return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 
התהפכות האמר בהר חברון (pg. 4)
View this Thread in Original format
Shahar
quote:
Originally posted by KrazyDJs
נכון..
אבל קרא לזה גישה פלצנית, אם היו פותחים פה ת'רד על בן אדם שנהרג, מוסלמי למשל כי אתה אוהב לקחת את זה בגישה קיצונית..ויצא לי לדבר איתו על גבי הפורום, מצידי שיתהפך העולם וואלה אני אפגין את הכבוד שראוי לו בתור בן אדם גם אם הוא שונא יהודים...


אתה מדבר על חייל בצהל אז יש מלא אנשים שרוצים שהוא ימות
זה לא סתם יהודי
למרות שגם זה סיבה מספיק טובה שישנאו אותו
Meltdown
דבר ראשון, למרות שאני לא יודע במי מדובר, אני משתתף בצערה של המשפחה, על המוות המיותר הזה, חבל ששוב מתרחשים דברים כאלה בצבא, כפי שהתרחשו הרבה תאונות אימונים בעבר, שהביאו למותם הסתמי של החיילים, הגיע הזמן שייפסקו הדברים הללו בצבא
Shahar
הגיע הזמן שיפסיקו תצבא
אזרחים עובדי צהל לשילטון!
m0sh
שחר למה אתה חייב להרוס כל ת'ארד עם הדעות הקדומות שלך

אף אחד לא מאחל מוות גם אם הם בעד הערבים

דבר שני
אי אפשר להפוך את הצבא הזה לצבא עבודה כמו בארהב כי אין מספיק אנשים...אל תשכח שיש להם 260 מיליון איש במדינה

אבל תעזוב את זה
Glenn-Holmes
אליאור אני אמנם מסכים איתך בדוגמה שהבאת אבל אין ספק שיש לא מעט (אם כי הם בהחלט מיעוט גם בפורומים הכלליים) אנשים שבלשון המעטה לא יהיו כל כך עצובים לשמוע על המקרה הזה
וכן כמובן בגלל שזה חייל עבורם זה סמלי שכל חייל ישראלי הוא שליח של ממשלת הכיבוש הרוצחת בדם קר כל יום פלסטינאים תמימים על לא עוול בכפם...ככה רואים את זה שונאי ישראל ברחבי העולם...ואין לנו דבר לעשות בקשר לזה
Shahar
quote:
Originally posted by m0sh
שחר למה אתה חייב להרוס כל ת'ארד עם הדעות הקדומות שלך

אף אחד לא מאחל מוות גם אם הם בעד הערבים

דבר שני
אי אפשר להפוך את הצבא הזה לצבא עבודה כמו בארהב כי אין מספיק אנשים...אל תשכח שיש להם 260 מיליון איש במדינה

אבל תעזוב את זה


סע סע ימעפן לך תחפור בטרד אחר
כעלק דעות קדומות

quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
אליאור אני אמנם מסכים איתך בדוגמה שהבאת אבל אין ספק שיש לא מעט (אם כי הם בהחלט מיעוט גם בפורומים הכלליים) אנשים שבלשון המעטה לא יהיו כל כך עצובים לשמוע על המקרה הזה
וכן כמובן בגלל שזה חייל עבורם זה סמלי שכל חייל ישראלי הוא שליח של ממשלת הכיבוש הרוצחת בדם קר כל יום פלסטינאים תמימים על לא עוול בכפם...ככה רואים את זה שונאי ישראל ברחבי העולם...ואין לנו דבר לעשות בקשר לזה


זה מה שאמרתי
זה לא שאמרו שמישהו יהודי נהרג
אמרו שחייל נהרג
זה כמו שיגידו לנו שפעיל תנועת חמאס נהרג
ואני בטוח שישמחו פה
m0sh
טוב אתה יודע מה
אם אנשים כמוך אז באמת שאני לא רואה סיבה למה שהם ירצו שנחיה
Shahar
quote:
Originally posted by m0sh
טוב אתה יודע מה
אם אנשים כמוך אז באמת שאני לא רואה סיבה למה שהם ירצו שנחיה


נו אז לך תהיה מוסלמי
YuVaL
לא זה לא יהיה השיררררררר שלנו
זה רק הכאב שמתנדףףףףףף
ועם הזמן זה עוד יותר שורףף

לא זה לא יהיה השיר שלנווווווו
לא תדעי שכתבתי בשבילך
איך שבכיתי בגללך......
TTman
וואי וואי אני לא מאמין

הוא היה בחור טוב.

ז"ל



תכבדו את הטרד, תפסיקו לריב פה, תפסיקו לזיין את המוח ולהתווכח

m0sh
TTMAN

אני עובד פה על קצת יותר מאשר ט'ארד קטן פה
אז אל תשגע אותי
Flotser
מאוד עצוב....

ועוד יותר עצוב שזה לא תאונת אימונים, אלא כנראה חייל שפשוט ראה האמר בלי נהג והחליט לעשות סיבוב, וגרם למוות של אריאל...ולמרות כל זה אחרי הכל גם הוא מסכן להמשיך עכשיו בחיים עם כזה דבר כבד על המצפון...

שיהיה זכרו ברוך
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Privacy Statement