return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 
JP & New waves Nederwiedewiedewiet Grow and Information Topic
View this Thread in Original format
New Wave
JP, goed nieuws!!


In de Tweede Kamer is een meerderheid ontstaan die zich uitspreekt voor een experiment over de regulering van wietteelt. De VVD, die eerder nog tegen gedogen was, heeft zich aangesloten bij D66, PvdA en GroenLinks. De PvdA wil nog voor het einde van dit jaar komen met een uitgewerkte opzet voor een proef.

Kamerlid Nebahat Albayrak (PvdA) is er voorstander van om het experiment in Maastricht te houden, in samenwerking met buurlanden Duitsland en België. Burgemeester Gerd Leers (CDA) van Maastricht had al eens een pleidooi gehouden voor het reguleren van wietteelt om zo de handel in softdrugs uit de criminele sfeer te halen. Nu wordt de verkoop van wiet in kleine hoeveelheden gedoogd. Het aanleveren van wiet voor de verkoop mag echter niet.

De betrokken ministers Piet Hein Donner (Justitie) en Johan Remkes (Binnenlandse Zaken) zijn tegen een experiment, mede omdat dit volgens hen juridisch onmogelijk is.
Creamfields23
Hoeveel plantjes mag je legaal kweken eigenlijk?
Ultravibe!
Peter R is ook voor een totale legalisering van soft drugs.:D En terecht.
New Wave
quote:
Originally posted by Creamfields23
Hoeveel plantjes mag je legaal kweken eigenlijk?



Je mag ze niet kweken. :p Officieel zijn er geen aantallen vastgesteld omdat er geen wet voor is. De 1 zegt 7 en de ander zegt 5, de andere zegt weer 3 voor eigen gebruik. Ik doe er altijd maar twee. In utrecht en Amersfoort zijn ze gigantisch aan het controleren. Voor 1 plantje wordt je al uit je huurhuis gezet. Bureaucratische MTFers. :)
Ga nu me toppen wat bijwerken. even de wat grotere bladeren wegknippen :p

edit:

ben nu al tijdje bezig, wat een kutklus om die toppen goed te kijgen :p
robin
quote:
Originally posted by New Wave
edit:

ben nu al tijdje bezig, wat een kutklus om die toppen goed te kijgen :p



En nog klagen ook he! :mad:

Is er enige reden om aan te nemen dat wiet goedkoper word als het gelegaliseert word? Bedoel ik zit niet te wachten op extra belasting er boven op.. laat het dan maar lekker zo als het is, prima wat mij betreft hoor :)
New Wave
Als het legaal zou worden dan zal je niet zo makkelijk gewoon kunnen telen. Ik denk dat je eerst een vergunning moet aanvragen. Aanvraag zal dan geld kosten en vergunning zal ook wel geld gaan kosten. Het blijft een drug. Denk niet dat je vrij mag kweken. Wellicht mag je misschien 1 plantje thuis hebben staan ofzo. Maar kan zo zijn dat je als 'teler' inderdaad belasting moet gaan betalen. Zou errug goed zijn voor de staatskas. :p

Heb op dit moment een dienblad helemaal vol met toppen :p
Chicane
Optyfen met die troep, het is drugs klaar uit. Moeten er nog meer gezinnen kapot gaan erdoor en mensen levens geruineerd worden erdoor..? En maar blijven beweren dat zo af en toe een blowtje geen kwaad kan, tuurlijk kan het geen kwaad, lijkt alleen maar zo :rolleyes:
New Wave
quote:
Originally posted by Chicane
Optyfen met die troep, het is drugs klaar uit. Moeten er nog meer gezinnen kapot gaan erdoor en mensen levens geruineerd worden erdoor..? En maar blijven beweren dat zo af en toe een blowtje geen kwaad kan, tuurlijk kan het geen kwaad, lijkt alleen maar zo :rolleyes:


agutagut, wat een azijnpisser. Misschien moet je eens realiseren dat dit spul voor vele mensen ook een verlichting is in een pijnlijke leven!
robin
Mwa zo af en toe kan ook helemaal geen kwaad.. maar daar blijft het vaak niet bij :')

een hoop mensen kunnen geen maat houden/prioriteiten stellen dat weet jij ook wel new wave.. ik ken iig genoeg vage figuren die alles compleet vernaggelt hebben (en die dat dan ook niets kan schelen) omdat ze altijd stoned waren/geld 'regelden' om altijd stoned te zijn.

Geestelijk is blowen echt wel verslavend.. (persoonlijk vind ik het wel zwak als je geen maat kan houden wat betreft blowen.. kom op zeg.. dan maar even niet blowen, lekker belangrijk :o )
New Wave
quote:
Originally posted by robin
Mwa zo af en toe kan ook helemaal geen kwaad.. maar daar blijft het vaak niet bij :')

een hoop mensen kunnen geen maat houden/prioriteiten stellen dat weet jij ook wel new wave.. ik ken iig genoeg vage figuren die alles compleet vernaggelt hebben (en die dat dan ook niets kan schelen) omdat ze altijd stoned waren/geld 'regelden' om altijd stoned te zijn.

Geestelijk is blowen echt wel verslavend.. (persoonlijk vind ik het wel zwak als je geen maat kan houden wat betreft blowen.. kom op zeg.. dan maar even niet blowen, lekker belangrijk :o )


Klopt, maar er zijn ook mensen die wel verstandig met dit spul om gaan. Dus ik vind de reactie van Chicane een beetje overtrokken. Mijn wiet gaat trouwens zonder enige verdiensten naar een vrouw die het elke avond gebruikt om de pijn te verzachten. Ik blow zelf niet en verkopen is not done.

robin
whehe oke dat had ik niet verwacht :) dus je deed het eigenlijk alleen voor de lol van het kweken (en voor die vrouw dan)?

Ga je zelfs niet even proeven dan? ooit wel geblowt?
New Wave
quote:
Originally posted by robin
whehe oke dat had ik niet verwacht :) dus je deed het eigenlijk alleen voor de lol van het kweken (en voor die vrouw dan)?

Ga je zelfs niet even proeven dan? ooit wel geblowt?


Ja was meer voor de lol.
heb paar jaar geleden wel geblowd maar hoef het denk ik niet zelf. Al ben ik benieuwd naar mijn eindresultaat.
Eindresultaat zal denk i kniet zo goed zijn omdat d eplant niet echt helemaal goeie grote volle toppen heeft. Weer heeft niet meegewerkt.
maar misschien is het wel goeie . :p toppen zijn klein maar ziet er wel redelijk uit.

Dat die vrouw me wiet wilde hoorde ik vandaag pas. :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement