|
Id (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| jp |
Alle electronische muziek die na 2000 is gemaakt is slecht.
En z'n zus heeft het syndroom van Down. Geilen jullie daarop? |
|
|
| TWiXT. |
| toen begon tiesto er juist in te komen eh ;// |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by jp
Alle electronische muziek die na 2000 is gemaakt is slecht. |
Ja ja; da heb je al gezegd... maar ik vrees dat de meesten daar wel een andere mening op nahouden !?
Heb jij dan constant muziek van voor 2000 opstaan ? |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by TWiXT.
je zus vond het minder lekker |
agutagut, ga je me familieleden er bij halen? kansloos.
Als we dan toch zo gaan beginnen. Ik heb je zusje opgesloten in een kelder, wil je haar terug? Had alleen geld voor ene ketting, niet voor voedsel. |
|
|
| Bertn |
totnutoe heeft deze topic meer posts van NLTAers dan van BETAs.
Invasie:o |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by Push2005
Ja ja; da heb je al gezegd... maar ik vrees dat de meesten daar wel een andere mening op nahouden !?
Heb jij dan constant muziek van voor 2000 opstaan ? |
Ja. Op houseparties ga ik ook aan de kant wachten net zo lang tot er een classic gedraaid wordt. En de meeste DJ's weten dat :o |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Bertn
totnutoe heeft deze topic meer posts van NLTAers dan van BETAs.
Invasie:o |
Trouwes JP & NeW Wave... no offence maar TWiXT wou gewoon een ID weten en het draait helemaal uit op iets wat hij niet bedoelde. Hiervoor hebben wij een offtopic thread en user Toni_D2 ... dus richt je voortaan tot hen :p |
|
|
| jp |
| Johan Gielen weet het vast wel. Effe mailen :) |
|
|
| pooley |
| quote: | Originally posted by New Wave
agutagut, ga je me familieleden er bij halen? kansloos.
Als we dan toch zo gaan beginnen. Ik heb je zusje opgesloten in een kelder, wil je haar terug? Had alleen geld voor ene ketting, niet voor voedsel. |
hahah, nice :p |
|
|
| TWiXT. |
| quote: | Originally posted by jp
Johan Gielen weet het vast wel. Effe mailen :) |
mja, dan kon ik evengoe Cheesto mailen, zelf dat kwam niet in me op. |
|
|
| jp |
Wie van jullie gaat er wafels bakken?
Het poeder neem ik mee |
|
|
| Push2005 |
| Haha "Cheesto" ... die's nieuw voor me :) |
|
|
|
|