|
--> Goeie voornemens ²ºº² <--
|
View this Thread in Original format
| Smirnoff |
Zijn er nog mensen met speciale voornemens voor het jaar 2002 ??
ik :
- beetje meer sporten.
- beetje meer feesten.
- beetje meer drinken.
- iets minder werken ( zal m,n baas leuk vinden ) |
|
|
| !_PeTrUs_! |
lol, Marcel...
Ik ga net komende jaar minder uuh... uuuh....
Sja, eigenlijk helemaal nix aan mijn levensstijl veranderen...
Meer Feesten, dat zeker, maar daar houst het ook bij op...
GReeTZ |
|
|
| HiGH_NrG |
voornemens? whehe...meer feesten idd! :eyes:
Maar daar blijft het bij mij ook bij... |
|
|
| Flippe |
uuuuh..ja.....eeeeeh
ik heb eigenlijk geen goede voornemens, mischien toch maar es een gaan verzinne :) |
|
|
| Yarnie |
| quote: | Originally posted by Flippe
uuuuh..ja.....eeeeeh
ik heb eigenlijk geen goede voornemens, mischien toch maar es een gaan verzinne :) |
minder useless posts;) ;) |
|
|
| Blik |
goeie voornemens.....hmm
zou het echt niet weten, ik doe alles al perfect :p |
|
|
| New Wave |
| ik ga maar feesten bezoeken.........en minder drinken......denk ik |
|
|
| AFTERNATIVE |
| quote: | Originally posted by Blik
goeie voornemens.....hmm
zou het echt niet weten, ik doe alles al perfect :p |
Je zou bijv lief kunnen gaan doen tegen Josta :cool: en zij tegen jou natuulk :cool: |
|
|
| AFTERNATIVE |
| Uhh , ik ga denkik maares veel veranderen , vonnet nogal n kutjaar |
|
|
| Muppet |
ehhhh....meer feesten, overgaan(toch wel handig), en van buuren, corsten live zien
Greetz Muppet |
|
|
| Henkie_henk |
k heb opzich wel lachen jaartje gehad..
wat te verandre?
mja.. k bedenk nog wel wat.. |
|
|
| AFTERNATIVE |
| quote: | Originally posted by Muppet
overgaan(toch wel handig
Greetz Muppet [/B] |
Owja, kmoet ook nog ff slagen.....hmm moet er nog veel aan mn tentamencijfers veranderen veranderen |
|
|
|
|