return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 
TA top 100djs!!
View this Thread in Original format
omergunr
http://www.tranceaddict.com/forums/...12&pagenumber=1

אללללה ארמין ראשון פיבידי שני!! :>>>>

כל הכבוד לישראלים!!
75. Yahel
103. Flash Brothers
113: Moshic
117. Infected Mushroom
190. Robert Gitelman

מזל טוב :}}}
Shahar
quote:
1. Armin Van Buuren
2. Paul Van Dyk
3. Tiesto


איזה כיף לראות את זהההה
אבל אנלא מבין למה טייסטו מקום שלישי

מי הפראייר שנתן לו לעבור את מקום 25??????.
Black Dragon
113: Moshic
TTman
??לדעתי דיי מוצדק, אבל מה קשור שפול ואן דייק מקום שני
KrazyDJs
לא מבין מה ארמין עושה במקום הראשון..

היו מלא די ג'יים בסביבות ה 10-25 שהיו אמורים להיות בכלל בטופ 10...
Black Dragon
זה לא הדירוג של
DJ MAG
הרשמי..זה רק של טראנס אדיקט.
epsilon1
quote:
Originally posted by TTman
??לדעתי דיי מוצדק, אבל מה קשור שפול ואן דייק מקום שני


Where have you been living in the past 3-4 years?
Glenn-Holmes
who's paul van dyk?

is he the guy with the great past and the horrible present with poor productions on the last 2-3 years?
maybe he is that snob dj?
well at least he knows how to dj (not like tiesto who once knew)
Glenn-Holmes
עכשיו לתכלס...
לצערי המצעד של די גיי מאג יהיה בעל תוצאות הרבה יותר מבאסות מהמצעד הזה שיכול רק להעלות לי חיוך על הפנים...(בחלק לא קטן מהתוצאות שלו)
Shahar
quote:
Originally posted by KrazyDJs
לא מבין מה ארמין עושה במקום הראשון..

היו מלא די ג'יים בסביבות ה 10-25 שהיו אמורים להיות בכלל בטופ 10...


אתה לא מבין מה ארמין עושה שם?
אולי מגיע לו להיות מקום ראשון?

quote:
Originally posted by TTman
??לדעתי דיי מוצדק, אבל מה קשור שפול ואן דייק מקום שני


צודק לא קשור
למה לשים דיג'יי שכל סט שלו מפציץ עם מליון אדיטים קטלניים לטראקים וממקסס לך בצורה מושלמת ויצירתית אם אפשר לשים במקומו מישו שאפילו לא יודע לבחור טראקים מתאימים וגם כשהוא כבר בוחר טראק אז הוא לא מצליח להכניס אותו בלי פשלה..

באמת מה קשור פול ואן דיק? טייסטו אמור להיות מקום שני
:haha: :haha: :haha:

quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
עכשיו לתכלס...
לצערי המצעד של די גיי מאג יהיה בעל תוצאות הרבה יותר מבאסות מהמצעד הזה שיכול רק להעלות לי חיוך על הפנים...(בחלק לא קטן מהתוצאות שלו)


+1
בוא נקווה שטייסטו ירד כמה מקומות למטה וסוףסוף המצעדים יתחילו להיות אובייקטיבים ובאמת תהיה מלחמה על המקום הראשון

Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Shahar
אתה לא מבין מה ארמין עושה שם?
אולי מגיע לו להיות מקום ראשון?



צודק לא קשור
למה לשים דיג'יי שכל סט שלו מפציץ עם מליון אדיטים קטלניים לטראקים וממקסס לך בצורה מושלמת ויצירתית אם אפשר לשים במקומו מישו שאפילו לא יודע לבחור טראקים מתאימים וגם כשהוא כבר בוחר טראק אז הוא לא מצליח להכניס אותו בלי פשלה..

באמת מה קשור פול ואן דיק? טייסטו אמור להיות מקום שני
:haha: :haha: :haha:



+1
בוא נקווה שטייסטו ירד כמה מקומות למטה וסוףסוף המצעדים יתחילו להיות אובייקטיבים ובאמת תהיה מלחמה על המקום הראשון



ידוע שדי גיי מאג לא משקף את משקורה באותה שנה בדרך כלל (לפחות לא במקומות הגבוהים אך גם בשאר המצעד זה כך) ולכן אני לא מצפה שהדי גיי הבכיר שהכי מגיע לו השנה יהיה במקום הראשון
מי זה אתם שואלים?

קוראים לו פרי
פרי קורסטן
זו דעתי
ארמין וואן דייק נתנו שנה בינונית גם על העמדה
טיאסטו צריך להחליף מקצוע או להתחיל לרכוש כבוד למקצוע הנוכחי
ומרקוס צריך להכנס לטופ 20
Shahar
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
ידוע שדי גיי מאג לא משקף את משקורה באותה שנה בדרך כלל (לפחות לא במקומות הגבוהים אך גם בשאר המצעד זה כך) ולכן אני לא מצפה שהדי גיי הבכיר שהכי מגיע לו השנה יהיה במקום הראשון
מי זה אתם שואלים?

קוראים לו פרי
פרי קורסטן
זו דעתי
ארמין וואן דייק נתנו שנה בינונית גם על העמדה
טיאסטו צריך להחליף מקצוע או להתחיל לרכוש כבוד למקצוע הנוכחי
ומרקוס צריך להכנס לטופ 20


מה אגיד ומה אומר אחי
אכזבה
נקווה שיהיה שינוי במצעד
מה לעשות שיש אנשים שמצביעים לו רק כי הם מתביישים להודות שהוא ירד כמה רמות
כן
TTMAN
אנלא בא לעשות ויכוח אבל הגיע הזמן שתודה באמת
גם אני הייתי כמוך לפני שנה שהייתי יודע שטייסטו נהיה אפס אבל מה לעשות לא נעים לבוא יום אחד ולהגיד שמעו הדיג'יי שהכי אהבתי הדרדר
אז הייתי ממשיך להגיד "הוא הכי טוב נו הוא הכי טוב" עד שהבנתי שוואלה אני עושה צחוק מעצמי
והנה כמו גבר אני בא ומודה
אז יאללה הגיע הזמן שתודה שטעית טייסטו כבר לא מקום ראשון ולא אמור להיות בכלל ב 25 הראשונים כי פשוט לא מגיע לו

חבל שבגלל אנשים כמוך הוא זוכה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement