|
Vill ni spela på radio? (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| hustler |
| quote: | Originally posted by Laszlo
Samma som Paradise, om det säger er något? |
Ingen aning, Paradise? |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by FredAcler
Detta låter ju väldigt interssant :) Lazlo, jag addar dig på MSN på direkten. |
Gör så!
Smekbar: Programmet är 60 minuter så det bekvämast blir det ju om setet är lika långt eller någonstans i närheten, men jag antar att vi kan köra ett set som är 30-45 minuter också. Det går ju köra annat stuff i början där man också kan passa på att utnyttja tiden och annonsera lite extra för ett gästframträdande längre fram i programmet... |
|
|
| FredAcler |
| Lazlo: Har testat att adda dig på msn, men iom att jag bara kan köra nån sunk-webmsn här på jobbet så verkar det inte funka. Du kanske har lust att adda mig istället, fredrik_38[snabel-a]hotmail.com |
|
|
| FredAcler |
| Ikväll kommer en mix från mig att bli uppspelad :):) Trevlig lyssning. |
|
|
| Teddy Bastard |
| kan lira massa ny fin musik men får ju igentligen inte spela skiten vafan, dom borde la inte få reda på det hehe :crazy: :wtf: |
|
|
| jofawe |
nu måste jag lyssna noga ikväll ;)
Å jag missade introt.. damn!
håller på att rippa |
|
|
| DjAviander |
@Lasze
1. Känn dig addad
2. Jag ANTAR att man bara ska spela musik man faktiskt inhandlat lagligt :rolleyes:. Men Whitelabels och liknande? Om man fått tillstånd från "utgivaren" så att säga?
3. Hårdvarumixade mixar enbart? Även om jag fixar BPM-matchning och liknande själv via software?
@jofawe
Vill ha sen! :) |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by jofawe
nu måste jag lyssna noga ikväll ;)
Å jag missade introt.. damn!
håller på att rippa |
dela ffs inte ut...:p hann inte förbereda mig det minsta inför programmet så det blev ganska mycket skit..stammade och hade mig :D...när jag dök upp i studion hade killarna som sände före mig 30 sekunder kvar på sin låt, så jag var smått stressad och anfådd... :) |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by Laszlo
dela ffs inte ut...:p hann inte förbereda mig det minsta inför programmet så det blev ganska mycket skit..stammade och hade mig :D...när jag dök upp i studion hade killarna som sände före mig 30 sekunder kvar på sin låt, så jag var smått stressad och anfådd... :) |
Du menar att du sa fel efternamn på Freddan i början?
Det är lugnt, det kom inte med ändå :P
Missade det första du sa, men allt annat e med :eyespop:
Skön mix Fred.. å bra gjort Laszlo, fick alla mina kompisar att lyssna på växjö club =) |
|
|
| FredAcler |
| Jofawe: Tackar o bockar, det var kul att få bidra med en mix.:tongue3 |
|
|
| Teddy Bastard |
grym mix Fred, riktigt heta låtval :D
tackar till jofawe för länken :tongue2 |
|
|
|
|