return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 
BETA ID Contest 11 (deadline 25/11) (pg. 2)
View this Thread in Original format
Zehra
1. Jasperovitsj
2. Push2005
3. CygnusX

Als er nog mensen willen dat ik de ptn ook geef, let me know.
eieregooie
quote:
Originally posted by Push2005
Hahaha; waaraan zou ik da verdiend hebben ;)

Allé; kzal ook eens zien wa het geeft... Dl'ing

Hehe... Aan t feit dat ik nog geen zin heb een volgende te doen, en jij toch nooit zal winnen maar kennelijk graag eens eentje zou organiseren ;)

Don't get your hopes up yet tho :p
CygnusX
Voor de geïnteresseerden : ID Contest 27 is ondertussen begonnen in main discussion. Het is Haak die deze organiseert.
Zehra
quote:
Originally posted by CygnusX
Voor de geïnteresseerden : ID Contest 27 is ondertussen begonnen in main discussion. Het is Haak die deze organiseert.

sweet. meedoen is toch wel leuker dan er eentje zelf te maken :p
Bertn
is luisteren zie:D
Zehra
1. Jasperovitsj
2. Push2005
3. eieregooie
4. CygnusX
eieregooie
lol :toothless
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by CygnusX

Haak. Dat zal moeilijk worden :nervous:
Bl@ckOut
Ik weet er niet zo veel, maar onder het motto "meedoen is belangrijker dan winnen" heb ik toch maar ingestuurd :)
Zehra
quote:
Originally posted by Jasperovitsj

ik ken alleen nr 80 van naam... lol

Belgian Bonzai
Kga ook eens inzenden, vanavond of zo (mss hoor, want ik heb goesting om te schaken :wtf: en een rated game duurt al gauw 4u).
Van deze contest ook zulle, maar er zijn er nog een paar waarvan ik té beschaamd ben om door te zenden da'k ze niet direct kan iden :stongue:
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Jasperovitsj

Niet zó moeilijk als ik verwachtte, maar meer dan 25 punten zal ik toch ook ni halen :(
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 
Privacy Statement