return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: [1] 2 3 
Naar wat luisteren we nu?
View this Thread in Original format
domineesje
Dogzilla - Your Eyes (Original Mix)


toch een lekkere plaat, zelf om op te swingen :tongue3
domineesje
wat ik nu merk is dat topic right now eigenlijk al zo'n topic is...

sorry :nervous:
diddi
idd... lekker nummer...

luister nu naar de stilte :d

Domineesje is in vorm precies ;)
diddi
quote:
Originally posted by domineesje
wat ik nu merk is dat topic right now eigenlijk al zo'n topic is...

sorry :nervous:


idd :D
domineesje
quote:
Originally posted by diddi
idd... lekker nummer...

luister nu naar de stilte :d

Domineesje is in vorm precies ;)


altijd al geweest ze, maar om redens wou ik hier effe wegblijven ;)
diddi
Wat betekent die "hottime" trouwens in je avatar?
domineesje
quote:
Originally posted by diddi
Wat betekent die "hottime" trouwens in je avatar?


das zo'n schermpje dat vroeger in een of andere megadancing stond... en toen werd het verry hot (degelijk de temperatuur, niet iets anders) om daarna bij een kippevelplaat de temperatuur weer goed naar beneden te doen zakken ;-)

was een megagevoel!

hoop dat uitleg u volstaat?
xxx
diddi
heb werkelijk alles begrepen :p ;)
domineesje
quote:
Originally posted by diddi
heb werkelijk alles begrepen :p ;)


:) :gsmile:
IgnazZio
Gebt chance dat ge een meisje zijt ;)

Jasperovitsj
Hallucinant
domineesje
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Hallucinant
niet weer beginnen he, is nu zinnig wat ik zeg of niet??
:conf:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement