|
Livesets Innercity?
|
View this Thread in Original format
| Jesse |
Hoi,
Weet iemand waar sets te vinden zijn en te downloaden? Vooral die van Marco V, Dave Clark (als die is uitgezonden) en Mauro zijn de moeite waard om te downloaden!:D Marco V was zeker goed bezig! |
|
|
| Ron Thijssen |
| Ik wil ze ook graag, zeker die van Marco V! |
|
|
| mafiasven |
ja idd Marco V was vet ondanks de pauzes de hele tijd..
livesets altijd welkom |
|
|
| DJ-Koen |
Hehe...pauzes?
Hij draaide gewoon tot 2 keer aan toe het geluid plat...misschien kon de koeling van de versterkers het niet aan? :conf: hehe.
Bij X-press 2 was er ook al iets met het geluid...die bas bij 'Smokemachine' ging een beetje kraken :D. |
|
|
| Muppet |
De set van marco v ios al gereleased...zie de thread bij tracklisten. Maar de set wil ik heeeeeeeel graag hebben:):):)
Greetz Muppet
P.s heb even de tracklist gekopieerd..
Marco v-live at Innercity
01. Marco V - Simulated
02. Milo - Jungle of Mirror
03. ID
04. ID
05. Reloop - ing Society
06. ID
07. DJ Bismark - Primitive Love [Train Mix]
08. Marco V - G.O.D.D [Original Mix]
09. ID (Marco Bailey?)
10. Katana - Gemini?? (I missed this part, so im not sure, but the new katana track is called gemini)
11. Green Martian - Industry
12. ID
13. ID
14. ID
15. Damn Noa - Home (Like A Prayer) (Marco V.Ision Rework)
16. ID
17. Faithless - Tarantula [Hiver And Hammer Remix]
18. ID
19. Cosmic gate - Exploration of Space [?Remix?]
20. ID
21. DJ Tiësto - Urban Train [Cosmic Gate Remix]
22. Derb - Derb
23. K-Traxx - Noise Tool
24. Marco V - Simulated [V.ision mix] |
|
|
| !_PeTrUs_! |
je ken ze downen op www.mp3.com
whahaha LOL :D
Nee, sorry lui. Jullie zullen denk ik nog ff geduld moeten hebben voordat ze normaal op internet staan..
GReeTZ |
|
|
| Flippe |
| zal idd nog wel ff dure |
|
|
| mafiasven |
| quote: | Originally posted by Flippe
zal idd nog wel ff dure |
had ik t toch maar opgenomen, naja volgende keer beter. |
|
|
| HiGH_NrG |
| Ik krijg ze zo geupload :D... |
|
|
| John |
TE sets waren ook vrij snel op i-net dus waarom deze niet?
ik verwacht binnen een week alles uit de main op internet en dat ze maar mogen beginnen met marco v :):):) |
|
|
| raoel |
Ik ben die van Marco V en Svan Vath aan het downen.
Ik dacht al bij Marco V dat ie verneukt was vanwege die stilte. Maarhet geluid was dus ff uitgevallen??? |
|
|
| Muppet |
| quote: | Originally posted by raoel
Ik ben die van Marco V en Svan Vath aan het downen.
Ik dacht al bij Marco V dat ie verneukt was vanwege die stilte. Maarhet geluid was dus ff uitgevallen??? |
Als ik mag vragen waar????
Greetz Muppet |
|
|
|
|