return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 
Regi Penxten
View this Thread in Original format
Toni_D2
Wat hebben jullie eigenlijk met Regi?
Laten we dat samen oplossen.
Kaidreas
ik hou van raadsels en van regi :)
mrcanon
Kunnen we meteen ook ne topic over Linda openen. Regi is gewoon ja de man achter het woord commercieel zeker? :toocool:
Toni_D2
Al zijn projecten:

2 In Da Bush
Anneke van Hooff
Aqualords
Bibi
Catwoman
Compilations
Coyote
David
Dj Kane
Dj Philip
Dj Regi
Dj Philip [Tales Of]
Dj Wout [Ft. K-Lab]
Flesh & Bones
Illusion 8 Ft. Karnak-X
Illusion 10 By Dj Wout Ft. K-Lab
Jessy
Kane [Dj]
Karnak-X [Illusion 8 Ft.]
Katerine
K-Lab
K-Lab II
K-Lab [Illusion 10 By Dj Wout Ft.]
K-Lab Vs. Philip Banks
Klan [The]
K-Voice Ft. La Luna
La Luna [K-Voice Ft.]
La Luna
Milk Inc.
Outworld
Philip [Dj]
P.M.W.
Regg
Regg & Arkin
Regi
Rego & Philipo
Remixes
Space Cadetz
Static-D
Subsunday
Sylver
Tales Of Dj Philip
The Vibro Dwarfs
Tiny-k
TLD
Tony Hadley
Trancelucent
Tyfoon
Vibro Dwarfs [The]


Toch indrukwekkend?
Push2005
Niets tegen de man in kwestie; wel tegen z'n kop...

Kijk en oordeel zelf maar





Deze zoekopdracht was trouwens erg leerrijk. Tik op google regi penxten in en je krijgt als laatste een foto van M.I.K.E te zien :D :whip:
domineesje
idd zal heel toevallig zijn met the trhread dat ik opende :)


maar regi ligt niet in mijn smaak :clown: heb totaal andere smaak
domineesje
quote:
Originally posted by Push2005
Niets tegen de man in kwestie; wel tegen z'n kop...

Kijk en oordeel zelf maar





Deze zoekopdracht was trouwens erg leerrijk. Tik op google regi penxten in en je krijgt als laatste een foto van M.I.K.E te zien :D :whip:


lol:disbelief
Dark Apostle
indrukwekkend is dat wel, maar de kwaliteit van de meeste dingen daar is een andere zaak.

Grootste probleem is voor mij dat hij vooral veel tijd steekt in in Barbie-pop zang en dans. Je merkt duidelijk bij de huidige generatie dance-projectjes dat noch de inhoud, noch de zangkwaliteit echt een rol speelt, zolang het poppetje dat staat te huppelen er maar mooi uitziet en het zou me allemaal geen reet kunnen schelen want er zijn zoveel artisten die er zich aan bezoldigen, moest het niet zijn dat heel ons Belgenlandje doet alsof DAT nu eens dansmuziek is zoals het moet zijn en het gevolg is dat alle radio releases vroeg of laat zelfs vocals opgeplaakt krijgen moesten ze in hun originele versie dat nog niet hebben.

Dus moeten we concluderen dat Regi de Satan/Shaitan/Tegenstander is van goeie muziek? nee. Moeten we concluderen dat Regi te weinig moeite doet om de juiste stem bij de juiste tekst te plaatsen? ja

voorbeeld: Milk Inc - Go To Hell, die tekst is op zich ni slecht, maar Linda heeft daar echt een te teer stemmetje voor

Waar bezoldig onze Regi zo nog zoals aan? Generische melodietjes maken (ook zoals veel andere producers maar...) zonder ook maar de minste moeite te doen om het te verpakken, zodat uber-underground know-it-alls zoals ik er in trappen om het goed te vinden.

en waar ik helemaal niet aanuitkan is

Wat is er gebeurt tss "Milk Inc. - La Vache", wat best cool was voor zen tijd, en "Milk Inc. - I Walk On Water"? Was Regi toen aan de drugs en nu ni meer of omgekeerd, ik weet het niet, maar het contrast is redelijk groot. Heb me ook laten wijsmaken dat een aantal oude knallers het werk waren van onze Regi. Dus ik vraag me serieus af wat er is gebeurt...
Push2005
quote:
Originally posted by mrcanon
Kunnen we meteen ook ne topic over Linda openen. Regi is gewoon ja de man achter het woord commercieel zeker? :toocool:


Linda is lang zo'n misse nog nie...
Regi is 'n bofkont; bij de audities voor een zangeres probeerde hij ze eerst eens allemaal uit onder de lakens... Linda zoog het hardst !;)
mrcanon
quote:
Originally posted by Push2005
Niets tegen de man in kwestie; wel tegen z'n kop...

Kijk en oordeel zelf maar





Deze zoekopdracht was trouwens erg leerrijk. Tik op google regi penxten in en je krijgt als laatste een foto van M.I.K.E te zien :D :whip:


Sorry, maar daar ben ik het niet mee eens, hij heeft zichzelf niet gemaakt, wel zijn platen :haha:

TOR
regi is best getalenteerd. die heeft vroeger een aantal ijzersterke clubplaten gemaakt. jammer dat hij al een aantal jaar uitsluitend met het commerciële werk bezig is.
mrcanon
quote:
Originally posted by Push2005
Linda is lang zo'n misse nog nie...
Regi is 'n bofkont; bij de audities voor een zangeres probeerde hij ze eerst eens allemaal uit onder de lakens... Linda zoog het hardst !;)


Natuurlijk is Linda geen misse, dat bedoelde ik juist :toocool: Die mag wel eens op bezoek komen :crazy:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 
Privacy Statement