|
Id (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| New Wave |
| Ik moet toch eens gaan kijken voor zo'n wafelmaker. |
|
|
| jp |
| Zou er graag eentje met je willen halen maar ik mag Belgie niet in :( |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by jp
Zou er graag eentje met je willen halen maar ik mag Belgie niet in :( |
Leg nog 'ns uit waarom niet; kben het vergeten :p |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by jp
Zou er graag eentje met je willen halen maar ik mag Belgie niet in :( |
Ik ga in januari naar belgie, dan zal ik er 1 voor je meenemen. |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Push2005
Leg nog 'ns uit waarom niet; kben het vergeten :p |
Hij reed iets te hard. :p |
|
|
| TWiXT. |
hebben die clogs geen eigen forum ? n/o maar doe eens normaal ??
Of hebben jullie je eigen forum ook al upgeed, en nu ist de beurt aan dit forum ofzo.. 4 paginas bull *applause* |
|
|
| Push2005 |
| Zeker check maar eens de grote New Wave Chillout thread... maar liefst 900 en zoveel paginas !:) |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by New Wave
Hij reed iets te hard. :p |
Ja, achtervolgingswaanzin :nervous: |
|
|
| New Wave |
| Ach, we menen het niet. Soms lopen we een beetje te en. |
|
|
| New Wave |
| Wat zijn de lekkerste belgische wafels? wat zit er op? |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by New Wave
Wat zijn de lekkerste belgische wafels? wat zit er op? |
Honing :eyes:
Het is altijd zo gezellig in BETA :) |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by jp
Honing :eyes:
Het is altijd zo gezellig in BETA :) |
Slagroom met Chocolade er overheen. :eek: |
|
|
|
|