLUE_DRAGON
שאין ברירה אז אין ברירה!
:D

cluBBer
:stongue: :stongue: :stongue:
omergunr
אני בא.. רק להופע של אינפקד כאנרה :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 
Privacy Statement