return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 
--> Goeie voornemens ²ºº² <-- (pg. 2)
View this Thread in Original format
Optimus Trance
Eindelijk en opleding afmaken...

Meer tijd aan school besteden...

Minder drugs (misschien)

Beter trainen

EN meer grote feesten aflopen hehehe
The Groove
Ik persoonlijk verafschuw goede voornemens!!! Ik bedoel: waarom een goed voornemen aan het einde van het jaar? Waarom niet meteen als je er aan denkt? Waarom zou ik een week van te voren tegen iedereen roepen dat ik ga stoppen met roken zodat iedereen roept "Goed van jou man!" en dat je vervolgens twee weken later gewoon weer als een schoorsteen te keer gaat?

:D
HaZZa
Ik sluit me aan bij The Groove...

Al neem ik nu alvast voor dat ik volgend jaar weer naar innercity ga.
Goed voornemen toch?
Gurian
Ik ga ook geen goede voornemens maken.
Ik kan me er tog nooit aan houe dus la ma mooi zitten.

Kan natuurlijk ook het voornemen "Ik ga nooit meer voornemens
maken" volgen.

Ik denk dat ik dat maar eens ga doen.
NiTro
Werk zoeken zou een goede voor mij kunnen zijn, die studiefinanciering is ook niet alles...:D :D :D
Little Theseus
Mijn voornemen is bijna onmogelijk, maar toch ga ik het proberen: het voor mij TOPJAAR 2001 proberen te overtreffen, mn leven is tot nu toe altijd een climax geweest en ik wil niet dat het overslaat in een anticlimax. Dus dat wordt NOG meer feesten, NOG meer drinken en NOG meer vrouwen!!!
John
mn rijbewijs halen, vwo diploma halen, veel feesten bezoeken en 6-9maanden naar australie..maar dat valt dan weer voot het grootste deel in 2003 :) en verder veel slapen en zoveel mogelijk bereiken met zo min mogelijk inspanning :)
mzzzls
Gekhous
sparen voor mn rijbewijs (400/500 GULDEN per maand hoop ik)
voor 13 augustus mn rijbewijs hebben
meer feesten bezoeken
meer sex (Josta?? ;))
mido
Not less drugs! More drugs!!

Give more drugs 2 the right ing people!!

Just like me! :P
Chicane
Me vriendin terug winnen :D

Gekhous
quote:
Originally posted by mido
Not less drugs! More drugs!!

Give more drugs 2 the right ing people!!

Just like me! :P


masochistje?? :)
mido
quote:
Originally posted by Gekhous


masochistje?? :)


En Chosenfew niet te vergeten! :P
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement