return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
[18-11-2005] United In Trance (Pres. Above & Beyond & Others) - Asta, Den Haag (pg. 3)
View this Thread in Original format
eieregooie
Cor Fijneman vind ik echt waardeloos haha, en Marcel Woods ben ik ook nie dol op... Jochen Miller ook niet...

Maja... Area 2 ziet er dan wel weer leuk uit...

Oud en Nieuw sjahhh... Ik weet t nog niet...

Ach, eerst vanavond en over drie weken maar eens kijken :)
Tom Lont
Hmmm, ik weet het ook nog niet. De Asta is wel leuk om oud en nieuw te vieren, maar Marcel Woods beukt mij wat teveel en bij Cor is het ook afwachten.
Stephan B
Vind 't wel typische line-up voor nieuwjaar. Gewoon aan t einde niet moeilijk doen, gewoon roeien. :p Zal ook wel goed zijn voor de aanloop voor dit evenement ;) Marcel Woods is zeker een favoriet van me, Jochen Miller eigenlijk nog nooit echt goed aan t werk gehoord. Cor Fijneman vind ik altijd maar afwachten, ene keer goed, andere keer niet echt boeiend.
M_Peror
Nieuwjaar ben ik ook nog niet zo zeker van, maar 18 november wil ik er wel bij zijn. Reuze benieuwd naar A&B.
moogwai
De 18e ga ik ook zeker. Above & Beyond wil ik eens aan het werk zien. Eens kijken of die hoge notering om de TA-lijst terecht is :p En Menno de Jong en Danjo & Styles draaien ook mijn stijl trance, dus dat wordt weer genieten :)
Loraine
quote:
Originally posted by Stephan B
Vind 't wel typische line-up voor nieuwjaar. Gewoon aan t einde niet moeilijk doen, gewoon roeien. :p


Roeien en/of zuipen ? :D :D
Einde van het jaar wordt gewoon weer vetjes afgesloten iig
MdJ
Area 1

23:00 – 00:15 Jav D
00:15 – 01:30 Menno de Jong
01:30 – 03:30 Above & Beyond
03:30 – 05:00 Danjo & Styles (Primer)

Area 2

23:00 – 00:15 Progression
00:15 – 01:30 Yanave
01:30 – 02:45 Passiva
02:45 – 04:00 Arctic Quest

:)
dancetherapy
Ziet er goed uit Menno!
MdJ
quote:
Originally posted by dancetherapy
Ziet er goed uit Menno!


Thanks! :)

Hoop dat het weer gezellig wordt. :D
moogwai
Timetable ziet er goed uit. Lekker opbouwend!

Loraine
Ik vrees dat het weer over-en-weer van Area 1 naar 2 lopen is met de overlappingen.. :whip:
Hoop θcht dat NYE iets gladder geline-upped is eerlijk gezegd ! :(
franzelare
haha, dan zit ik lekker in nepal :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
Privacy Statement