return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 
Lord of the Rings
View this Thread in Original format
Muppet
He,

Nou de film is al een paar dagen in de bios en ik denk dat vele hem al gezien hebben...wat vonden jullie ervan??????????

Persoonlijk vond ik hem echt gaaf....met name de eerst veldslag en moria.

Greetz Muppet
AFTERNATIVE
Eh nou , ik heb em vrijdag 'gezien' , we waren een anderhalf uur te vroeg , dus toen zijnwe eerst gaan zuipe , en ik zat verdoofd in de bios toen, en ik vonde beelden egt wel mooi maar snapte er geen hol van , ik zag niet egt een verhaallijn....misschien noges gaan alsk nuchter ben
BlaiR.WitcH
Zekers een gave film.. ik heb um vorige week zaterdag gezien
en ga zeker nog een keer.
Alhoewel de special effects van de eerste veldslag me toch een
beetje tegenvielen.
Nu nog een jaartje wachten op deel2... bummer...........
!_PeTrUs_!
Ik heb m al als Lord.Of.The.Rings.TS-CENTROPY, maar ik ga m nog nie op m'n computer kijken. Ik wil m eerst in de bios zien.

GReeTZ
Flippe
IK hewb hem nog niet gezien, moet hem denk ik tch maar es gaan kijken
The Groove
Meestelijke film! Gebasseerd op een goed boek, goede cast met geweldige acteurs zoals Ian McKellen, Ian Holm, John-Rhys Davies en Sean Bean!! En de locaties zijn ook adembenemend! Een aanrader voor iedereen die hem nog niet gezien heeft!
Dj Lex
Geloof dat ik de enige ben die er nix aan vindt, vond hem te langdradig en gewoon niet echt boeiend. Fantasy trekt me ook niet echt en had de boeken ook niet gelezen
HaZZa
Film was zeker vet.
Als je Baldur's Gate 1 of 2 speelt, dan snap je gelijk een heleboel van de film
Niet het verhaal maar de opzet zelf.
Ben zelf oowk een boek over deze sjit aan ut schrijven, dus inspiratie genoeg :-)
Gurian
ABOO
an ing writer on this forum

He Shakespear lukt het een beetje dan??
Jukx
Jaaa, ik vond de film echt heel erg gaaf!!! Die Gimli is ook zo grappig he! En "Samwise Gamgee".. hahaha!
Het boek is ook supergaaaaaf, heb het iets van 3x gelezen ofzo. Ze hadden in de film wel veel stukken weggelaten hoor! Dat hele stuk met Tom Bombadil bijvoorbeeld en de Grafheuvels. Verder had Arwen een veeeeeel grotere rol dan in het boek.. Glorfindel kwam daardoor niet voor in de film.
Maarja, film was echt heel erg gaaf!! Die Uruk-Hai waren echt heel erg gaaf gemaakt vond ik! zagen er best wel eng uit! en al die landschappen enzo.. pfff, echt mooi hoor!
jammer dat we nu weer een jaar moeten wachten om deel 2 te kunnen zien!

Rudy
ik heb m net een uur geleden gezien! Wat een topfilm! Echt mooie beelden en een ing goed verhaal! Ik vind echt dat de acteurs goed zijn gekozen bij het script! Ze geven echt extreem goed die personages weer!
Idd jammer dat we nu zolang moeten wachten op deel 2! Want hij stopte echt midden in het verhaal!
Remy D
Echt Super GRUWELIJKE vette film, ik ga waarschijnlijk zondag of anders latert die week voor de 2e keer. Toen ik gister naar Harry Potter(ook heel leuk) was en het voorstukje zag van LOTR schoten de kriebels al weer in mijn buik rond zo'n indruk heeft die film op me achtergelaten. Dus wat mij betreft zeker film v/h jaar en nu naar de volgende kerst voor de volgende :D:D.

En in mei: ATTACK of the Clones :D:D:D:D:D:D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement