return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 
Lord of the Rings (pg. 3)
View this Thread in Original format
Eye-Riz
Ben net terug, en ik vond hem echt moooooooi!
Ik had het niet verwacht... hoe hoger de verwachtingen, hoe meer kans dat het tegenvalt.... maar dat doet ie dus absoluut niet. Al die landschappen, al die beschrijvingen (vooral die leefwereld van Galadriel, zo mooi!) die Tolkien geeft zijn echt meesterlijk weergegeven. Ik kon me er echt helemaal in vinden! Ik schoot echt een paar keer uit mijn stoel van onverwachte dingen (dat is niet zo raar, dat doe ik altijd, hihihi), terwijl ik eigenlijk best wist wat er ging gebeuren.
Voor wie nog niet geweest is: Let op de muziek die komt nadat Gandalf in de diepte verdwijnt... sprookje, zo mooi!
Ik heb maar een paar dingen die ik me iets anders had voorgesteld: ik had me Boromir iets robuuster voorgesteld, en Galadriel iets meer elfjes-fee-achtig, iets 'fijner'. Orks had ik iets meer hondachtigs en gebocheld voorgesteld. Oja, en Gollem was in mijn wereldje iets meer gelijkend op een mol-achtige. Maar dat is ieders eigen beleving. Ik kon me elke keer wel echt inleven in hoe de karakters waren, erg 'authentiek' (zet de figuren op een rijtje, en je geeft er zelf al wel de namen bij!)

Ik weet al wat ik volgend jaar ga doen: voordat ik naar deel II ga, ga ik eerst thuis op video deel I nog kijken, lekkere marathon houden!!!

Iemand in de bios was aan het mekkeren dat de film stopt midden in het tweede boek... blijkbaar iemand die wat te zeggen wilde hebben, want het sloeg nergens op. Heb thuis nog eens nagekeken, en het stopt precies bijhet einde van het eerste boek. Moron!

Nu maar wachten op deel II!!!!!
TimeportE
quote:
Originally posted by Eye-Riz

Ik weet al wat ik volgend jaar ga doen: voordat ik naar deel II ga, ga ik eerst thuis op video deel I nog kijken, lekkere marathon houden!!!

Nu maar wachten op deel II!!!!!

ja ik ga iig na deel 3 gewoon een LotR marathon houden.. alle films achter elkaar.. 9 uur lang!! k kan al bijna niet wachten ..
trouwens een vriend van me was ook naar lotr gegaan en normaal vind hij fantasie etc niet echt leuk etc.. maar hij vond dit gewoon een van de betere films die hij had gezien!! dus het is gewoon een film (en boek :p) die bij bijna iedereen in de smaak valt..
Eye-Riz
dit is ook niet een echt genre-gebonden film inderdaad. het heeft niets van doen met andere fantasy-films die ik ken.
Ik ben al twee jaar niet meer naar de bios geweest (de laatste was volgens mij de Matrix ofzo, hihihi): altijd houten kont, je kunt niet roken, en niet zomaar ff iets uit de keuken te snaaien pakken), maar dit is echt een film voor in de bios. Dan neem ik die houten konnt en die achterlijk giegelende wijven achter me wel voor lief! :)
Optimus Trance
quote:
die achterlijk giegelende wijven

daar ben je zelf toch een van?:D:D:D
Eye-Riz
oei oei oei Optimus, ik zou de komende tijd maar goed uitkijken in donkere steegjes :p :p :p mijn waraak zal zoet zijn! :D
Optimus Trance
quote:
oei oei oei Optimus, ik zou de komende tijd maar goed uitkijken in donkere steegjes :p :p :p mijn waraak zal zoet zijn! :D

Ik mag niet in donkere steegjes komen van mijn mama, dan kom ik enge vrouwtjes tegen:D:D:D
Eye-Riz
nou heb je het verknald OptiMOES!!!!
:mad:
!_PeTrUs_!
Hé Optimus, je moet dit aardige meisje niet zo plagen hoor. En als er iets is waarvan jij een kick van krijgt, dan zijn het oudere vrouwen :D...
Optimus Trance
quote:
nou heb je het verknald OptiMOES!!!!
:mad:

Ahhh, sorry Eye, ik bedoelde jou er niet mee hoor;)
Eye-Riz
neenee, tuurlijk niet O! :D

!_PeTrUs_!
Eye-Riz, ik heb je set gedowned van Nexus en dat klinkt zeker wel goed...
Blik
ik las net dat er al 37 fouten in Lord of The Rings ontdekt zijn, zo staat er ergens een auto in de achtergrond en is er op een sinaasappel het label van een supermarkt te zien :stongue: :stongue:

de film word ook al wel Lord of the Wrongs genoemd :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement