|
[23-12-2005] Awakenings - Now&Wow, Rotterdam
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
| quote: | rienden en vriendinnen!
Terwijl de twee laatste afleveringen van dit jaar in de Gashouder alweer bijna
uitverkocht raken, zijn we klaar met de line-up voor ons laatste feest van 2005.
We strijken weer eens neer in de Graansilo te Rotterdam voor een vroege
kerstviering op 23 december!
Zoals altijd brengen we in Rotterdam veel nieuwe namen (o.a. uit de wishlist) en
zo maken dit keer 4 dj's en 1 live-act hun debuut op Awakenings. De middelste
zaal (in het verleden ook wel room 3 genoemd) waar we de meer minimalere techno
lieten horen, is dit keer gewoon een chill-out, dus zonder geluidssyssteem. Wel
hebben we de kleine kelder - the basement - geopend waar de Wighnomy Brothers
hun tweede set van de avond zullen draaien. Zoekt en gij zult vinden!
De complete line-up voor 23 december is als volgt:
Room 1:
22:00 - 00:00 Minidell
00:00 - 02:00 Wighnomy Brothers
02:00 - 03:30 Joris Voorn
03:30 - 05:00 Danilo Vigorito
05:00 - 06:30 Steve Rachmad
Room 2:
22:00 - 00:00 Sicco Bosscher
00:00 - 01:30 Dimi Angelis
01:30 - 02:30 Secret Cinema (live)
02:30 - 03:45 Kay D. Smith
03:45 - 04:30 Miss Djax (live)
04:30 - 06:00 ViperXXL & Sven Wittekind
Basement:
01:00 - 02:30 Motio & E-Contact (live)
02:30 - 05:30 Wighnomy Brothers
De kaartverkoop start aankomende zaterdag a ¤ 21,75 ex fee. Meer info over al
deze (nieuwe) dj's en acts vind je natuurlijk op www.awakenings.nl
|
Dus, omdat voor mij de 26e nov niet meer doorgaat, dan maar deze optie. Wie gaat er mee? Tim , neem je een keer vrij? :)
SnuggLe |
|
|
| franzelare |
ik twijfel, awake is altijd leuk
maar rotterdam zuigt!
daarnaast een hoop bekende namen, dus alleen als het uit komt ga ik |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Dus, omdat voor mij de 26e nov niet meer doorgaat, dan maar deze optie. Wie gaat er mee? Tim , neem je een keer vrij? :)
SnuggLe |
Ik had vorige maand vrijgenomen, maar toen moest jij zo nodig met die sjik van jouw naar dat stinkende land. :p
23 gaat niet lukken. Voetbal voetbal voetbal voetbal. Januari is de kans op vrije weekenden weer groter dan tijdens de competitie. |
|
|
| Opti |
| Ok, ik ga ook. Ik koop volgende week kaartje dan... |
|
|
| SnuggLe |
Eh...eerst zien dan geloven allemaal.
Tim, vorige maand wist ik helemaal van niets, toen was het mijn plan niet eens. Ik ga wel, maar dan wel als we met zijn ALLEN (of iig ene man of 5) gaan.
Dus:
Harmen?
Tin?
Josta?
Tim?
Bastiaan?
Frans?
Bassie?
Ikke?
...? |
|
|
| ZZandirt |
keee snuggs,
trek die kar....!!!
i'm a definate maybe:cool: :p :cool: :p |
|
|
| magrec |
| Neh niet naar rotterdam |
|
|
| New Wave |
| Ik kan niet. Moet werken. |
|
|
| TranceFool |
| Vind de lineup van zaal 1 dik in orde, ben hier wel bij denk ik |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Opti
Ok, ik ga ook. Ik koop volgende week kaartje dan... |
Nou Tin, denk dat het een no-no wordt gezien alle afhakers nu al.
Tenzij Bastiaan, Josta en Bassie nog meegaan!
Want anders laat dan maar, ik doe ook nog eens een poging om de 'oude garde' weer eens van hun luie reet af te krijgen :p |
|
|
| magrec |
| hey hey i'm still alive and kicking alweer 20 feestjes achter de rug dit jaar :rolleyes: en dan woon ik nog niet eens in de randstad...eerst maar een baan zoeken voordat ik daar ga wonen want dat gaat me echt teveel geld kosten dan. |
|
|
| jp |
| quote: | 02:30 - 03:45 Kay D. Smith
03:45 - 04:30 Miss Djax (live)
04:30 - 06:00 ViperXXL & Sven Wittekind
|
Hummmm das niet slecht. Voor de rest zeggen de namen (op Racnmad en Voorn na) me niets :p |
|
|
|
|