|
[18-11-2005] United In Trance (Pres. Above & Beyond & Others) - Asta, Den Haag (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Freezel |
| Ben d'r niet bij, verdammt! Dan maar Above & Beyond tijdens kerst in Schotland ;) |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by Freezel
Ben d'r niet bij, verdammt! Dan maar Above & Beyond tijdens kerst in Schotland ;) |
schade!gelukkig maakt de kerst het dan weer goed;) |
|
|
| MdJ |
| Morgen is het al zover :D |
|
|
| Loraine |
| quote: | Originally posted by MdJ
Morgen is het al zover :D |
VANDAAG is het alweer zover !:D :D
Vergeet die Aftermath niet mee te nemen btw...wat een plaat !! :cool: |
|
|
| eieregooie |
lol
vinnem nou niet zo bijzonder enzo hehe |
|
|
| MdJ |
| Ik vind The Gift persoonlijk mooier, maar die Aftermath rocked wel op de dansvloer :eyespop: :D |
|
|
| M_Peror |
| Tot vanavond allemaal! :D |
|
|
| dancetherapy |
| Tot vanavond! :toocool: |
|
|
| MdJ |
Woeiii tot vanavond! :D
EDIT: Wegens familie omstandigheden kan Jav D helaas niet erbij zijn vanavond, timetable is aangepast. Hij zal volgend jaar terugkomen om het goed te maken :)
Area 1
23:00 – 01:30 Menno de Jong
01:30 – 03:30 Above & Beyond
03:30 – 05:00 Danjo & Styles (Primer)
Area 2
23:00 – 00:15 Progression
00:15 – 01:30 Yanave
01:30 – 02:45 Galen Behr
02:45 – 04:00 Arctic Quest |
|
|
| HardKiller |
| Gaat gezellig worden vanavond :D |
|
|
| Loraine |
| quote: | Originally posted by MdJ
Ik vind The Gift persoonlijk mooier, maar die Aftermath rocked wel op de dansvloer :eyespop: :D |
The Gift is idd mooier (lekkere plaat voor een laidback mix) maar Aftermath vs Mel Percuetek is gegarandeerd 
Tot strakkies !! :D :D |
|
|
|
|