|
wat is commercieel
|
View this Thread in Original format
| domineesje |
ik hoor zo hier en daar dat trance commercieel is??? ik vind tiesto en regi en die toestanden heel commercieel!!!
graag hoor ik jullie mençng
enjoy this topic *gnagna*
xx
x |
|
|
| Kaidreas |
^toevallig?
toni d2 en domineesje?
op dezelfde dag????
hoe ist??? long time no see
regi staat recht evenredig met reclame over speelgoed voor sinterklaas in de maanden september, oktober, november
maakt niet uit of het commercieel is of niet. u mening telt! er zullen altijd wel undergrounders zijn die u muziekkeuze willen afbreken om welke reden ook. |
|
|
| Toni_D2 |
Alle muziek die bedoeld is om geld mee te verdienen.
Voor sommigen is commerciele muziek, muziek die iedereen kent. |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
^toevallig?
toni d2 en domineesje?
op dezelfde dag????
hoe ist??? long time no see
|
denk toevallig, want ken hem niet :(
voor de rest gaat heeeeel prima
xxx |
|
|
| mrcanon |
Commercieel is voor mij muziek die ge ziet op TMF, JIM en MTV, niet alles, maar toch het meeste.
En regi ja, die zulde mss wel nog tegenkomen op ne sinterklaasspecial op JIM --> regi's world :haha: |
|
|
| Toni_D2 |
| quote: | Originally posted by domineesje
denk toevallig, want ken hem niet :(
voor de rest gaat heeeeel prima
xxx |
flauw :D |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Toni_D2
Alle muziek die bedoeld is om geld mee te verdienen.
Voor sommigen is commerciele muziek, muziek die iedereen kent. |
commercieel is voor mij datidd iedereen kent ( en dan nog) en zo van die plaaten dat je overal hoort op radio etc... maar de deftige platen laten ze nooit horen :s |
|
|
| mrcanon |
| quote: | Originally posted by domineesje
commercieel is voor mij datidd iedereen kent ( en dan nog) en zo van die plaaten dat je overal hoort op radio etc... maar de deftige platen laten ze nooit horen :s |
Idd, als ge uwe tv of radio openzet hoorde altijd dezelfde briel en nooit de goeie stuff, what a world :rolleyes: |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by mrcanon
Idd, als ge uwe tv of radio openzet hoorde altijd dezelfde briel en nooit de goeie stuff, what a world :rolleyes: |
ik zet die nooit open!!! |
|
|
| Dark Apostle |
voor mij is commercieel in de figuurlijke zin
1) Iets dat op de meeste platte manier op een hype inspeelt (vb: The Crazy Frog)
2) Iets dat op een goedkope manier teert op een vorig succes (vb: DHT - Listen To Your Heart)
3) Iets dat naar mijn gevoel te kunstmatig aanvoelt en duidelijk bedoelt is om op heel korte tijd veel geld op te brengen (meeste dance en club/tuning beats releases. Milk Inc & Sylver zijn er de hersers op het moment imo, hoewel Tuning Beats toestanden ze snel aan het inhalen zijn)
4. Iets dat gewoon teveel wordt getoont (Tiësto is ni zo slecht, maar teveel is teveel) |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
voor mij is commercieel in de figuurlijke zin
1) Iets dat op de meeste platte manier op een hype inspeelt (vb: The Crazy Frog)
2) Iets dat op een goedkope manier teert op een vorig succes (vb: DHT - Listen To Your Heart)
3) Iets dat naar mijn gevoel te kunstmatig aanvoelt en duidelijk bedoelt is om op heel korte tijd veel geld op te brengen (meeste dance en club/tuning beats releases. Milk Inc & Sylver zijn er de hersers op het moment imo, hoewel Tuning Beats toestanden ze snel aan het inhalen zijn)
4. Iets dat gewoon teveel wordt getoont (Tiësto is ni zo slecht, maar teveel is teveel) |
das nu een definitie... ;) zo denk ik er ook over, maar puntje drie dat ge vernoemd hoor ik toch ook niet graag ze |
|
|
| Bertn |
| commercieel = muziek waar alle rauwe randjes en kantjes van afgeschuurd zijn. het geheel is dan zodanig gepolijst, met zodanig veel herkenbare en "makkelijk te verteren" elementen in, zodat een zo grote en grijs mogelijke doelgroep zich aangesproken/aangetrokken voelt door het nummer. Alle elementen die ook maar enig storend kunnen zijn worden geweerd. Vaak wordt teruggegrepen naar varianten van oudere nummers (check alle remixes van ouwe tracks, of alle doorslagjes van milc inc en zo). |
|
|
|
|