|
התהפכות האמר בהר חברון (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| EternalMusic |
אריאל היה בחור שאהב את החיים... היה צנוע והתחבב על כולם.
אני רוצה בהזדמנות זו, להקדיש לו את הקטע האהוב עליו, קצר ופשוט, שבטח כולנו מכירים.
Solid Session - Janeiro :
This is my hope
this is where I love to be
runnin' on the beach
smiling cause your're next to me
this is where you saw my naked soul
in Janeiro 2x
This is my hope
this is where I love to be
runnin' on the beach
smiling cause your're next to me
this is where you saw my naked soul
in Janeiro 2x
:( תמיד תהיה איתנו אחי. |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
ז"ל
לא יצא לי להכיר אבל פחות
ILTA
אחד זה לא משמח בכלל. |
|
|
| m0sh |
עומר תודה רבה
כבר פניתי לסוואמפר...אני סומך עליו
ושוב יהיה זכרו ברוך :( |
|
|
| Shahar |
למה שסוומפר יעזור בכלל
גם ככה חצי מהאתר הזה נאצים
והשאר ערבים |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by Shahar
למה שסוומפר יעזור בכלל
גם ככה חצי מהאתר הזה נאצים
והשאר ערבים |
נסחפת אחי..
ואדם שנהרג הוא אדם שנהרג גם אם הוא יהודי וגם אם הוא מוסלמי וגם אם הוא מאוסטרליה, כושי, זין 22 ס"מ ומאמין בבודהה בכלל... |
|
|
| ROBERTO |
| אלוהים ישמור אני בשוק טוטאלי |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
נסחפת אחי..
ואדם שנהרג הוא אדם שנהרג גם אם הוא יהודי וגם אם הוא מוסלמי וגם אם הוא מאוסטרליה, כושי, זין 22 ס"מ ומאמין בבודהה בכלל... |
למה הגזמתי
לא נראה לי שאכפת לערבים ולנאצים אם יהודי נהרג כמו שלך לא יהיה אכפת אם מישו מהחמאס ניסה להכין חומר נפץ חדש והתפוצץ |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by Shahar
למה הגזמתי
לא נראה לי שאכפת לערבים ולנאצים אם יהודי נהרג כמו שלך לא יהיה אכפת אם מישו מהחמאס ניסה להכין חומר נפץ חדש והתפוצץ |
נכון..
אבל קרא לזה גישה פלצנית, אם היו פותחים פה ת'רד על בן אדם שנהרג, מוסלמי למשל כי אתה אוהב לקחת את זה בגישה קיצונית..ויצא לי לדבר איתו על גבי הפורום, מצידי שיתהפך העולם וואלה אני אפגין את הכבוד שראוי לו בתור בן אדם גם אם הוא שונא יהודים... |
|
|
|
|