return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 [3] 4 5 
Vill ni spela på radio? (pg. 3)
View this Thread in Original format
hustler
quote:
Originally posted by Laszlo
Samma som Paradise, om det säger er något?


Ingen aning, Paradise?
Laszlo
quote:
Originally posted by FredAcler
Detta låter ju väldigt interssant :) Lazlo, jag addar dig på MSN på direkten.


Gör så!

Smekbar: Programmet är 60 minuter så det bekvämast blir det ju om setet är lika långt eller någonstans i närheten, men jag antar att vi kan köra ett set som är 30-45 minuter också. Det går ju köra annat stuff i början där man också kan passa på att utnyttja tiden och annonsera lite extra för ett gästframträdande längre fram i programmet...
FredAcler
Lazlo: Har testat att adda dig på msn, men iom att jag bara kan köra nån sunk-webmsn här på jobbet så verkar det inte funka. Du kanske har lust att adda mig istället, fredrik_38[snabel-a]hotmail.com
FredAcler
Ikväll kommer en mix från mig att bli uppspelad :):) Trevlig lyssning.
Teddy Bastard
kan lira massa ny fin musik men får ju igentligen inte spela skiten vafan, dom borde la inte få reda på det hehe :crazy: :wtf:
jofawe
nu måste jag lyssna noga ikväll ;)

Å jag missade introt.. damn!
håller på att rippa
DjAviander
@Lasze

1. Känn dig addad

2. Jag ANTAR att man bara ska spela musik man faktiskt inhandlat lagligt :rolleyes:. Men Whitelabels och liknande? Om man fått tillstånd från "utgivaren" så att säga?

3. Hårdvarumixade mixar enbart? Även om jag fixar BPM-matchning och liknande själv via software?

@jofawe

Vill ha sen! :)
Laszlo
quote:
Originally posted by jofawe
nu måste jag lyssna noga ikväll ;)

Å jag missade introt.. damn!
håller på att rippa


dela ffs inte ut...:p hann inte förbereda mig det minsta inför programmet så det blev ganska mycket skit..stammade och hade mig :D...när jag dök upp i studion hade killarna som sände före mig 30 sekunder kvar på sin låt, så jag var smått stressad och anfådd... :)
jofawe
quote:
Originally posted by Laszlo
dela ffs inte ut...:p hann inte förbereda mig det minsta inför programmet så det blev ganska mycket skit..stammade och hade mig :D...när jag dök upp i studion hade killarna som sände före mig 30 sekunder kvar på sin låt, så jag var smått stressad och anfådd... :)


Du menar att du sa fel efternamn på Freddan i början?

Det är lugnt, det kom inte med ändå :P
Missade det första du sa, men allt annat e med :eyespop:

Skön mix Fred.. å bra gjort Laszlo, fick alla mina kompisar att lyssna på växjö club =)
FredAcler
Jofawe: Tackar o bockar, det var kul att få bidra med en mix.:tongue3

jofawe
http://supa.mine.nu/download/Fred_A...1108-jofawe.mp3

Ni som kan fixa en mirror, gör gärna det fort som attans.. min kompis kommer bli sur på mig annars, servern står hos honom :)

Nåja.. tack igen =)
Teddy Bastard
grym mix Fred, riktigt heta låtval :D

tackar till jofawe för länken :tongue2
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 
Privacy Statement