return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
אוניברסיטה
View this Thread in Original format
yahel222
בצער רב, או שלא
לא יודע

אני מכריז על פתיחת שנת הלימודים האקדמית ביום א' הקרוב

אני אישית מתחיל ללמוד משפטים וכלכלה באונ' ת"א
והיום היה לי מפגש ראשון הכנה - וכבר קיבלתי שיעורים !!
למרות שטכנית עוד לא התחילה השנה !!!!!!!!1

יש פה עוד שמתחילים/ממשיכים תואר ??
omergunr
אה יצא מגניב.. יום ראשון יש להורים שלי ולי פגישה עם הנהלת בית ספר .. אולי אני חוזר לבית ספר :tongue3
epsilon1
בהצלחה לכל מי שמתחיל ללמוד
אני עדיין במירוץ אחרי פסיכומטרי רביעי :D

רפואה FTW!:whip:
m0sh
אני מתחיל תואר במדעי המחשב במכללת נתניה.

שיהיה לך בהצלחה

אחותי אגב שנה שלישית בכלכלה בת"א
markfeldman
בהצלחה חביבי !

אני לומד שנה שלישית כלכלה ומדע המדינה בפתוחה.

אחלה מקצוע בחרת !
yahel222
quote:
Originally posted by epsilon1
בהצלחה לכל מי שמתחיל ללמוד
אני עדיין במירוץ אחרי פסיכומטרי רביעי :D

רפואה FTW!:whip:


עד לפני חצי שנה בערך התלבטתי בין רפואה למה שבחרתי
בסוף ירדתי מרפואה
לא החלום שלי - ויותר מדי השקעה
יש לי בגרות 108 ופסיכו 720
ב"ש נפלתי בראיון
כל השאר לא התקרבתי...
epsilon1
quote:
Originally posted by yahel222
עד לפני חצי שנה בערך התלבטתי בין רפואה למה שבחרתי
בסוף ירדתי מרפואה
לא החלום שלי - ויותר מדי השקעה
יש לי בגרות 108 ופסיכו 720
ב"ש נפלתי בראיון
כל השאר לא התקרבתי...

אני רוצה רפואת שיניים בכלל (יש לי שריטה כן)
בגרות 113 ופסיכומטרי 711...
לא מספיק :\
לצערי סגרו את הפקולטה בת"א ככה שנשארה רק אחת והויא בירושלים, יש 70 ומשו מקומות אז הסף קפץ לשמיים:(

בב"ש הכי קשה להתקבל מבחינת ראיונות
Glenn-Holmes
עם 91 בגרויות ו650 פסיכומטרי אני נמצא בבעיה מסוימת ....

פלוס לא יודע מה אני רוצה ללמוד
DjChook
בתור ממרמניק בדימוס (חחח כמה שזה נשמע מצחיק) אין לי פאקינג מושג מה הולך להיות איתי כשאני אבריא
אז אני זורם

תכננתי לעשות פסיכו בתקופה בבית וגם זה נפל בינתיים
אולי לאפריל אני אלמד.. לא יודע
כרגע אין לי ראש להתרכז בדברים
שמי יודע אם בכלל ב 9.11 אני אחיה
Segev
בהצלחה אחי לי יש עוד כמה שנים צבא ואז עוד כמה פעמים איביזה ואז לימודים ;)

cluBBer
בהצלחה לכולנו

אני מתחיל שנה ראשונה בפתוחה
כלכלה או ניהול או משולב ביניהם
(יש לי עוד זמן להחליט):conf:
m0sh
אילן לאוניברסיטה זה יהיה קצת קשה ככה
אבל מכללה אתה מתקבל בלי בעיה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement