return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: [1] 2 3 4 5 
Id
View this Thread in Original format
TWiXT.
Hoi

kan iemand van jullie: track misschien ID'en ?

tis ni dak da een bom van een track vind ofzo (is gewoon oldschool), maar vroeger heb ik da geweten wie den artist was, en de title.

En ik wil da gewoon weten terug uit nieuwsgierigheid :D

thx.
New Wave
Dit is geen ouwe school.:o
jp
Oldschool is '89 - '94 hardcore

Dit is happy rave uit '95
New Wave
happyyyyyyy is voor..........
TWiXT.
jah, wou dus gewoon benadrukken dat het totaal geen recent nummer is eej :gsmile:
jp
De heilige oldschool (dat is inclusief vele Bonzai tracks) dient wel een beetje gerespecteerd te worden.

Masoko Solo is heel wat anders dan Nakatomi
New Wave
Vind het schandalig dat hij deze teringtroep 'oldschool' noemt.

Is noemd met een noemd of met een noemt.?
Push2005
quote:
Originally posted by New Wave
Vind het schandalig dat hij deze teringtroep 'oldschool' noemt.

Is noemd met een noemd of met een noemt.?


Met een -t ;)

Ontopic: Ik ken de track echt nie ze :p
New Wave
quote:
Originally posted by Push2005
Met een -t ;)

Ontopic: Ik ken de track echt nie ze :p


AH KAFT! natuurlijk,
jp
Wat is een Hema worst in godsnaam?

TWiXT.
quote:
Originally posted by New Wave
Vind het schandalig dat hij deze teringtroep 'oldschool' noemt.

Is noemd met een noemd of met een noemt.?



ey kommaneuker, does optiefen ofzo, who carez onder welke categorie die troep valt, zolang jij kan kleirkomen op jouw 'oldschool' tracks zalt wel goed zijn eej :o
New Wave
Dat is kunst.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 
Privacy Statement