|
[18-11-2005] United In Trance (Pres. Above & Beyond & Others) - Asta, Den Haag (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Stephan B |
| Met zo'n line-up...wordt weer knalle als een malle :D |
|
|
| MdJ |
| Als Above & Beyond zo draait als in Moscow afgelopen weekend wordt het zeker een knaller! :) |
|
|
| Mindphaser |
Zou een perfect verjaardags feestje voor me kunnen zijn... :)
Relaxte line up! |
|
|
| @win |
Hoop hier eigenlijk wel bij te zijn, maar het komt me niet super uit :(
Als het nou op een zaterdagavond in december was... |
|
|
| Stephan B |
| quote: | Originally posted by @win
Hoop hier eigenlijk wel bij te zijn, maar het komt me niet super uit :(
Als het nou op een zaterdagavond in december was... |
31-12 is 't United In Trance NYE, en op zaterdag. Dus dan kom jij gewoon ook weer Ed. En nie mieten, gewoon 18e ook komen man :toothless |
|
|
| @win |
| quote: | Originally posted by Stephan B
31-12 is 't United In Trance NYE, en op zaterdag. Dus dan kom jij gewoon ook weer Ed. En nie mieten, gewoon 18e ook komen man :toothless |
Tsja oud en nieuw in Den Haag...Yeah right... :rolleyes:
Ik ga weer lekker mn fikken eraf knallen met die rotjes :cool: |
|
|
| Stephan B |
| quote: | Originally posted by @win
Tsja oud en nieuw in Den Haag...Yeah right... :rolleyes:
Ik ga weer lekker mn fikken eraf knallen met die rotjes :cool: |
Haha, jij kan beter vuurwerk gaan knallen in Den Haag. Die gasten van ADO hebben nog wel wat goeie strijkers voor je in de aanbieding schat ik zo :p |
|
|
| Loraine |
| Tsja...weer erg "verrassend" nieuws te melden: ik ben vanzelfsprekend weer van de partij ! :D Vette line-up en lekker dichtbij huis...kan ik natuurlijk niet laten schieten :rolleyes: |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Stephan B
31-12 is 't United In Trance NYE, en op zaterdag. Dus dan kom jij gewoon ook weer Ed. En nie mieten, gewoon 18e ook komen man :toothless |
Gepikt van de asta site:
AREA 1:
Niklas Harding
Menno de Jong
Cor Fijneman
Jochen Miller
Marcel Woods
AREA2:
Aly & Fila
Jonas Steur
Leon Bolier
Voorverkoop: € 15,- (ex fee) bij Ticketservice.nl
Deurverkoop: € 20,-
AStA bezoekers met een membercard krijgen met een voorverkoopkaartje op vertoon van hun membershipcard een gratis piccolo Castellane Champagne! |
|
|
| eieregooie |
| Ah, dit wordt "The Hard Edition" dan? :D |
|
|
| @win |
| Leuk dat Aly and Fila een keer in NL staan :) |
|
|
| Stephan B |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Ah, dit wordt "The Hard Edition" dan? :D |
Ja eitje, je kan beter hard gekookt komen die avond :p |
|
|
|
|