return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 
--> Goeie voornemens ²ºº² <--
View this Thread in Original format
Smirnoff
Zijn er nog mensen met speciale voornemens voor het jaar 2002 ??

ik :

- beetje meer sporten.
- beetje meer feesten.
- beetje meer drinken.
- iets minder werken ( zal m,n baas leuk vinden )
!_PeTrUs_!
lol, Marcel...

Ik ga net komende jaar minder uuh... uuuh....

Sja, eigenlijk helemaal nix aan mijn levensstijl veranderen...

Meer Feesten, dat zeker, maar daar houst het ook bij op...

GReeTZ
HiGH_NrG
voornemens? whehe...meer feesten idd! :eyes:

Maar daar blijft het bij mij ook bij...
Flippe
uuuuh..ja.....eeeeeh
ik heb eigenlijk geen goede voornemens, mischien toch maar es een gaan verzinne :)
Yarnie
quote:
Originally posted by Flippe
uuuuh..ja.....eeeeeh
ik heb eigenlijk geen goede voornemens, mischien toch maar es een gaan verzinne :)


minder useless posts;) ;)
Blik
goeie voornemens.....hmm

zou het echt niet weten, ik doe alles al perfect :p
New Wave
ik ga maar feesten bezoeken.........en minder drinken......denk ik
AFTERNATIVE
quote:
Originally posted by Blik
goeie voornemens.....hmm

zou het echt niet weten, ik doe alles al perfect :p


Je zou bijv lief kunnen gaan doen tegen Josta :cool: en zij tegen jou natuulk :cool:
AFTERNATIVE
Uhh , ik ga denkik maares veel veranderen , vonnet nogal n kutjaar
Muppet
ehhhh....meer feesten, overgaan(toch wel handig), en van buuren, corsten live zien


Greetz Muppet

Henkie_henk
k heb opzich wel lachen jaartje gehad..

wat te verandre?

mja.. k bedenk nog wel wat..
AFTERNATIVE
quote:
Originally posted by Muppet
overgaan(toch wel handig
Greetz Muppet [/B]


Owja, kmoet ook nog ff slagen.....hmm moet er nog veel aan mn tentamencijfers veranderen veranderen
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement