return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 
התהפכות האמר בהר חברון (pg. 2)
View this Thread in Original format
m0sh
WTF!?!

OMG

יהיה זכרו לברוך...:eek: :(
DJ-Kreing^^
יהיה זכרו ברוך...
סעמק עם הצבא המזדיין הזה
DjChook
פאק איזה שוק :/


תנצבה
skelz
יהי זכרו ברוך

רובכם לא הכירו אותו אני סבור
אבל לי אישית יצא כמה וכמה פעמים לדבר איתו
אפילו שלחתי לו כמה קטעים
ולמרות הפעמים המועטות.. ישנה הרגשה של אובדן
:/
Segev
ואו אני בשוק אין לי מילים יהי זכרו ברוך!!!
m0sh
quote:
Originally posted by skelz
יהי זכרו ברוך

רובכם לא הכירו אותו אני סבור
אבל לי אישית יצא כמה וכמה פעמים לדבר איתו
אפילו שלחתי לו כמה קטעים
ולמרות הפעמים המועטות.. ישנה הרגשה של אובדן
:/


זה ברור
אני הכרתי אחד שנהרג ברעננה שהחליק מקטנוע...היה לי איתו רק שיחה אחת בחיים ...
זה ברור שתרגיש אובדן...
אני לא ממש זוכר פוסטים של אריאל...צריך לפנות לסוואמפר...צריך לארגן לו עמוד
והנצחה
אני יעשה את זה
m0sh
טוב חברה כל מי שיכול לגייס תמונות וכמה שיותר אינפורמציה עליו...אולי אפילו התרמה...

אני כבר פניתי לסוומפאר
Huge-A
צר לי לשמוע משתתף בצער המשפחה.

יהי זכרו ברוך לעד . אמן.
ronsh
יהיה זכרו ברוך
שישמור עלינו מלמעלה אמן
Shahar
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3155477,00.html


yaman
יהי זכרו ברוך

צער גדול
YoraY
זין :| הוא בקושי דיבר פה לפי מה שזכור לי


בכל אופן שינוח בשלום על משכבו
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Privacy Statement