|
Lord of the Rings (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Little Theseus |
WHAAAAAAA!!!!
Ik heb m vrijdag in Scheveningen gekeken, helemaal uitverkocht en die bios daar is echt MEGA!!!!
Supervette film, ik vind wel dat je de boeken moet hebben gelezen als je er heen gaat, het lijkt voor veel mensen veel maar dat valt reuze mee als je er eenmaal in begint (Ja Lex!)
Geesj wat schrok ik me de pleuris toen Bilbo nog 1 keer die ring vroeg vast te houden: GHAAAA!!
Of die ringwraiths... SHIRE!!!! BAGGINS!!!!!
The Power Of The Ring Corrupts All Who Desire It!
Dat zinnetje bleef maar in mn kop dolen, ik gaf op een gegeven moment na de bios op alle vragen antwoord met iets van die zin erin: (was toen ook wel weer aardig ver weg, maar dat was gelukkig niet zo erg bij de film, behalve dat er geen pauze was en ik moest ZEIKEN!!!)
Vraag: Biertje?
Mijn antwoord: The Corrupt Of Desire Who It All Ring! |
|
|
| Optimus Trance |
| quote: | Originally posted by Little Theseus
WHAAAAAAA!!!!
Ik heb m vrijdag in Scheveningen gekeken, helemaal uitverkocht en die bios daar is echt MEGA!!!! |
Waarom kwam je niet ff buurten?:D:D:D |
|
|
| Blik |
| ik kan hem nog niet kijken omdat die niet in den bosch draait :whip: nu moet ik dus nog 2 maanden wachten :whip: vuile geldklopper die gasten die daarvoor gezorgd hebben |
|
|
| HaZZa |
JA ut boek lukt al aardig
als je er belang bij hebt, kan ik ut je wel sturen
Iets van 30 kantjes op ut moment
PM me maar |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by HaZZa
JA ut boek lukt al aardig
als je er belang bij hebt, kan ik ut je wel sturen
Iets van 30 kantjes op ut moment
PM me maar |
Ik heb m wel in 3x 600 mb voor je :D |
|
|
| serialkillah |
| Ja, dit is ongeveer de beste film OOIT:):) |
|
|
| arno |
| ik ga vanavond, hij lijkt me echt zoooo bruut!!!! |
|
|
| Flipper01 |
Ik vond de film echt GEWELDIG!! :D
Ik ben nu ook het eerste boek maar weer gaan lezen, want dat wa alweer een hele tijd geleden.. Verder vond ik dat de sfeer geweldig neergezet was! Ik kan haast niet w88 tot het volgende deel!! |
|
|
| HaZZa |
Ey Petrus, ff voor den duidelijkheid,
Ik schrijf dus op ut moment mn EIGEN boek. Niet over lord of the rings, maar in dezelfde stijl, dus met magiers en swordsmans n
Daarom zeit ik dus dat als jem wilde hebben, dat je maar moes roepen.
Al is ie dan nog nie af... :-) |
|
|
| Eye-Riz |
| me gaat vanavond, ben echt errug benieuwd!!!! |
|
|
| TimeportE |
| ik ben vorige week zaterdag naar de film gegaan en ik kan heel duidelijk zeggen: WAT EEN MEESTERLIJKE film!! ik kwam echt in een soort waas de bios uit, ik had hoge verwachtingen gehad voor de film en ze waren bijna allemaal uitgekomen!! het is allemaal gewoon zoooo goed (voor "diepere uitleg moet je naar de chill out gaan!) .. ik ben nu dus ook bezig die rip te downen (dank gaat naar petrus hiervoor, ook al is ie nog niet helemaal geupload (gebeurd dat nog een keer, denk je??)) en ik denk ook dat ik em zeker nog wel een keer in de bios ga kijken.. TOPPER!! |
|
|
| !_PeTrUs_! |
Tering, het lijkt wel of iedereen vanavond gaat...
Ik ook nml. Ik heb m hier wel op 3cd's liggen, maar ik wil m eerst in de bios kijke voordat ik m op m'n schermpie hier kijk... |
|
|
|
|