return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 [4] 5 
Vill ni spela på radio? (pg. 4)
View this Thread in Original format
zoric
Tack Jofawe.
zoric
Sista halvtimmen är riktigt bra :D
FredAcler
Tackar o bockar igen :D
zoric
quote:
Originally posted by FredAcler
Tackar o bockar igen :D


:D
hustler
Precis lyssnat på din mix och den var stört skön.

Nice work.
St_Andrew
Oxå nyss lyssnat, good job! :D

Och Laszlo tyckte jag gör ett bra jobb :)
FredAcler
Ah men ni är ju för schyssta ;):D
[smygreklam] det kommer snart upp en ny mix på min sida;) [/smygreklam]
Christian Ö.
Ikväll är det min tur att få en mix spelad:D
Tack Laszlo för sändningstiden!
jofawe
quote:
Originally posted by Christian Ö.
Ikväll är det min tur att få en mix spelad:D
Tack Laszlo för sändningstiden!


ska jag rippa?
Christian Ö.
quote:
Originally posted by jofawe
ska jag rippa?

ja visst om du bara orkar så gärna:)

jofawe
quote:
Originally posted by Christian Ö.
ja visst om du bara orkar så gärna:)


jag ska ju ändå lyssna på det :P

Det var en skön låt nyss... på det tråkiga programmet innan Växjö Club.
Laszlo, stämmer det med denna titel? M-flow - Come again
zoric
quote:
Originally posted by jofawe
jag ska ju ändå lyssna på det :P

Det var en skön låt nyss... på det tråkiga programmet innan Växjö Club.
Laszlo, stämmer det med denna titel? M-flow - Come again


Hur fan rippar du från vanlig radio? :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Privacy Statement