return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 5 
Livesets Innercity?
View this Thread in Original format
Jesse
Hoi,

Weet iemand waar sets te vinden zijn en te downloaden? Vooral die van Marco V, Dave Clark (als die is uitgezonden) en Mauro zijn de moeite waard om te downloaden!:D Marco V was zeker goed bezig!
Ron Thijssen
Ik wil ze ook graag, zeker die van Marco V!
mafiasven
ja idd Marco V was vet ondanks de pauzes de hele tijd..
livesets altijd welkom
DJ-Koen
Hehe...pauzes?
Hij draaide gewoon tot 2 keer aan toe het geluid plat...misschien kon de koeling van de versterkers het niet aan? :conf: hehe.
Bij X-press 2 was er ook al iets met het geluid...die bas bij 'Smokemachine' ging een beetje kraken :D.
Muppet
De set van marco v ios al gereleased...zie de thread bij tracklisten. Maar de set wil ik heeeeeeeel graag hebben:):):)


Greetz Muppet

P.s heb even de tracklist gekopieerd..

Marco v-live at Innercity

01. Marco V - Simulated
02. Milo - Jungle of Mirror
03. ID
04. ID
05. Reloop - ing Society
06. ID
07. DJ Bismark - Primitive Love [Train Mix]
08. Marco V - G.O.D.D [Original Mix]
09. ID (Marco Bailey?)
10. Katana - Gemini?? (I missed this part, so im not sure, but the new katana track is called gemini)
11. Green Martian - Industry
12. ID
13. ID
14. ID
15. Damn Noa - Home (Like A Prayer) (Marco V.Ision Rework)
16. ID
17. Faithless - Tarantula [Hiver And Hammer Remix]
18. ID
19. Cosmic gate - Exploration of Space [?Remix?]
20. ID
21. DJ Tiësto - Urban Train [Cosmic Gate Remix]
22. Derb - Derb
23. K-Traxx - Noise Tool
24. Marco V - Simulated [V.ision mix]
!_PeTrUs_!
je ken ze downen op www.mp3.com


whahaha LOL :D

Nee, sorry lui. Jullie zullen denk ik nog ff geduld moeten hebben voordat ze normaal op internet staan..


GReeTZ
Flippe
zal idd nog wel ff dure
mafiasven
quote:
Originally posted by Flippe
zal idd nog wel ff dure

had ik t toch maar opgenomen, naja volgende keer beter.
HiGH_NrG
Ik krijg ze zo geupload :D...
John
TE sets waren ook vrij snel op i-net dus waarom deze niet?
ik verwacht binnen een week alles uit de main op internet en dat ze maar mogen beginnen met marco v :):):)

raoel
Ik ben die van Marco V en Svan Vath aan het downen.

Ik dacht al bij Marco V dat ie verneukt was vanwege die stilte. Maarhet geluid was dus ff uitgevallen???
Muppet
quote:
Originally posted by raoel
Ik ben die van Marco V en Svan Vath aan het downen.

Ik dacht al bij Marco V dat ie verneukt was vanwege die stilte. Maarhet geluid was dus ff uitgevallen???


Als ik mag vragen waar????


Greetz Muppet
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 
Privacy Statement