|
[18-11-2005] United In Trance (Pres. Above & Beyond & Others) - Asta, Den Haag (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| eieregooie |
Cor Fijneman vind ik echt waardeloos haha, en Marcel Woods ben ik ook nie dol op... Jochen Miller ook niet...
Maja... Area 2 ziet er dan wel weer leuk uit...
Oud en Nieuw sjahhh... Ik weet t nog niet...
Ach, eerst vanavond en over drie weken maar eens kijken :) |
|
|
| Tom Lont |
| Hmmm, ik weet het ook nog niet. De Asta is wel leuk om oud en nieuw te vieren, maar Marcel Woods beukt mij wat teveel en bij Cor is het ook afwachten. |
|
|
| Stephan B |
| Vind 't wel typische line-up voor nieuwjaar. Gewoon aan t einde niet moeilijk doen, gewoon roeien. :p Zal ook wel goed zijn voor de aanloop voor dit evenement ;) Marcel Woods is zeker een favoriet van me, Jochen Miller eigenlijk nog nooit echt goed aan t werk gehoord. Cor Fijneman vind ik altijd maar afwachten, ene keer goed, andere keer niet echt boeiend. |
|
|
| M_Peror |
| Nieuwjaar ben ik ook nog niet zo zeker van, maar 18 november wil ik er wel bij zijn. Reuze benieuwd naar A&B. |
|
|
| moogwai |
| De 18e ga ik ook zeker. Above & Beyond wil ik eens aan het werk zien. Eens kijken of die hoge notering om de TA-lijst terecht is :p En Menno de Jong en Danjo & Styles draaien ook mijn stijl trance, dus dat wordt weer genieten :) |
|
|
| Loraine |
| quote: | Originally posted by Stephan B
Vind 't wel typische line-up voor nieuwjaar. Gewoon aan t einde niet moeilijk doen, gewoon roeien. :p |
Roeien en/of zuipen ? :D :D
Einde van het jaar wordt gewoon weer vetjes afgesloten iig |
|
|
| MdJ |
Area 1
23:00 00:15 Jav D
00:15 01:30 Menno de Jong
01:30 03:30 Above & Beyond
03:30 05:00 Danjo & Styles (Primer)
Area 2
23:00 00:15 Progression
00:15 01:30 Yanave
01:30 02:45 Passiva
02:45 04:00 Arctic Quest
:) |
|
|
| dancetherapy |
| Ziet er goed uit Menno! |
|
|
| MdJ |
| quote: | Originally posted by dancetherapy
Ziet er goed uit Menno! |
Thanks! :)
Hoop dat het weer gezellig wordt. :D |
|
|
| moogwai |
| Timetable ziet er goed uit. Lekker opbouwend! |
|
|
| Loraine |
Ik vrees dat het weer over-en-weer van Area 1 naar 2 lopen is met de overlappingen.. :whip:
Hoop θcht dat NYE iets gladder geline-upped is eerlijk gezegd ! :( |
|
|
| franzelare |
| haha, dan zit ik lekker in nepal :p |
|
|
|
|