|
TA top 100djs!!
|
View this Thread in Original format
| Shahar |
| quote: | 1. Armin Van Buuren
2. Paul Van Dyk
3. Tiesto
|
איזה כיף לראות את זהההה
אבל אנלא מבין למה טייסטו מקום שלישי
מי הפראייר שנתן לו לעבור את מקום 25??????. |
|
|
| TTman |
| ??לדעתי דיי מוצדק, אבל מה קשור שפול ואן דייק מקום שני |
|
|
| KrazyDJs |
לא מבין מה ארמין עושה במקום הראשון..
היו מלא די ג'יים בסביבות ה 10-25 שהיו אמורים להיות בכלל בטופ 10... |
|
|
| Black Dragon |
זה לא הדירוג של
DJ MAG
הרשמי..זה רק של טראנס אדיקט. |
|
|
| epsilon1 |
| quote: | Originally posted by TTman
??לדעתי דיי מוצדק, אבל מה קשור שפול ואן דייק מקום שני |
Where have you been living in the past 3-4 years? |
|
|
| Glenn-Holmes |
who's paul van dyk?
is he the guy with the great past and the horrible present with poor productions on the last 2-3 years?
maybe he is that snob dj?
well at least he knows how to dj (not like tiesto who once knew) |
|
|
| Glenn-Holmes |
עכשיו לתכלס...
לצערי המצעד של די גיי מאג יהיה בעל תוצאות הרבה יותר מבאסות מהמצעד הזה שיכול רק להעלות לי חיוך על הפנים...(בחלק לא קטן מהתוצאות שלו) |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
לא מבין מה ארמין עושה במקום הראשון..
היו מלא די ג'יים בסביבות ה 10-25 שהיו אמורים להיות בכלל בטופ 10... |
אתה לא מבין מה ארמין עושה שם?
אולי מגיע לו להיות מקום ראשון?
| quote: | Originally posted by TTman
??לדעתי דיי מוצדק, אבל מה קשור שפול ואן דייק מקום שני |
צודק לא קשור
למה לשים דיג'יי שכל סט שלו מפציץ עם מליון אדיטים קטלניים לטראקים וממקסס לך בצורה מושלמת ויצירתית אם אפשר לשים במקומו מישו שאפילו לא יודע לבחור טראקים מתאימים וגם כשהוא כבר בוחר טראק אז הוא לא מצליח להכניס אותו בלי פשלה..
באמת מה קשור פול ואן דיק? טייסטו אמור להיות מקום שני
:haha: :haha: :haha:
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
עכשיו לתכלס...
לצערי המצעד של די גיי מאג יהיה בעל תוצאות הרבה יותר מבאסות מהמצעד הזה שיכול רק להעלות לי חיוך על הפנים...(בחלק לא קטן מהתוצאות שלו) |
+1
בוא נקווה שטייסטו ירד כמה מקומות למטה וסוףסוף המצעדים יתחילו להיות אובייקטיבים ובאמת תהיה מלחמה על המקום הראשון |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Shahar
אתה לא מבין מה ארמין עושה שם?
אולי מגיע לו להיות מקום ראשון?
צודק לא קשור
למה לשים דיג'יי שכל סט שלו מפציץ עם מליון אדיטים קטלניים לטראקים וממקסס לך בצורה מושלמת ויצירתית אם אפשר לשים במקומו מישו שאפילו לא יודע לבחור טראקים מתאימים וגם כשהוא כבר בוחר טראק אז הוא לא מצליח להכניס אותו בלי פשלה..
באמת מה קשור פול ואן דיק? טייסטו אמור להיות מקום שני
:haha: :haha: :haha:
+1
בוא נקווה שטייסטו ירד כמה מקומות למטה וסוףסוף המצעדים יתחילו להיות אובייקטיבים ובאמת תהיה מלחמה על המקום הראשון |
ידוע שדי גיי מאג לא משקף את משקורה באותה שנה בדרך כלל (לפחות לא במקומות הגבוהים אך גם בשאר המצעד זה כך) ולכן אני לא מצפה שהדי גיי הבכיר שהכי מגיע לו השנה יהיה במקום הראשון
מי זה אתם שואלים?
קוראים לו פרי
פרי קורסטן
זו דעתי
ארמין וואן דייק נתנו שנה בינונית גם על העמדה
טיאסטו צריך להחליף מקצוע או להתחיל לרכוש כבוד למקצוע הנוכחי
ומרקוס צריך להכנס לטופ 20 |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
ידוע שדי גיי מאג לא משקף את משקורה באותה שנה בדרך כלל (לפחות לא במקומות הגבוהים אך גם בשאר המצעד זה כך) ולכן אני לא מצפה שהדי גיי הבכיר שהכי מגיע לו השנה יהיה במקום הראשון
מי זה אתם שואלים?
קוראים לו פרי
פרי קורסטן
זו דעתי
ארמין וואן דייק נתנו שנה בינונית גם על העמדה
טיאסטו צריך להחליף מקצוע או להתחיל לרכוש כבוד למקצוע הנוכחי
ומרקוס צריך להכנס לטופ 20 |
מה אגיד ומה אומר אחי
אכזבה
נקווה שיהיה שינוי במצעד
מה לעשות שיש אנשים שמצביעים לו רק כי הם מתביישים להודות שהוא ירד כמה רמות
כן
TTMAN
אנלא בא לעשות ויכוח אבל הגיע הזמן שתודה באמת
גם אני הייתי כמוך לפני שנה שהייתי יודע שטייסטו נהיה אפס אבל מה לעשות לא נעים לבוא יום אחד ולהגיד שמעו הדיג'יי שהכי אהבתי הדרדר
אז הייתי ממשיך להגיד "הוא הכי טוב נו הוא הכי טוב" עד שהבנתי שוואלה אני עושה צחוק מעצמי
והנה כמו גבר אני בא ומודה
אז יאללה הגיע הזמן שתודה שטעית טייסטו כבר לא מקום ראשון ולא אמור להיות בכלל ב 25 הראשונים כי פשוט לא מגיע לו
חבל שבגלל אנשים כמוך הוא זוכה |
|
|
|
|