|
התהפכות האמר בהר חברון (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| m0sh |
WTF!?!
OMG
יהיה זכרו לברוך...:eek: :( |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
יהיה זכרו ברוך...
סעמק עם הצבא המזדיין הזה |
|
|
| DjChook |
פאק איזה שוק :/
תנצבה |
|
|
| skelz |
יהי זכרו ברוך
רובכם לא הכירו אותו אני סבור
אבל לי אישית יצא כמה וכמה פעמים לדבר איתו
אפילו שלחתי לו כמה קטעים
ולמרות הפעמים המועטות.. ישנה הרגשה של אובדן
:/ |
|
|
| Segev |
| ואו אני בשוק אין לי מילים יהי זכרו ברוך!!! |
|
|
| m0sh |
| quote: | Originally posted by skelz
יהי זכרו ברוך
רובכם לא הכירו אותו אני סבור
אבל לי אישית יצא כמה וכמה פעמים לדבר איתו
אפילו שלחתי לו כמה קטעים
ולמרות הפעמים המועטות.. ישנה הרגשה של אובדן
:/ |
זה ברור
אני הכרתי אחד שנהרג ברעננה שהחליק מקטנוע...היה לי איתו רק שיחה אחת בחיים ...
זה ברור שתרגיש אובדן...
אני לא ממש זוכר פוסטים של אריאל...צריך לפנות לסוואמפר...צריך לארגן לו עמוד
והנצחה
אני יעשה את זה |
|
|
| m0sh |
טוב חברה כל מי שיכול לגייס תמונות וכמה שיותר אינפורמציה עליו...אולי אפילו התרמה...
אני כבר פניתי לסוומפאר |
|
|
| Huge-A |
צר לי לשמוע משתתף בצער המשפחה.
יהי זכרו ברוך לעד . אמן. |
|
|
| ronsh |
יהיה זכרו ברוך
שישמור עלינו מלמעלה אמן |
|
|
| yaman |
יהי זכרו ברוך
צער גדול |
|
|
| YoraY |
זין :| הוא בקושי דיבר פה לפי מה שזכור לי
בכל אופן שינוח בשלום על משכבו |
|
|
|
|