return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
[18-11-2005] United In Trance (Pres. Above & Beyond & Others) - Asta, Den Haag (pg. 2)
View this Thread in Original format
Stephan B
Met zo'n line-up...wordt weer knalle als een malle :D
MdJ
Als Above & Beyond zo draait als in Moscow afgelopen weekend wordt het zeker een knaller! :)
Mindphaser
Zou een perfect verjaardags feestje voor me kunnen zijn... :)
Relaxte line up!
@win
Hoop hier eigenlijk wel bij te zijn, maar het komt me niet super uit :(

Als het nou op een zaterdagavond in december was...
Stephan B
quote:
Originally posted by @win
Hoop hier eigenlijk wel bij te zijn, maar het komt me niet super uit :(

Als het nou op een zaterdagavond in december was...

31-12 is 't United In Trance NYE, en op zaterdag. Dus dan kom jij gewoon ook weer Ed. En nie mieten, gewoon 18e ook komen man :toothless
@win
quote:
Originally posted by Stephan B
31-12 is 't United In Trance NYE, en op zaterdag. Dus dan kom jij gewoon ook weer Ed. En nie mieten, gewoon 18e ook komen man :toothless


Tsja oud en nieuw in Den Haag...Yeah right... :rolleyes:
Ik ga weer lekker mn fikken eraf knallen met die rotjes :cool:
Stephan B
quote:
Originally posted by @win
Tsja oud en nieuw in Den Haag...Yeah right... :rolleyes:
Ik ga weer lekker mn fikken eraf knallen met die rotjes :cool:

Haha, jij kan beter vuurwerk gaan knallen in Den Haag. Die gasten van ADO hebben nog wel wat goeie strijkers voor je in de aanbieding schat ik zo :p
Loraine
Tsja...weer erg "verrassend" nieuws te melden: ik ben vanzelfsprekend weer van de partij ! :D Vette line-up en lekker dichtbij huis...kan ik natuurlijk niet laten schieten :rolleyes:
MaGiK54
quote:
Originally posted by Stephan B
31-12 is 't United In Trance NYE, en op zaterdag. Dus dan kom jij gewoon ook weer Ed. En nie mieten, gewoon 18e ook komen man :toothless


Gepikt van de asta site:

AREA 1:
Niklas Harding
Menno de Jong
Cor Fijneman
Jochen Miller
Marcel Woods

AREA2:
Aly & Fila
Jonas Steur
Leon Bolier

Voorverkoop: € 15,- (ex fee) bij Ticketservice.nl
Deurverkoop: € 20,-
AStA bezoekers met een membercard krijgen met een voorverkoopkaartje op vertoon van hun membershipcard een gratis piccolo Castellane Champagne!
eieregooie
Ah, dit wordt "The Hard Edition" dan? :D

@win
Leuk dat Aly and Fila een keer in NL staan :)
Stephan B
quote:
Originally posted by eieregooie
Ah, dit wordt "The Hard Edition" dan? :D

Ja eitje, je kan beter hard gekookt komen die avond :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
Privacy Statement