|
Vill ni spela på radio? (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| zoric |
| Sista halvtimmen är riktigt bra :D |
|
|
| FredAcler |
| Tackar o bockar igen :D |
|
|
| zoric |
| quote: | Originally posted by FredAcler
Tackar o bockar igen :D |
:D |
|
|
| hustler |
Precis lyssnat på din mix och den var stört skön.
Nice work. |
|
|
| St_Andrew |
Oxå nyss lyssnat, good job! :D
Och Laszlo tyckte jag gör ett bra jobb :) |
|
|
| FredAcler |
Ah men ni är ju för schyssta ;):D
[smygreklam] det kommer snart upp en ny mix på min sida;) [/smygreklam] |
|
|
| Christian Ö. |
Ikväll är det min tur att få en mix spelad:D
Tack Laszlo för sändningstiden! |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by Christian Ö.
Ikväll är det min tur att få en mix spelad:D
Tack Laszlo för sändningstiden! |
ska jag rippa? |
|
|
| Christian Ö. |
| quote: | Originally posted by jofawe
ska jag rippa? |
ja visst om du bara orkar så gärna:) |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by Christian Ö.
ja visst om du bara orkar så gärna:) |
jag ska ju ändå lyssna på det :P
Det var en skön låt nyss... på det tråkiga programmet innan Växjö Club.
Laszlo, stämmer det med denna titel? M-flow - Come again |
|
|
| zoric |
| quote: | Originally posted by jofawe
jag ska ju ändå lyssna på det :P
Det var en skön låt nyss... på det tråkiga programmet innan Växjö Club.
Laszlo, stämmer det med denna titel? M-flow - Come again |
Hur fan rippar du från vanlig radio? :D |
|
|
|
|